05.12.2017
CDRL notuje 7% wzrostu przychodów w polskich sklepach,rośnie o 51% w internecie
W listopadzie sieć polskich sklepów Coccodrillo osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 11,40 mln zł, co oznacza wzrost o 7% w stosunku do 10,70 mln zł przed rokiem. Przychody spółki CDRL w polskim kanale e-commerce wzrosły w minionym miesiącu o 51% r/r do 1,62 mln. zł.
„Listopad był kolejnym, bardzo udanym miesiącem dla marki Coccodrillo. Dobre wyniki zanotowały polskie sklepy, bardzo cieszy rezultat osiągnięty w kanale e-commerce, który staje się dla nas coraz ważniejszy” – powiedział prezes Marek Dworczak.
Przez 11 miesięcy 2017 rokupolskie sklepy Coccodrillo wypracowały już łącznie 131,48 mln zł przychodów. Stanowi to 5-proc. wzrost do analogicznego okresu poprzedniego roku. W tym czasie przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce wyniosły 14,94 mln zł, czyli o 27% więcej niż w analogicznym okresie 2016 roku.
Na koniec III kwartału w skład sieci handlowej Grupy wchodziło 495 punktów handlowych, co oznacza wzrost o 4% w stosunku do stanu sprzed roku. Z tego 245 placówek to sklepy w Polsce, 136 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 114 – poza nią.
Na koniec 2017 r. CDRL planuje mieć łącznie ok. 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 140 w innych krajach Unii Europejskiej i 116 poza UE. Dla porównania na koniec 2016 r. spółka miała odpowiednio 244 sklepów w Polsce, 137 w innych krajach Unii i 106 poza UE.