Aktualności

01.08.2018

My Beauty Spa: Stars & Stories trafił do soft-launch Cherrypick Games testuje swój największy produkt

My Beauty Spa: Stars & Stories – największa gra warszawskiego Cherrypick Games – trafiła do fazy soft-lauch. Pierwsze przeprowadzone przez studio testy, wypadły znacznie powyżej oczekiwań dewelopera. Gra bazuje na sprawdzonych założeniach najbardziej znanego tytułu studia – My Hospital, który dzięki milionowym pobraniom, osiągnął wielki sukces monetyzacyjny. Deweloper liczy, że My Beauty Spa: Stars & Stories powtórzy sukces dotychczasowego hitu spółki.

– Wprowadzenie gry do fazy soft-launch to zakończenie długiego procesu projektowania i programowania oraz etap, w którym nasza gra zaczyna „żyć”, choć wymaga od nas jeszcze wiele pracy. Zdecydowaliśmy, że My Beauty Spa: Stars & Stories przetestujemy w trzech etapach, na kilku wybranych rynkach, m.in. filipińskim, kanadyjskim, duńskim, szwedzkim i australijskim. W tym czasie dokładnie zbadamy zachowania graczy i dopasujemy do nich wszystkie parametry produktu. W następnej kolejności przetestujemy również model monetyzacji. – informuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Jeszcze przed wprowadzeniem My Beauty Spa: Stars & Stories do fazy testów, spółka sprawdziła zainteresowanie graczy tytułem, wyświetlając reklamę gry w wybranych kanałach. Wyniki okazały się ponad dwukrotnie lepsze od średniej dla tego typu produktów. Engagement rate (wskaźnik pokazujący zainteresowanie graczy), wyniósł aż 97 %, natomiast click to install rate (procent użytkowników, którzy chcieli pobrać grę, widząc jej reklamę), ukształtował się na poziomie 67 % – Uzyskane wyniki bardzo nas cieszą i są dobrym prognostykiem dla My Beauty Spa & Stories. Co ważne, gra bazuje na sprawdzonych założeniach My Hospital, co znacznie ułatwia nam pracę. Pozycjonowanie produktu do znanego już użytkownika, pozwoliło nam na dokładne sprecyzowanie detali pod gusta i zachowanie gracza, oraz adaptację elementów ważnych dla tego segmentu, takich jak storytelling, czy tematyka. Mamy nadzieję, że nasz nowy tytuł podbije serca graczy, podobnie jak My Hospital, tym bardziej, że osiągnięty przez My Hospital engagement oraz 
click to install, miały dużo niższe wskaźniki niż My Beauty Spa & Stories – wyniosły odpowiednio 60 i 45 % – dodaje Marcin Kwaśnica.

My Beauty Spa: Stars & Stories to gra w której gracz wciela się w rolę zarządcy luksusowego kompleksu SPA. Do jego zadań należy rozbudowa placówki o kolejne pokoje zabiegowe, opracowywanie co raz to nowszych ekologicznych kosmetyków oraz nawiązywanie relacji z pracownikami. Ciekawym elementem rozgrywki jest współpraca z innymi graczami poprzez handel czy wspólne zbiórki materiałów potrzebnych do ukończenia specjalnych oraz globalnych wydarzeń.  Premiera gry planowana jest w III kwartale br.

W sierpniu do fazy soft-launch trafi produkt spółki z gatunku idle cliker – Project Fame. Rolą gracza będzie wcielenie się w postać młodej businesswoman, która stawia swoje pierwsze kroki w budowaniu własnego imperium pełnego luksusowych kurortów, ekskluzywnych butików i salonów SPA.  

Jednocześnie spółka pracuje nad projektem z gatunku visual novel – Crime Stories. Twórcy gry zaplanowali dla graczy mroczne thrillery, kryminały pełne tajemniczych historii, oraz wątki romantyczne. Kluczowym autorem książek do gry jest znana pisarka Lisa Brunette, autorka narracji do Choices, gry która od wydania wygenerowała ok. 120 mln USD. Premiera Crime Stories planowana jest w I kwartale 2019 roku.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Cherrypick Games SA

więcej o Cherrypick Games SA

Cherrypick Games stworzy Cherrylytics, unikatowe narzędzie analityczne - Studio podpisało umowę z NCBiR

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych free-to-play, podpisał umowę z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju na dofinansowanie narzędzia analitycznego. Cherrylytics, bo o nim mowa, to inteligentna platforma przeznaczona do analizy środowiska gry oraz zachowań użytkowników gier typu freemium. Kwota dofinansowania opiewa na 2,6 mln zł a wartość całego projektu wynosi 3,6 mln zł.

więcej

Cherrypick Games publikuje wyniki za pierwsze półrocze. EBITDA wyższa o 22,8 % r/r

Cherrypick Games, notowany na NewConnect developer gier mobilnych, wypracował w pierwszym półroczu 2,5 mln zł EBITDA, oznacza to blisko 23 % wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody netto ukształtowały się na poziomie 7,6 mln zł, a zysk netto wyniósł 1,4 mln zł – to wyniki wyższe o odpowiednio 8,8 % i 11,2 % w stosunku do pierwszego półrocza 2017 roku. Od lipca testowany jest największy projekt studia – My Beauty Spa & Stories. Dziś do soft-launch trafił kolejny tytuł dedykowany kobietom – Project Fame. Pod koniec rokuspółka chce przenieść notowania na rynek główny GPW.

więcej

Dziś globalne wydanie najnowszej gry Cherrypick Games – MatchUp Friends

Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafił dziś pierwszy w tym rokutytuł warszawskiego studia Cherrypick Games – MatchUp Friends. To familijna gra w dobrze znanej formule MEMORY, w której gracze ćwiczą swoją pamięć i rywalizują z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym. W produkcie zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, które pozwala łączyć ze sobą graczy z całego świata.

więcej

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

więcej

Projekt Cherrypick Games z dofinansowaniem od NCBiR

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier free-to-play, otrzyma dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Projekt developera dotyczy opracowania inteligentnej platformy do analizy środowiska gry i zachowań użytkowników gier typu freemium. Wartość dotacji opiewa na ponad 2,6 mln zł, spółka otrzyma ją w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Całkowity koszt projektu szacowany jest na 3,6 mln zł.

więcej

Cherrypick Games przyspiesza produkcję gry „Crime Stories”

Cherrypick Games rozpoczęło prace nad nową grą dla kobiet o roboczym tytule „Crime Stories”, która będzie kolejnym kluczowym projektem spółki po „My Hospital” i "My Beauty Spa: Stars & Stories". Zgodnie z Memorandum Informacyjnym produkcja gry zaplanowana była na 2019 r., jednak dzięki udanej komercjalizacji „My Hospital”, zespół rozpocznie prace rokwcześniej.

więcej

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

więcej

„My Hospital” pobrany już 7,7 mln razy

Gra „My Hospital” została już pobrana ponad 7,7 mln razy. Sztandarowa produkcja warszawskiego Cherrypick Games bawi graczy z ponad 200 krajów. Jej sukces przełożył się na wyniki finansowe spółki, która planuje jeszcze w tym rokuprzenieść notowania swoich akcji na główny rynek GPW.

więcej

Cherrypick Games podnosi prognozę finansową

Rosnąca popularność gry „My Hospital” sprawiła, że Cherrypick Games zanotuje w tym rokulepsze wyniki finansowe niż prognozowane wcześniej. Spółka podniosła prognozę zysku EBITDA na 2017 r. z 4,4 mln zł do 6,1 mln zł.

więcej

Cherrypick Games wspiera National Breast Cancer Foundation

Cherrypick Games został oficjalnym partnerem National Breast Cancer Foundation, organizacji wspierającej badania raka piersi oraz kobiety walczące z tą chorobą. Warszawskie studio to m.in. autor bardzo popularnej gry „My Hospital” w której gracze zarządzają własną placówką medyczną, a także prowadzą badania nad nowymi lekami.

więcej

Cherrypick Games rusza na Giełdę

Producent i wydawca gier Free2Play Cherrypick Games SA już niedługo może zadebiutować na rynku NewConnect. Spółka planuje pozyskać do 2,5 mln euro z emisji nowych akcji serii B. Środki zostaną przeznaczone na wsparcie sprzedaży i produkcję nowych gier. Obecnie Cherrypick pracuje nad dwoma takimi projektami.

więcej