08.05.2018
Kolejny miesiąc ze wzrostem przychodów w TXM. Sprzedaż wzrosła w kwietniu o 6% r/r do 32 mln zł
TXM Textilmarket, polska sieć dyskontów odzieżowych, wypracowała w kwietniu 2018 r. przychody w wysokości ok. 32 mln zł. Sprzedaż Grupy osiągnęła tym samym o 6% wyższą wartość w porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w kwietniu 2017 r. W ujęciu narastającym, od stycznia do kwietnia, obroty Grupy TXM wyniosły 105 mln zł i były o 3% wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
- Jesteśmy zadowoleni z wyników kwietnia. Szczególnie cieszy nas fakt, iż kolejny miesiąc z rzędu odnotowaliśmy zauważalnie wyższą dynamikę sprzedaży w porównaniu do przyrostu sieci – komentuje Marcin Gregorowicz, Prezes Zarządu TXM SA –
Widzimy pierwsze efekty wdrażanej, nowej strategii komunikacji, dzięki której chcemy docierać do obecnych, ale co ważniejsze - nowych klientów. Biorąc pod uwagę liczbę osób odwiedzających nasze sklepy w kwietniu, wierzymy, że zmierzamy w dobrym kierunku – dodaje Prezes TXM.
- Z determinacją realizujemy to, co zapowiadaliśmy jako elementy programu naprawczego: przebudowujemy asortyment i zwiększamy udział bezpośrednio importowanych produktów. Działania te, połączone z precyzyjnym zarządzaniem cyklem życia produktów mają być motorem wzrostu osiąganej przez TXM marży – mówi Agnieszka Smarzyńska, Wiceprezes Zarządu TXM SA
- Jednocześnie kontynuujemy proces dostosowania poziomu kosztów funkcjonowania do realizowanej sprzedaży. Choć przewidujemy, że będzie on trwać do końca tego roku– to wymiernych rezultatów spodziewamy się już w najbliższym czasie – dodaje Marcin Łużniak, Wiceprezes Zarządu TXM SA
Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, analogicznej względem końca kwietnia 2017 r. Grupa prowadzi sieci sklepów w Polsce, Rumunii i na Słowacji oraz e-sklep www.txm.pl.