Aktualności

17.01.2018

„My Hospital” pobrany już 7,7 mln razy

Gra „My Hospital” została już pobrana ponad 7,7 mln razy. Sztandarowa produkcja warszawskiego Cherrypick Games bawi graczy z ponad 200 krajów. Jej sukces przełożył się na wyniki finansowe spółki, która planuje jeszcze w tym rokuprzenieść notowania swoich akcji na główny rynek GPW.

„My Hospital jest nie tylko bardzo popularny. To też jedna z najbardziej angażujących gier w swojej kategorii. Przeciętny gracz loguje się do aplikacji pięć razy dziennie, a sesja trwa średnio ok. 10 minut. To bardzo dobre wyniki, które pokazują, że My Hospital to po prostu świetna rozrywka” – powiedział prezes Cherrypick Games Marcin Kwaśnica.

Gra zadebiutowała na początku 2017 roku. Od tego czasu jest stale udoskonalana, a Cherrypick Games ciągle udostępnia graczom nową zawartość, która urozmaica rozrywkę.

„Model w którym oferujemy My Hospital graczom to gra jako usługa – game as a service. Dzięki temu reagujemy na potrzeby graczy i zbieramy informacje nt. ich zachowań, w tym również związanych z monetyzacją naszego projektu” – wyjaśnia Marcin Kwaśnica. Co ciekawe zdecydowana większość graczy „My Hospital” to kobiety (głównie Amerykanki w wieku 18-34 lata).

Również głównie dla kobiet będzie adresowany kolejny duży, kluczowy projekt warszawskiej spółki. Gra o roboczym tytule „Beauty” będzie wykorzystywać doświadczenia zebrane przy „My Hospital” i ma trafić do graczy w II połowie tego roku.

W ciągu trzech kwartałów 2017 r. rokuCherrypick Games odnotowało przychody w wysokości 10,97 mln zł wobec 664 tys. zł przed rokiem. Zysk operacyjny wyniósł już 3,54 mln zł, wynik EBITDA 4,09 mln zł, a zysk netto po dziewięciu miesiącach rokuto 2,65 mln zł. Pod koniec rokuspółka podniosła nawet prognozę finansową i zakłada, że wynik EBITDA za 2017 r. osiągnie poziom 6,1 mln zł (wcześniejsza prognoza zakładała 4,4 mln zł).

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Cherrypick Games SA

więcej o Cherrypick Games SA

Dziś globalne wydanie najnowszej gry Cherrypick Games – MatchUp Friends

Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafił dziś pierwszy w tym rokutytuł warszawskiego studia Cherrypick Games – MatchUp Friends. To familijna gra w dobrze znanej formule MEMORY, w której gracze ćwiczą swoją pamięć i rywalizują z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym. W produkcie zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, które pozwala łączyć ze sobą graczy z całego świata.

więcej

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

więcej

Projekt Cherrypick Games z dofinansowaniem od NCBiR

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier free-to-play, otrzyma dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Projekt developera dotyczy opracowania inteligentnej platformy do analizy środowiska gry i zachowań użytkowników gier typu freemium. Wartość dotacji opiewa na ponad 2,6 mln zł, spółka otrzyma ją w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Całkowity koszt projektu szacowany jest na 3,6 mln zł.

więcej

Cherrypick Games przyspiesza produkcję gry „Crime Stories”

Cherrypick Games rozpoczęło prace nad nową grą dla kobiet o roboczym tytule „Crime Stories”, która będzie kolejnym kluczowym projektem spółki po „My Hospital” i "My Beauty Spa: Stars & Stories". Zgodnie z Memorandum Informacyjnym produkcja gry zaplanowana była na 2019 r., jednak dzięki udanej komercjalizacji „My Hospital”, zespół rozpocznie prace rokwcześniej.

więcej

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

więcej

Cherrypick Games podnosi prognozę finansową

Rosnąca popularność gry „My Hospital” sprawiła, że Cherrypick Games zanotuje w tym rokulepsze wyniki finansowe niż prognozowane wcześniej. Spółka podniosła prognozę zysku EBITDA na 2017 r. z 4,4 mln zł do 6,1 mln zł.

więcej

Cherrypick Games wspiera National Breast Cancer Foundation

Cherrypick Games został oficjalnym partnerem National Breast Cancer Foundation, organizacji wspierającej badania raka piersi oraz kobiety walczące z tą chorobą. Warszawskie studio to m.in. autor bardzo popularnej gry „My Hospital” w której gracze zarządzają własną placówką medyczną, a także prowadzą badania nad nowymi lekami.

więcej

Cherrypick Games rusza na Giełdę

Producent i wydawca gier Free2Play Cherrypick Games SA już niedługo może zadebiutować na rynku NewConnect. Spółka planuje pozyskać do 2,5 mln euro z emisji nowych akcji serii B. Środki zostaną przeznaczone na wsparcie sprzedaży i produkcję nowych gier. Obecnie Cherrypick pracuje nad dwoma takimi projektami.

więcej