Aktualności

06.04.2018

Coccodrillo notuje wzrosty w marcu

Przychody z polskich sklepów w pierwszym kwartale wyższe o 11%

CDRL osiągnęło w marcu 12,3 mln zł przychodów z polskich sklepów wobec 11,4 mln zł w 2017 r., oznacza to 8-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody z e-commerce zwiększyły się o 14% do poziomu 1,6 mln zł. Narastająco, w pierwszym kwartale polskie sklepy sieci Coccodrillo wypracowały 31,9 mln zł przychodów i były wyższe o 11% niż przed rokiem.

„Wyniki osiągnięte w marcu oraz w pierwszym kwartale są dla nas bardzo satysfakcjonujące. Stabilnie, od początku rokuutrzymujemy rosnącą tendencję sprzedażową. Nowa kolekcja została bardzo dobrze przyjęta przez klientów, którzy mimo niesprzyjającej pogody chętnie odwiedzali nasze salony. Stale pracujemy również nad udoskonaleniem sklepu internetowego, czego efektem jest 47-proc. wzrost przychodów w tym kanale. ”- powiedział prezes Marek Dworczak.

Narastająco, w pierwszym kwartale 2018 roku, spółka zanotowała 5,4 mln zł przychodów w kanale e-commerce, osiągnęła zatem 47-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

W 2017 rokuwszystkie przychody grupy CDRL, w tym również eksportowe wyniosły 230,3 mln zł i były o 13,1% wyższe niż przed rokiem. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 29,6 mln zł, co oznacza wzrost o 33,9%. Zysk netto wyniósł 13,4 mln zł i był nieco niższy niż przed rokiem, co jest efektem wyceny walutowych kontraktów terminowych.

W roku2017 w skład handlowej Grupy wchodziło 500 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 3% w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 111 – poza nią.

W 2018 spółka planuje optymalizację krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcia 30-40 nowych sklepów za granicą.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

CDRL SA

więcej o CDRL SA

Coccodrillo podwaja zysk netto po trzech kwartałach

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo, wypracowała od stycznia do września 14,1 mln zł zysku netto. To wynik wyższy o ponad 100 % od osiągniętego w roku ubiegłym. W tym czasie przychody ukształtowały się na poziomie 183,4 mln zł, a wynik EBITDA wyniósł 20,6 mln zł. Zanotowane rezultaty były wyższe od zeszłorocznych o odpowiednio 9,6 % i 15,9 % Spółka zwiększyła również marżę na sprzedaży, która wzrosła o blisko 4 p.p. do poziomu 55,3 %

więcej

Nowa hala magazynowa CDRL na finiszu

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zakończył budowę nowej hali magazynowej. Budynek o łącznej powierzchni 3,7 tys. m kw. dedykowany jest m.in. obsłudze rosnącego kanału e-commerce. W listopadzie spółka przeprowadzi montaż regałów, a z końcem miesiąca hala będzie gotowa do użytkowania. Koszt budowy nowej inwestycji wyniósł ok. 6,5 mln zł, dodatkowe 4,5 mln zł spółka przeznaczy na wyposażenie. Budowa magazynu trwała 9 miesięcy.

więcej

Przychody CDRL w kanale e-commerce wyższe o 20 % rdr

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, wypracował w październiku 2,2 mln zł przychodów ze sprzedaży odzieży w polskim kanale internetowym, wobec 1,8 mln zł rokwcześniej. Oznacza to wzrost o 20 % w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody uzyskane z krajowych sklepów stacjonarnych wyniosły 14,3 mln zł i były wyższe od ubiegłorocznych o 7 %

więcej

NWZ CDRL zdecyduje o skupie akcji własnych

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zwołał Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie, na którym Akcjonariusze zdecydują o możliwości przeprowadzenia skupu akcji własnych. Zarząd chce przeznaczyć maksymalnie 3 mln zł na zakup akcji stanowiących nie więcej niż 1,6 % kapitału zakładowego. Zgodnie z propozycją cena skupowanych akcji wyniesie maksymalnie 30 zł.

więcej

Coccodrillo kontynuuje wzrosty we wrześniu. Przychody po trzecim kwartale w kanale e-commerce wyższe o 33 %

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zanotował wzrost wyników po trzech kwartałach br. Narastająco, przychody wypracowane w polskim sklepie internetowym wyniosły 15,3 mln zł i wzrosły o 33 % w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody z polskich sklepów ukształtowały się na poziomie 107,8 mln zł i były wyższe o 1 % od wyników zanotowanych rokwcześniej.

więcej

Bardzo dobre wyniki CDRL w I półroczu – skonsolidowany zysk netto wyższy o blisko 200 %

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zanotowała w pierwszym półroczu br. wzrost wyników na wszystkich poziomach operacyjnych. Spółka wygenerowała 8,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto, wobec 2,9 mln zł rokwcześniej, oznacza to wzrost o blisko 200 % r/r. Przychody wyniosły 111,8 mln zł i były wyższe od zanotowanych w ubiegłym rokuo 10,6 % EBITDA ukształtowała się na poziomie 12,5 mln zł i wzrosła w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 rokuo blisko 11 %

więcej

CDRL zakończył rok2017 z 505 sklepami, w 2018 będzie ich ponad 540

W 2017 spółka CDRL zwiększyła liczbę sklepów sieci Coccodrillo o 18. W tym rokuliczba nowych placówek może być dwa razy większa. W 2018 Spółka skupi się m.in. na optymalizacji polskiej sieci sprzedaży i intensywnym rozwoju za granicą. Stawia też na rozwój e-commerce i inwestuje w logistykę.

więcej

Zysk netto CDRL wzrósł o 65% w III kwartale 2017 r.

W III kwartale 2017 r. Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zanotowała 66,57 mln zł skonsolidowanych przychodów i 4,26 mln zł zysku netto. Oznacza to, że przychody były o 13,4% wyższe w stosunku do stanu sprzed roku, a zysk netto aż o 65,0%.

więcej

Polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły przychody na poziomie 13,05 mln zł w maju

W okresie styczeń – maj przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 54,13 mln zł i były o 3% wyższe od zanotowanych w analogicznym okresie poprzedniego roku. W samym maju wyniosły 13,05 mln zł i były o 3% niższe niż rokwcześniej. Spadek jest efektem tego, że Grupa przeprowadziła mniej akcji promocyjnych niż przed rokiem, co jednak będzie miało pozytywny wpływ na osiągnięte marże.

więcej

Zarząd CDRL proponuje rekordową dywidendę

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, może wypłacić dywidendę z zysku za 2016 r. w wysokości 1,20 zł na akcję. Taką wysokość zarekomenduje Zarząd spółki Walnemu Zgromadzeniu, które podejmie ostateczną decyzję. Byłaby to najwyższa dywidenda w historii spółki CDRL, która jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2014 r.

więcej

Przychody Grupy CDRL wzrosły o 13,5% a zysk netto o 5,5% w 2016 r.

Dynamiczny wzrost w segmencie e-commerce, kontynuacja rozwoju i optymalizacja sieci handlowej Coccodrillo, wprowadzenie nowego formatu sklepów sezonowych, rozszerzenie oferty oraz inwestycje w logistykę – to najważniejsze wydarzenia dla Grupy CDRL w 2016. W jego trakcie skonsolidowane przychody spółki wzrosły o 13,5% a zysk netto o 5,5%.

więcej

CDRL notuje wzrost przychodów w III kw.

W III kwartale spółka CDRL zanotowała 58,69 mln zł skonsolidowanych przychodów wobec 46,03 mln zł przychodów przed rokiem. Zysk netto wyniósł w tym okresie 2,58 mln zł wobec 3,81 mln zł przed rokiem.

więcej

Bardzo udany październik Coccodrillo

W październiku polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały świetne wyniki sprzedażowe. Przychody ze sprzedaży spółki CDRL w polskiej sieci detalicznej wzrosły w trakcie minionego miesiąca o 21 % w porównaniu do stanu sprzed rokudo 14,67 mln zł.

więcej

Coccodrillo rosło w internecie we wrześniu

We wrześniu przychody spółki CDRL w polskich sklepach wyniosły 9,31 mln zł wobec 9,69 mln zł przed rokiem. Spółka kontynuuje dynamiczny wzrost sprzedaży w kanale internetowym w Polsce, gdzie zanotowała 60-proc. wzrost.

więcej

CDRL: pierwsza połowa rokupod znakiem rozwoju

W I połowie 2016 r. przychody spółki CDRL wzrosły o ponad 12 % do 92,78 mln zł. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 5,82 mln zł i był o ponad 7% niższy od osiągniętego przed rokiem. Spadek jest m.in. efektem amortyzacji inwestycji i wzrostu płac.

więcej

Lipcowe wzrosty w Coccodrillo

Lipiec okazał się bardzo udanym miesiącem dla spółki CDRL. Właściciel marki Coccodrillo zanotował 19-proc. wzrost przychodów w polskiej sieci sklepów.

więcej

Coccodrillo z kolejnymi wersjami sklepu internetowego

Spółka CDRL uruchomiła kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Serwis sk.coccodrillo.eu jest dedykowany dla rynku słowackiego. Równocześnie wystartowała angielskojęzyczna wersja en.coccodrillo.eu. Rozwój sprzedaży internetowej to jeden z filarów strategii spółki odzieżowej.

więcej

Udana pierwsza połowa roku CDRL

W pierwszej połowie roku przychody spółki CDRL w polskich sklepach wzrosły o 12% i wyniosły 63,44 mln zł. Sześć miesięcy minęło pod znakiem szybkiego rozwoju sklepu internetowego – sprzedaż w polskim kanale e-commerce wzrosła w tym czasie aż o 113% do 5,61 mln zł.

więcej

Coccodrillo w nowej wakacyjnej odsłonie

Znana marka odzieży dziecięcej Coccodrillo wybiera się na wakacje razem z częścią swoich klientów. Spółka CDRL specjalnie na czas letnich urlopów otwiera sezonowe salony głównie w popularnych pośród turystów nadmorskich miejscowościach. Do końca czerwca działać będą już wszystkie zaplanowane letnie sklepy Coccodrillo, w tym dwanaście nad morzem i trzy w innych turystycznych miejscowościach.

więcej

Przychody i zysk netto CDRL rosły w I kwartale

Skonsolidowane przychody spółki CDRL w I kwartale 2016 r. wzrosły o 13,9%, a zysk netto o 19,8%. Jeden z liderów rynku odzieży dziecięcej rozbudowuje sieć sprzedaży, inwestuje w logistykę i notuje bardzo wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży w internecie.

więcej

CDRL utrzymało tempo wzrostu sprzedaży w kwietniu

Przychody spółki CDRL w polskich sklepach wyniosły w kwietniu 11,30 mln zł, co oznacza że były o 9 % wyższe niż przed rokiem. Również o 9 % wzrosły przychody w polskich sklepach od początku roku, w okresie styczeń – kwiecień wyniosły one 39,10 mln zł. Nieco słabszy był tylko marzec, kiedy dynamika wzrostu w polskich sklepach wyniosła 4 % w skali roku.

więcej

Zysk netto CDRL wzrósł o 16,7% w 2015 r.

Skonsolidowany zysk netto grupy CDRL w 2015 r. wyniósł 13,3 mln zł, czyli o 16,7% więcej niż w poprzednim roku. Przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł, EBITDA o 10,4% do 20,5 mln zł, a zysk operacyjny o ponad 11% do 17,9 mln zł.

więcej

CDRL podsumowuje udany roki zapowiada kontynuację rozwoju

- Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 15 % w 2015 r.
- Aż 229 % wzrostu sprzedaży internetowej w grudniu
- W planie około 500 sklepów Coccodrillo na koniec tego roku

Nowe sklepy nie tylko w Polsce, ale też m.in. w Czechach, Rumunii, czy Arabii Saudyjskiej – to plan CDRL na przyszły rok. Bardzo ważny będzie też rozwój sprzedaży internetowej. Spółka podała wyniki sprzedaży w polskich sklepach, w 2015 r. wzrosła ona o 15 % do 122,35 mln zł.

więcej

Internet coraz ważniejszy dla Grupy CDRL

W listopadzie spółka CDRL zwiększyła sprzedaż w polskich sklepach o 6 % rokdo roku do 8,63 mln zł. Bardzo dynamicznie wzrosły przychody ze sprzedaży internetowej, które w Polsce wyniosły 859 tys. zł i były o 165 % wyższe niż zanotowane przed rokiem.

więcej

Bardzo dobre wyniki CDRL w październiku

Przychody spółki odzieżowej CDRL w polskich sklepach wzrosły w październiku o 16%, a w kanale e-commerce aż o 131%.Właściciel marki Coccodrillo od początku rokusprzedał już w polskich sklepach towary za 100,77 mln zł.

więcej

Wysokie wzrosty sprzedaży CDRL w polskich sklepach

Spółka odzieżowa CDRL zanotowała we wrześniu w polskich sklepach przychody w wysokości 9,69 mln zł. To wynik o 25% lepszy niż przed rokiem. Od początku rokuprzychody właściciela marki Coccodrillo w polskich sklepach wzrosły o 17% w stosunku do stanu sprzed roku.

więcej

CDRL zwiększa przychody i zyski

Skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o 15,5% w skali rokuw I połowie 2015 r., a zysk netto o 3,9%. Dobre wyniki to efekt rozwoju sieci sprzedaży, a także rosnącej popularności marki Coccodrillo.

więcej

CDRL z 3,79 mln zł zysku operacyjnego po I kwartale

Grupa CDRL zanotowała w I kwartale 2015 r. zysk operacyjny w wysokości 3,79 mln zł, zysk netto wyniósł 727 tys. zł. Skonsolidowane przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o ponad 5 % do 39,64 mln zł. W ciągu rokuliczba wszystkich placówek handlowych spółki (sklepy własne, franczyzowe i „shop in shop”) wzrosła o 11 % a ich powierzchnia o jedną dziesiątą.

więcej

Sprzedaż w sklepach Coccodrillo wzrosła o 22 proc. w I kwartale

Wartość sprzedaży towarów w polskich sklepach Coccodrillo wzrosła w I kwartale 2015 roku o ponad jedną piątą. Przychody odzieżowej spółki CDRL ze sprzedaży w sieci detalicznej w kraju wyniosły w trzech pierwszych miesiącach roku 25,58 mln zł i były o 22 proc. wyższe niż przed rokiem.

więcej

Zarząd CDRL zarekomenduje wypłatę dywidendy

Zarząd spółki CDRL S.A. zarekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę dywidendy w wysokości 0,75 zł na jedną akcję. Przyjęcie takiej decyzji będzie oznaczać, że spółka wypłaci Akcjonariuszom w sumie 4,54 mln zł z jednostkowego zysku netto, który w 2014 r. wyniósł 8,19 mln zł.

więcej

CDRL realizuje prognozę

Spółka CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, zakończyła 2014 rok notując 11,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto. To wynik o 4,8% lepszy od założonego w prognozie finansowej i aż o ponad 275 proc. wyższy od osiągniętego przed rokiem.

więcej

CDRL dynamicznie zwiększało przychody w 2014 r.

Przychody CDRL, właściciela marki Coccodrillo, w 2014 r. wzrosły o 27% w sieci polskich sklepów i wyniosły 106,11 mln zł. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40% wyższe niż w poprzednim roku.

więcej

Coccodrillo zadebiutowało na GPW

Akcje i prawa do akcji (PDA) spółki CDRL SA, właściciela marki Coccodrillo, zadebiutowały we wtorek na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych. Na otwarciu kurs wzrósł o 2,68 proc. do 15,30 zł za akcję.

więcej