07.08.2018
Przychody z polskiego kanału e-commerce marki Coccodrillo wzrosły w lipcu o 20 % r/r
CDRL, właściciel marki Coccodrillo, wypracował w lipcu 13,2 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej. W tym samym okresie przychody z polskiego kanału e-commerce ukształtowały się na poziomie 1,5 mln zł. Oznacza to odpowiednio spadek o 2 % i wzrost o 20 % względem analogicznego okresu ubiegłego roku.
- Ze względu na bardzo wysokie temperatury notowane w lipcu, miesiąc ten nie sprzyjał zakupom. Pomimo tego sprzedaż w polskich sklepach utrzymała się na dobrym poziomie. Nasze kolekcje cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, a my intensywnie pracujemy nad kolejnymi, które, mamy nadzieję, ponownie trafią w gusta naszych klientów. – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.
Narastająco, w okresie od stycznia do lipca przychody uzyskane z polskich sklepów ukształtowały się na poziomie 80,5 mln zł i wzrosły wobec analogicznego okresu ubiegłego rokuo 2 %. W tym czasie polski kanał e-commerce wypracował łącznie 10,7 mln zł przychodów co oznacza wzrost o 37 %
- Bardzo cieszą nas wyniki osiągnięte w sklepie internetowym. Od początku tego rokukażdy z miesięcy jest rekordowy wobec poprzednich lat, a to pokazuje, że nasza ciężka praca nad tym kanałem przynosi odpowiedni rezultat. – dodał Dworczak.
Na koniec marca 2018 rokuw skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej, a 113 – poza nią.
W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie około 30 nowych sklepów za granicą.