14.06.2018
Cherrypick Games przed pierwszą tegoroczną premierą. Już za tydzień globalne wydanie MatchUp Friends
21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.
– MatchUp Friends to prosta, ale nieoczywista gra, która może spodobać się każdemu. Postawiliśmy na szybką rozgrywkę, najwyższą jakościowo grafikę i ciekawe dodatki, które uatrakcyjniają zabawę oraz rywalizację. Chcemy trafić do jak największego grona graczy mainstreamowych. – powiedział prezes Cherrypick Games, Marcin Kwaśnica.
Od marca MatchUp Friends jest w fazie soft-launchu na wybranych rynkach, takich jak Singapur, Hongkong, Nowa Zelandia, Dania, Szwecja, Holandia, Kanada i RPA. W ten sposób spółka testuje reakcje i zachowania graczy. Zebrane w trakcie tej fazy dane pozwalają m.in. na podjęcie decyzji o kolejnych aktualizacjach samej gry oraz na przygotowanie strategii pozyskiwania graczy. Już teraz produkcja zbiera bardzo wysokie oceny w sklepach Apple i Google.
Równocześnie Cherrypick Games pracuje nad trzema projektami, które dedykuje kobietom: My Beauty Spa: Stars & Stories – najważniejszy tegoroczny tytuł studia, Project Fame i Crime Stories. Pierwsze dwa zostaną wprowadzone do fazy soft-launch już w II kwartale br., Crime Stories w IV kwartale.
W I kwartale 2018 rokuspółka wypracowała 3,3 mln zł przychodów, czyli o 25% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto wyniósł 1,0 mln zł i wzrósł r/r o ponad 21%. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 1,4 mln zł wobec 1,2 mln w 2017 roku, co oznacza wzrost o 14%