Aktualności

01.02.2019

My Beauty Spa: Stars & Stories w nowej odsłonie. Cherrypick Games ulepsza swój największy tytuł

Zgodnie z zapowiedzią, Cherrypick Games – notowany na NewConnect producent gier mobilnych – wprowadzi w połowie lutego dużą aktualizację do swojego największego tytułu – My Beauty Spa: Stars & Stories. Nowa wersja ukaże się pod zmienioną nazwą – My Spa Resort – i zostanie uzupełniona m.in. o dodatkowe elementy premium, co wpłynie na poprawę retencji i monetyzacji gry. W styczniu spółka złożyła prospekt o przeniesienie notowań na główny rynek GPW.

– W nowej odsłonie My Beauty Spa: Stars & Stories oddamy graczom jeszcze lepszy produkt, bardziej wydajny, uzupełniony o nowe funkcjonalności. Dla użytkowników premium przygotowaliśmy pakiety, które uatrakcyjnią ich rozgrywkę, chodzi m.in. o elementy wzbogacające luksusowe zabiegi czy atrakcje dla odwiedzających spa celebrytów. Dzięki dokładnie przeprowadzonej analizie zachowań graczy, wiemy w jaki sposób wprowadzać kolejne zmiany, aby były ciekawe dla odbiorców tytułu i wpływały na kluczowe dla nas wskaźniki. – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. 

W pierwszym kwartale 2019 rokuspółka wprowadzi łącznie trzy większe aktualizacje. Pierwsza z nich miała miejsce w styczniu. Studio poprawiło funkcjonalności w grze i lepiej dostosowało parametry do jej użytkowników. Kolejny update związany z poprawą monetyzacji i retencji zapowiedziano na połowę lutego. Przy tej okazji, gra otrzyma także nową nazwę – Z przeprowadzonej przez nas analizy ASO wynika, że zmiana dotychczasowego tytułu My Beauty Spa: Stars & Stories na My Spa Resort pozytywnie wpłynie na niektóre z naszych KPIs, dlatego po lutowej aktualizacji gra będzie funkcjonować pod taką właśnie nazwą. – dodaje Kwaśnica.

W marcu spółka zwiększy wydatki na tzw. user acquisition, czyli pozyskiwanie graczy, co znacząco ma wpłynąć na przychody z projektu. Cherrypick Games zapowiada jednocześnie, że nie będą to ostatnie zmiany, które wprowadzi w swoim kluczowym tytule. – Gry w modelu freemium funkcjonują na zasadzie game as a service, wymagają bieżącego reagowania i ciągłych zmian, które zapewnią rozrywkę stałym użytkownikom, dlatego systematycznie je aktualizujemy. Już teraz, dzięki dokładnej analizie narzędzi, którymi dysponujemy, udało nam się ulepszyć szereg kluczowych parametrów w grze. Dzięki temu, po zaplanowanej aktualizacji, uzyskamy wsparcie platform Apple Store i Google Play, co jest dla nas bardzo cenne.  – dodaje Kwaśnica.

My Beauty Spa: Stars & Stories miało swoją premierę w listopadzie ubiegłego roku. Gra spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem przez graczy. Dzięki promocji od Apple Store i Google Play, już w pierwszej dobie po globalnej premierze, zajmowała wysokie, często pierwsze miejsca w rankingu najpopularniejszych gier, m.in. w USA, Kanadzie, Rosji, Anglii czy Chinach. 

Na początku stycznia Cherrypick Games złożył wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego o zatwierdzenie Prospektu Emisyjnego, w związku z zamiarem przeniesienia notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Przejściu nie będzie towarzyszyła emisji akcji. Spółka zadebiutuje niezwłocznie po zatwierdzeniu Prospektu.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Cherrypick Games SA

więcej o Cherrypick Games SA

Największy tytuł Cherrypick Games z featurem od Google. My Spa Resort przeszło kolejną dużą aktualizację. Od dnia premiery ARPRDAU wzrósł o blisko 220 %

My Spa Resort, największa gra studia Cherrypick Games, przeszła trzecią zapowiadaną aktualizację. Tytuł otrzymał feature od Google Play, dzięki któremu będzie promowany na całym świecie. Dotychczasowe aktualizacje znacząco poprawiły główne wskaźniki projektu, m.in. ARPDAU, czy retencję graczy. Spółka pracuje obecnie nad modelem monetyzacji tytułu (subskrypcja), który pojawi się w My Spa Resort na przełomie Q2/Q3 2019 roku. W najbliższym czasie Cherrypick Games chce przenieść notowania na główny parkiet GPW w Warszawie.

więcej

Największy tytuł Cherrypick Games z featurem od Google. My Spa Resort przeszło kolejną dużą aktualizację. Od dnia premiery ARPRDAU wzrósł o blisko 220 %

My Spa Resort, największa gra studia Cherrypick Games, przeszła trzecią zapowiadaną aktualizację. Tytuł otrzymał feature od Google Play, dzięki któremu będzie promowany na całym świecie. Dotychczasowe aktualizacje znacząco poprawiły główne wskaźniki projektu, m.in. ARPDAU, czy retencję graczy. Spółka pracuje obecnie nad modelem monetyzacji tytułu (subskrypcja), który pojawi się w My Spa Resort na przełomie Q2/Q3 2019 roku. W najbliższym czasie Cherrypick Games chce przenieść notowania na główny parkiet GPW w Warszawie.

więcej

Cherrypick Games daje „nowe życie” starym grom. Studio z umową na re-publishing

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych, przywróci do życia stare gry ze swojego portfolio. Na mocy licencji, której spółka udzieliła włoskiej firmie Bending Spoons, na rynek trafią wkrótce cztery wybrane tytuły studia, które od długiego czasu nie przynosiły spółce przychodów. Cherrypick Games otrzyma od partnera 110 tys. dolarów.

więcej

Cherrypick Games znacząco poprawia główne wskaźniki swojej największej gry. My Spa Resort przejdzie kolejną dużą aktualizację

My Spa Resort: Grow, Build & Beautify, największy dotychczasowy tytuł Cherrypick Games, przejdzie kolejną dużą aktualizację. Dzięki zmianom wprowadzonym do gry już po premierze, studiu udało się znacząco poprawić główne wskaźniki projektu m.in. ARPDAU, czy retencję graczy. Obecnie Cherrypick Games pracuje nad dużą aktualizacją gry, która zostanie wprowadzona pod koniec marca oraz dodatkowym modelem monetyzacji tytułu (subskrypcja), który pojawi się w My Spa Resort na przełomie Q2/Q3 2019 roku.

więcej

Cherrypick Games rozpoczął testy Crime Stories

Crime Stories, najnowsza gra Cherrypick Games z gatunku visual novel, trafiła dzisiaj do fazy soft-launch. Studio przetestuje tytuł na terenie Nowej Zelandii, Irlandii i Malty. Przy tej okazji po raz pierwszy zastosuje narzędzia z zakresu tzw. maszynowego uczenia do analizy zachowań graczy, co pozwoli dokładnie sprawdzić ich zainteresowanie grą oraz lepiej poznać oczekiwania docelowej grupy odbiorców Crime Stories.

więcej

Duża aktualizacja Project Fame już pod koniec lutego

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych, wprowadzi pod koniec lutego nowe funkcjonalności do swojego idle clickera – Project Fame. Gra zostanie rozbudowana m.in. o nowe mapy, dzięki którym użytkownicy będą mogli zarządzać swoim „urodowym” biznesem w największych miastach świata. Jednocześnie spółka prowadzi rozmowy dotyczące współpracy przy rozwijaniu gry z amerykańskim wydawcą gier mobilnych Kongregate, który specjalizuje się w tytułach z gatunku idle clicker.

więcej

Cherrypick Games coraz bliżej swojej pierwszej tegorocznej premiery. Crime Stories w lutym trafi do soft-launchu

Crime Stories – gra Cherrypick Games z gatunku visual novel już w lutym trafi do fazy soft-launch. Dedykowany kobietom tytuł, pozwoli wcielić się m.in. w rolę agentów wydziału kryminalnego. Losy bohaterów i przebieg śledztwa uzależnione będą od podjętych w trakcie rozgrywki decyzji, które mogą skończyć się happy endem lub katastrofą. Jedną z głównych autorek narracji do gry jest znana pisarka Lisa Brunette. 

więcej

Cherrypick Games coraz bliżej rynku głównego GPW. Spółka złożyła Prospekt Emisyjny do KNFu

Producent gier Cherrypick Games złożył wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego o zatwierdzenie Prospektu Emisyjnego, w związku z zamiarem przeniesienia notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Dokument nie zakłada emisji przy zmianie rynku notowań. Wprowadzającym akcje spółki jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska, a doradcą prawnym kancelaria K&L Gates.

więcej

Cherrypick Games publikuje wyniki po trzech kwartałach

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych, w okresie od stycznia do września wypracował 9,3 mln zł przychodów. W tym czasie zysk netto ukształtował się na poziomie 1,8 mln zł. 1 listopada swoją premierę miała najważniejsza produkcja studia My Beauty Spa: Stars & Stories, a już za niespełna dwa tygodnie na globalny rynek trafi Project Fame.

więcej

Cherrypick Games stworzy Cherrylytics, unikatowe narzędzie analityczne - Studio podpisało umowę z NCBiR

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych free-to-play, podpisał umowę z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju na dofinansowanie narzędzia analitycznego. Cherrylytics, bo o nim mowa, to inteligentna platforma przeznaczona do analizy środowiska gry oraz zachowań użytkowników gier typu freemium. Kwota dofinansowania opiewa na 2,6 mln zł a wartość całego projektu wynosi 3,6 mln zł.

więcej

Cherrypick Games publikuje wyniki za pierwsze półrocze. EBITDA wyższa o 22,8 % r/r

Cherrypick Games, notowany na NewConnect developer gier mobilnych, wypracował w pierwszym półroczu 2,5 mln zł EBITDA, oznacza to blisko 23 % wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody netto ukształtowały się na poziomie 7,6 mln zł, a zysk netto wyniósł 1,4 mln zł – to wyniki wyższe o odpowiednio 8,8 % i 11,2 % w stosunku do pierwszego półrocza 2017 roku. Od lipca testowany jest największy projekt studia – My Beauty Spa & Stories. Dziś do soft-launch trafił kolejny tytuł dedykowany kobietom – Project Fame. Pod koniec rokuspółka chce przenieść notowania na rynek główny GPW.

więcej

My Beauty Spa: Stars & Stories trafił do soft-launch Cherrypick Games testuje swój największy produkt

My Beauty Spa: Stars & Stories – największa gra warszawskiego Cherrypick Games – trafiła do fazy soft-lauch. Pierwsze przeprowadzone przez studio testy, wypadły znacznie powyżej oczekiwań dewelopera. Gra bazuje na sprawdzonych założeniach najbardziej znanego tytułu studia – My Hospital, który dzięki milionowym pobraniom, osiągnął wielki sukces monetyzacyjny. Deweloper liczy, że My Beauty Spa: Stars & Stories powtórzy sukces dotychczasowego hitu spółki.

więcej

Dziś globalne wydanie najnowszej gry Cherrypick Games – MatchUp Friends

Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafił dziś pierwszy w tym rokutytuł warszawskiego studia Cherrypick Games – MatchUp Friends. To familijna gra w dobrze znanej formule MEMORY, w której gracze ćwiczą swoją pamięć i rywalizują z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym. W produkcie zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, które pozwala łączyć ze sobą graczy z całego świata.

więcej

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

więcej

Projekt Cherrypick Games z dofinansowaniem od NCBiR

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier free-to-play, otrzyma dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Projekt developera dotyczy opracowania inteligentnej platformy do analizy środowiska gry i zachowań użytkowników gier typu freemium. Wartość dotacji opiewa na ponad 2,6 mln zł, spółka otrzyma ją w ramach Programu Inteligentny Rozwój 2014-2020. Całkowity koszt projektu szacowany jest na 3,6 mln zł.

więcej

Cherrypick Games przyspiesza produkcję gry „Crime Stories”

Cherrypick Games rozpoczęło prace nad nową grą dla kobiet o roboczym tytule „Crime Stories”, która będzie kolejnym kluczowym projektem spółki po „My Hospital” i "My Beauty Spa: Stars & Stories". Zgodnie z Memorandum Informacyjnym produkcja gry zaplanowana była na 2019 r., jednak dzięki udanej komercjalizacji „My Hospital”, zespół rozpocznie prace rokwcześniej.

więcej

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

Trzech na czterech graczy, którzy grają w mobilny hit „My Hospital”, to kobiety. Polska firma pomaga zmienić wizerunek gracza, a od niedawna wykorzystuje rosnącą popularność swojej produkcji, żeby edukować w zakresie walki z rakiem piersi.

więcej

„My Hospital” pobrany już 7,7 mln razy

Gra „My Hospital” została już pobrana ponad 7,7 mln razy. Sztandarowa produkcja warszawskiego Cherrypick Games bawi graczy z ponad 200 krajów. Jej sukces przełożył się na wyniki finansowe spółki, która planuje jeszcze w tym rokuprzenieść notowania swoich akcji na główny rynek GPW.

więcej

Cherrypick Games podnosi prognozę finansową

Rosnąca popularność gry „My Hospital” sprawiła, że Cherrypick Games zanotuje w tym rokulepsze wyniki finansowe niż prognozowane wcześniej. Spółka podniosła prognozę zysku EBITDA na 2017 r. z 4,4 mln zł do 6,1 mln zł.

więcej

Cherrypick Games wspiera National Breast Cancer Foundation

Cherrypick Games został oficjalnym partnerem National Breast Cancer Foundation, organizacji wspierającej badania raka piersi oraz kobiety walczące z tą chorobą. Warszawskie studio to m.in. autor bardzo popularnej gry „My Hospital” w której gracze zarządzają własną placówką medyczną, a także prowadzą badania nad nowymi lekami.

więcej

Cherrypick Games rusza na Giełdę

Producent i wydawca gier Free2Play Cherrypick Games SA już niedługo może zadebiutować na rynku NewConnect. Spółka planuje pozyskać do 2,5 mln euro z emisji nowych akcji serii B. Środki zostaną przeznaczone na wsparcie sprzedaży i produkcję nowych gier. Obecnie Cherrypick pracuje nad dwoma takimi projektami.

więcej