Aktualności

09.01.2019

Cherrypick Games coraz bliżej rynku głównego GPW. Spółka złożyła Prospekt Emisyjny do KNFu

Producent gier Cherrypick Games złożył wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego o zatwierdzenie Prospektu Emisyjnego, w związku z zamiarem przeniesienia notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Dokument nie zakłada emisji przy zmianie rynku notowań. Wprowadzającym akcje spółki jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska, a doradcą prawnym kancelaria K&L Gates.

- Od dawna nasze miejsce widzimy na rynku głównym wśród liderów polskiego gamingu i dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej tam się znaleźć, to naturalny etap rozwoju spółki. Dzięki temu zyskamy dostęp do szerokiej bazy inwestorów, którzy nie interesują się rynkiem NewConnect, co da nam możliwość rozwoju na jeszcze większą skalę. – informuje Marcin Kwaśnica. 

W listopadzie premierę miała najważniejsza produkcja studia – My Beaty Spa: Stars&Stories. Gra spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem przez graczy. Dzięki promocji od Appla i Googla, już w pierwszej dobie po globalnej premierze, zajmowała wysokie, często pierwsze miejsca w rankingu najpopularniejszych gier, m.in. w USA, Kanadzie, Rosji, Anglii, czy Chinach. Obecnie dzienne przychody jakie generuje tytuł wynoszą kilka tysięcy dolarów, mimo braku nakładów na marketing na pozyskiwanie graczy, który jest procesem zamierzonym i kontrolowanym przez spółkę. Cherrypick Games rozpocznie pozyskiwanie użytkowników po wprowadzeniu dużej aktualizacji do gry, planowanej na przełomie stycznia i lutego.  - Liczymy, że już w najbliższych miesiącach, po wprowadzeniu updatu do gry, zarówno przychody jak i zyski z tytułu przewyższą te osiągane przez My Hospital w analogicznym okresie. Cykl życia naszych gier trwa kilka lat – co wynika ze specyfiki rynku free-to-play. Tytuł  od moment premiery jest rozwijany i wzbogacany na bieżąco o nowe aktualizacje i atrakcje dla gracza. Dopiero gdy zdecydujemy o aktywnym pozyskiwaniu użytkownika można mówić o właściwej premierze tytułu. Ten proces rozpoczniemy zaraz po wprowadzeniu aktualizacji. Dużym plusem jest fakt, że obecnie pozyskanie gracza kosztuje nas znacznie mniej niż w przypadku My Hospital na tym etapie. Liczymy, że dzięki temu dzienne przychody z gry wzrosną kilkukrotnie. – dodaje prezes Cherrypick Games.
 
W pierwszym kwartale 2019 rokuStudio szykuje premierę Crime Stories – gry z gatunku visual novel, który zyskuje coraz większą popularność wśród użytkowniczek urządzeń mobilnych. Wkrótce rozpocznie także pracę nad grą My Pet Vet. 

Cherrypick Games zadebiutowało na NewConnect w listopadzie 2017 roku. Wcześniej, w ramach Oferty Publicznej, spółka pozyskał 6,21 mln zł na dalszy rozwój. W związku z dużym zainteresowaniem inwestorów zapisy w transzy detalicznej zostały zredukowane o 91,079 % Obecna kapitalizacja spółki kształtuje się na poziomie 100 mln zł.

Cherrypick Games zadebiutuje na GPW niezwłocznie po zatwierdzeniu Prospektu Emisyjnego.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Cherrypick Games SA

więcej o Cherrypick Games SA

Cherrypick Games publikuje wyniki po trzech kwartałach

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych, w okresie od stycznia do września wypracował 9,3 mln zł przychodów. W tym czasie zysk netto ukształtował się na poziomie 1,8 mln zł. 1 listopada swoją premierę miała najważniejsza produkcja studia My Beauty Spa: Stars & Stories, a już za niespełna dwa tygodnie na globalny rynek trafi Project Fame.

więcej

Cherrypick Games stworzy Cherrylytics, unikatowe narzędzie analityczne - Studio podpisało umowę z NCBiR

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych free-to-play, podpisał umowę z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju na dofinansowanie narzędzia analitycznego. Cherrylytics, bo o nim mowa, to inteligentna platforma przeznaczona do analizy środowiska gry oraz zachowań użytkowników gier typu freemium. Kwota dofinansowania opiewa na 2,6 mln zł a wartość całego projektu wynosi 3,6 mln zł.

więcej

Cherrypick Games publikuje wyniki za pierwsze półrocze. EBITDA wyższa o 22,8 % r/r

Cherrypick Games, notowany na NewConnect developer gier mobilnych, wypracował w pierwszym półroczu 2,5 mln zł EBITDA, oznacza to blisko 23 % wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody netto ukształtowały się na poziomie 7,6 mln zł, a zysk netto wyniósł 1,4 mln zł – to wyniki wyższe o odpowiednio 8,8 % i 11,2 % w stosunku do pierwszego półrocza 2017 roku. Od lipca testowany jest największy projekt studia – My Beauty Spa & Stories. Dziś do soft-launch trafił kolejny tytuł dedykowany kobietom – Project Fame. Pod koniec rokuspółka chce przenieść notowania na rynek główny GPW.

więcej

My Beauty Spa: Stars & Stories trafił do soft-launch Cherrypick Games testuje swój największy produkt

My Beauty Spa: Stars & Stories – największa gra warszawskiego Cherrypick Games – trafiła do fazy soft-lauch. Pierwsze przeprowadzone przez studio testy, wypadły znacznie powyżej oczekiwań dewelopera. Gra bazuje na sprawdzonych założeniach najbardziej znanego tytułu studia – My Hospital, który dzięki milionowym pobraniom, osiągnął wielki sukces monetyzacyjny. Deweloper liczy, że My Beauty Spa: Stars & Stories powtórzy sukces dotychczasowego hitu spółki.

więcej

Dziś globalne wydanie najnowszej gry Cherrypick Games – MatchUp Friends

Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafił dziś pierwszy w tym rokutytuł warszawskiego studia Cherrypick Games – MatchUp Friends. To familijna gra w dobrze znanej formule MEMORY, w której gracze ćwiczą swoją pamięć i rywalizują z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym. W produkcie zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, które pozwala łączyć ze sobą graczy z całego świata.

więcej

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

więcej

Projekt Cherrypick Games z dofinansowaniem od NCBiR

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier free-to-play, otrzyma dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Projekt developera dotyczy opracowania inteligentnej platformy do analizy środowiska gry i zachowań użytkowników gier typu freemium. Wartość dotacji opiewa na ponad 2,6 mln zł, spółka otrzyma ją w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Całkowity koszt projektu szacowany jest na 3,6 mln zł.

więcej

Cherrypick Games przyspiesza produkcję gry „Crime Stories”

Cherrypick Games rozpoczęło prace nad nową grą dla kobiet o roboczym tytule „Crime Stories”, która będzie kolejnym kluczowym projektem spółki po „My Hospital” i "My Beauty Spa: Stars & Stories". Zgodnie z Memorandum Informacyjnym produkcja gry zaplanowana była na 2019 r., jednak dzięki udanej komercjalizacji „My Hospital”, zespół rozpocznie prace rokwcześniej.

więcej

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

więcej

„My Hospital” pobrany już 7,7 mln razy

Gra „My Hospital” została już pobrana ponad 7,7 mln razy. Sztandarowa produkcja warszawskiego Cherrypick Games bawi graczy z ponad 200 krajów. Jej sukces przełożył się na wyniki finansowe spółki, która planuje jeszcze w tym rokuprzenieść notowania swoich akcji na główny rynek GPW.

więcej

Cherrypick Games podnosi prognozę finansową

Rosnąca popularność gry „My Hospital” sprawiła, że Cherrypick Games zanotuje w tym rokulepsze wyniki finansowe niż prognozowane wcześniej. Spółka podniosła prognozę zysku EBITDA na 2017 r. z 4,4 mln zł do 6,1 mln zł.

więcej

Cherrypick Games wspiera National Breast Cancer Foundation

Cherrypick Games został oficjalnym partnerem National Breast Cancer Foundation, organizacji wspierającej badania raka piersi oraz kobiety walczące z tą chorobą. Warszawskie studio to m.in. autor bardzo popularnej gry „My Hospital” w której gracze zarządzają własną placówką medyczną, a także prowadzą badania nad nowymi lekami.

więcej

Cherrypick Games rusza na Giełdę

Producent i wydawca gier Free2Play Cherrypick Games SA już niedługo może zadebiutować na rynku NewConnect. Spółka planuje pozyskać do 2,5 mln euro z emisji nowych akcji serii B. Środki zostaną przeznaczone na wsparcie sprzedaży i produkcję nowych gier. Obecnie Cherrypick pracuje nad dwoma takimi projektami.

więcej