07.02.2018
Doskonały początek rokuCoccodrillo 21% wzrostu w polskich sklepach, 124% w internecie
Przychody w polskich sklepach sieci Coccodrillo wyniosły w styczniu 11,67 mln zł wobec 9,63 mln zł w ubiegłym roku. W polskim kanale e-commerce przychody spółki CDRL wzrosły do 2,58 mln zł w porównaniu do 1,15 mln zł przed rokiem.
„Zaczynamy rokod bardzo dobrych wyników. Takie rezultaty to efekt m.in. ciągłej optymalizacji naszej sieci sprzedaży. Marka Coccodrillo to przede wszystkim nasi klienci i to ich opinia jest dla nas najważniejsza. Kolejny raz przekonujemy się, że nasze kolekcje trafiają w gust dzieci i ich rodziców ”– powiedział prezes Marek Dworczak.
W ubiegłym rokuprzychody osiągnięte przez sieć polskich sklepów Coccodrillo wzrosły o 7% do poziomu 147,08 mln zł, w porównaniu do 2016. W internecie wzrost o 30%, przychód w tym sektorze wyniósł 16,43 mln zł.
W I-III kwartale wszystkie przychody grupy CDRL, w tym również eksportowe wyniosły 167,58 mln zł i były o 10,6% większe niż przed rokiem. Spółka opublikuje wyniki finansowe za cały rok20 marca.
W roku2017 w skład handlowej Grupy wchodziło 505 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 4% w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 116 – poza nią.
W 2018 spółka planuje optymalizację krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcia 30-40 nowych sklepów za granicą.