06.10.2017
Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 34% we wrześniu
Bardzo dobry wrzesień zaliczyła marka odzieżowa Coccodrillo. Przychody jej właściciela spółki CDRL w polskich sklepach były o 34% wyższe niż przed rokiem. W internetowym kanale sprzedaży przychody CDRL w Polsce wzrosły o 41%.
„Świetny wynik zanotowany we wrześniu to oczywiście efekt kilku czynników. Najważniejsze jest jednak, że nasza oferta jest dobrze przyjmowana przez naszych klientów – dzieci i rodziców” – skomentował prezes Marek Dworczak.
We wrześniu polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały 12,43 mln zł przychodów wobec 9,31 mln zł przed rokiem. W tym samym czasie polski sklep internetowy osiągnął przychody na poziomie 2,18 mln zł wobec 1,55 mln zł przed rokiem.
W okresie styczeń – wrzesień skumulowane przychody polskich sklepów spółki to już 106,67 mln zł, czyli o 7% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w polskim internecie od początku rokuwyniosły 11,51 mln zł wobec 9,16 mln zł w okresie styczeń – wrzesień 2016 r.
Na koniec 2017 r. CDRL planuje mieć łącznie 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 151 w innych krajach Unii Europejskiej i 126 poza UE. Dla porównania na koniec 2016 r. spółka miała odpowiednio 244 sklepów w Polsce, 137 w innych krajach Unii i 106 poza UE.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.
CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.