06.11.2018
Przychody CDRL w kanale e-commerce wyższe o 20 % rdr
CDRL, właściciel marki Coccodrillo, wypracował w październiku 2,2 mln zł przychodów ze sprzedaży odzieży w polskim kanale internetowym, wobec 1,8 mln zł rokwcześniej. Oznacza to wzrost o 20 % w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody uzyskane z krajowych sklepów stacjonarnych wyniosły 14,3 mln zł i były wyższe od ubiegłorocznych o 7 %
- Jesienno-zimowa kolekcja Coccodrillo wpisała się w obecnie panujące trendy i została bardzo dobrze odebrana przez naszych klientów. Dzięki temu podtrzymaliśmy wysoki poziom sprzedaży w kolejnym miesiącu. – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL. Cały czas pracujemy nad optymalizacją sklepów stacjonarnych oraz ulepszeniem sprzedaży w kanale internetowym. Niedługo oddamy do użytkowania nową halę magazynową, która m.in. dedykowana jest klientom sklepu online. Nowy obiekt usprawni obsługę zamówień, a klienci będą mogli wybierać produkty z szerszego wachlarza. - dodaje
Narastająco, od stycznia do października spółka wygenerowała 122,1 mln zł przychodów w polskich sklepach stacjonarnych oraz 17,5 mln zł w kanale e-commerce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 2 % i 31 % rdr.
Na 12 listopada spółka zwołała Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie, na którym akcjonariusze zdecydują o możliwości przeprowadzenia skupu akcji własnych. Zarząd chce przeznaczyć maksymalnie 3 mln zł na zakup akcji stanowiących nie więcej niż 1,6 % kapitału zakładowego. W przypadku podjęcia uchwały, rozpoczęcie Programu Skupu planowane jest na 19 listopada, a ustalona maksymalna cena wyniesie 30 zł.