Aktualności

14.06.2018

Cherrypick Games przed pierwszą tegoroczną premierą. Już za tydzień globalne wydanie MatchUp Friends

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

– MatchUp Friends to prosta, ale nieoczywista gra, która może spodobać się każdemu. Postawiliśmy na szybką rozgrywkę, najwyższą jakościowo grafikę i ciekawe dodatki, które uatrakcyjniają zabawę oraz rywalizację. Chcemy trafić do jak największego grona graczy mainstreamowych. – powiedział prezes Cherrypick Games, Marcin Kwaśnica.

Od marca MatchUp Friends jest w fazie soft-launchu na wybranych rynkach, takich jak Singapur, Hongkong, Nowa Zelandia, Dania, Szwecja, Holandia, Kanada i RPA. W ten sposób spółka testuje reakcje i zachowania graczy. Zebrane w trakcie tej fazy dane pozwalają m.in. na podjęcie decyzji o kolejnych aktualizacjach samej gry oraz na przygotowanie strategii pozyskiwania graczy. Już teraz produkcja zbiera bardzo wysokie oceny w sklepach Apple i Google.

Równocześnie Cherrypick Games pracuje nad trzema projektami,  które dedykuje kobietom: My Beauty Spa: Stars & Stories – najważniejszy tegoroczny tytuł studia, Project Fame i Crime Stories. Pierwsze dwa zostaną wprowadzone do fazy soft-launch już w II kwartale br., Crime Stories w IV kwartale.  

W I kwartale 2018 rokuspółka wypracowała 3,3 mln zł przychodów, czyli o 25% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto wyniósł 1,0 mln zł i wzrósł r/r o ponad 21%. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 1,4 mln zł wobec 1,2 mln w 2017 roku, co oznacza wzrost o 14%

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Cherrypick Games SA

więcej o Cherrypick Games SA

Cherrypick Games stworzy Cherrylytics, unikatowe narzędzie analityczne - Studio podpisało umowę z NCBiR

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych free-to-play, podpisał umowę z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju na dofinansowanie narzędzia analitycznego. Cherrylytics, bo o nim mowa, to inteligentna platforma przeznaczona do analizy środowiska gry oraz zachowań użytkowników gier typu freemium. Kwota dofinansowania opiewa na 2,6 mln zł a wartość całego projektu wynosi 3,6 mln zł.

więcej

Cherrypick Games publikuje wyniki za pierwsze półrocze. EBITDA wyższa o 22,8 % r/r

Cherrypick Games, notowany na NewConnect developer gier mobilnych, wypracował w pierwszym półroczu 2,5 mln zł EBITDA, oznacza to blisko 23 % wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody netto ukształtowały się na poziomie 7,6 mln zł, a zysk netto wyniósł 1,4 mln zł – to wyniki wyższe o odpowiednio 8,8 % i 11,2 % w stosunku do pierwszego półrocza 2017 roku. Od lipca testowany jest największy projekt studia – My Beauty Spa & Stories. Dziś do soft-launch trafił kolejny tytuł dedykowany kobietom – Project Fame. Pod koniec rokuspółka chce przenieść notowania na rynek główny GPW.

więcej

My Beauty Spa: Stars & Stories trafił do soft-launch Cherrypick Games testuje swój największy produkt

My Beauty Spa: Stars & Stories – największa gra warszawskiego Cherrypick Games – trafiła do fazy soft-lauch. Pierwsze przeprowadzone przez studio testy, wypadły znacznie powyżej oczekiwań dewelopera. Gra bazuje na sprawdzonych założeniach najbardziej znanego tytułu studia – My Hospital, który dzięki milionowym pobraniom, osiągnął wielki sukces monetyzacyjny. Deweloper liczy, że My Beauty Spa: Stars & Stories powtórzy sukces dotychczasowego hitu spółki.

więcej

Dziś globalne wydanie najnowszej gry Cherrypick Games – MatchUp Friends

Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafił dziś pierwszy w tym rokutytuł warszawskiego studia Cherrypick Games – MatchUp Friends. To familijna gra w dobrze znanej formule MEMORY, w której gracze ćwiczą swoją pamięć i rywalizują z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym. W produkcie zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, które pozwala łączyć ze sobą graczy z całego świata.

więcej

Projekt Cherrypick Games z dofinansowaniem od NCBiR

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier free-to-play, otrzyma dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Projekt developera dotyczy opracowania inteligentnej platformy do analizy środowiska gry i zachowań użytkowników gier typu freemium. Wartość dotacji opiewa na ponad 2,6 mln zł, spółka otrzyma ją w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Całkowity koszt projektu szacowany jest na 3,6 mln zł.

więcej

Cherrypick Games przyspiesza produkcję gry „Crime Stories”

Cherrypick Games rozpoczęło prace nad nową grą dla kobiet o roboczym tytule „Crime Stories”, która będzie kolejnym kluczowym projektem spółki po „My Hospital” i "My Beauty Spa: Stars & Stories". Zgodnie z Memorandum Informacyjnym produkcja gry zaplanowana była na 2019 r., jednak dzięki udanej komercjalizacji „My Hospital”, zespół rozpocznie prace rokwcześniej.

więcej

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

więcej

„My Hospital” pobrany już 7,7 mln razy

Gra „My Hospital” została już pobrana ponad 7,7 mln razy. Sztandarowa produkcja warszawskiego Cherrypick Games bawi graczy z ponad 200 krajów. Jej sukces przełożył się na wyniki finansowe spółki, która planuje jeszcze w tym rokuprzenieść notowania swoich akcji na główny rynek GPW.

więcej

Cherrypick Games podnosi prognozę finansową

Rosnąca popularność gry „My Hospital” sprawiła, że Cherrypick Games zanotuje w tym rokulepsze wyniki finansowe niż prognozowane wcześniej. Spółka podniosła prognozę zysku EBITDA na 2017 r. z 4,4 mln zł do 6,1 mln zł.

więcej

Cherrypick Games wspiera National Breast Cancer Foundation

Cherrypick Games został oficjalnym partnerem National Breast Cancer Foundation, organizacji wspierającej badania raka piersi oraz kobiety walczące z tą chorobą. Warszawskie studio to m.in. autor bardzo popularnej gry „My Hospital” w której gracze zarządzają własną placówką medyczną, a także prowadzą badania nad nowymi lekami.

więcej

Cherrypick Games rusza na Giełdę

Producent i wydawca gier Free2Play Cherrypick Games SA już niedługo może zadebiutować na rynku NewConnect. Spółka planuje pozyskać do 2,5 mln euro z emisji nowych akcji serii B. Środki zostaną przeznaczone na wsparcie sprzedaży i produkcję nowych gier. Obecnie Cherrypick pracuje nad dwoma takimi projektami.

więcej