05.10.2018
Coccodrillo kontynuuje wzrosty we wrześniu. Przychody po trzecim kwartale w kanale e-commerce wyższe o 33 %
CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zanotował wzrost wyników po trzech kwartałach br. Narastająco, przychody wypracowane w polskim sklepie internetowym wyniosły 15,3 mln zł i wzrosły o 33 % w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody z polskich sklepów ukształtowały się na poziomie 107,8 mln zł i były wyższe o 1 % od wyników zanotowanych rokwcześniej.
- Pomimo bardzo ładnej pogody we wrześniu, która nie sprzyjała zakupom na kolejny sezon, udało nam się utrzymać bardzo dobry poziom sprzedaży, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i kanale internetowym. Skupiamy się na tworzeniu odzieży dziecięcej najlepszej jakości, o ciekawym wzornictwie i modnym fasonie. Nowa kolekcja przypadła do gustu naszym klientom, którzy chętnie odwiedzali nasze sklepy oraz zamawiali ubrania przez internet. – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.
We wrześniu przychody wygenerowane przez sieć polskich sklepów wzrosły do 12,6 mln zł wobec 12,4 mln zanotowanych w roku ubiegłym. W polskim kanale e-commerce spółka odnotowała 2,3 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 4 % w porównaniu do września 2017 roku. – Przy obecnym poziomie rozwoju naszej firmy, skupiamy się na optymalizacji krajowej sieci sprzedaży. Nie planujemy znacząco zwiększać lokalizacji w Polsce. Stawiamy na rozwój zagraniczny i wzrost sprzedaży w kanale internetowym, poprzez ulepszenie platformy oraz dodanie kolejnych wersji językowych. – dodaje Dworczak
W pierwszym półroczu br. spółka wygenerowała 8,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto, wobec 2,9 mln zł rokwcześniej, co oznacza wzrost o blisko 200 % r/r. Przychody wyniosły 111,8 mln zł i były wyższe od zanotowanych w ubiegłym rokuo 10,6 % EBITDA ukształtowała się na poziomie 12,5 mln zł i wzrosła w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 rokuo blisko 11 %