Aktualności

06.08.2019

Przychody BoomBit wzrosły w lipcu o blisko 20%

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, osiągnął w lipcu przychody na poziomie 4,65 mln zł. To wynik o 19,3% lepszy niż w czerwcu. Grupa przygotowuje się do premier nowych gier GaaS oraz zwiększa wydatki na User Acquisition, co ma umożliwić osiąganie coraz wyższych przychodów w kolejnych miesiącach.

W lipcu wydane przez Grupę gry w formule GaaS wygenerowały przychody na poziomie 3,4 mln zł, natomiast pozostałe gry (non GaaS) osiągnęły przychody na poziomie 1,3 mln zł. Zgodnie z zapowiedziami Zarządu wzrosły wydatki na User Acquisition (UA) – w ubiegłym miesiącu przekroczyły 2 mln zł.

- Jesteśmy umiarkowanie zadowoleni z lipcowych wyników, tym bardziej, że nie mieliśmy w ubiegłym miesiącu żadnej istotnej premiery. Nasze gry wciąż są bardzo dobrze oceniane przez platformy dystrybucyjne – w lipcu Darts Club otrzymała drugiego już feature’a od Google Play, natomiast wczoraj Idle Coffee Corp była grą dnia w amerykańskim App Store. To pokazuje jaki potencjał mają nasze produkcje – komentuje Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit SA – W lipcu zintensyfikowaliśmy wydatki na pozyskiwanie graczy. Już teraz widzimy pierwsze efekty tych działań, natomiast warto pamiętać, że optymalne efekty kampanie UA osiągają po 60-90 dniach od ich rozpoczęcia – dodaje Prezes Grupy BoomBit.

BoomBit przygotowuje się do premier kolejnych gier GaaS. W III kwartale do sklepów App Store i Google Play na całym świecie trafią m.in. karcianka Mighty Heroes oraz tzw. „clicker” - Idle Microchip Factory.

- Z niecierpliwością czekamy na premiery tych gier. Jeśli chodzi o Mighty Heroes – chcieliśmy, by gra miała swoją premierę już w lipcu, natomiast w fazie soft launch cieszyła się na tyle dużą popularnością wśród graczy, że postanowiliśmy przetłumaczyć ją na kilka dodatkowych popularnych języków. Wierzymy zatem w sukces naszych najbliższych premier
- mówi Hannibal Soares, Wiceprezes Zarządu BoomBit SA

Rozwój Grupy w dalszej części rokubędą także wspierać wspólne przedsięwzięcia (joint venture) BoomBit, czyli spółki SuperScale i MoonDrip. Ta pierwsza posiada unikatowe doświadczenie i narzędzia w zakresie optymalizacji monetyzacji, LiveOps, User Acquisition oraz Business Intelligence. SuperScale wspiera zarówno tytuły wydawane przez Grupę, jak i świadczy usługi na rzecz innych, rozpoznawalnych globalnie producentów gier mobilnych. Z kolei MoonDrip będzie wydawać gry na rynku globalnym, w tym w Chinach, które są obecnie największym rynkiem gier mobilnych na świecie. Obecnie dwie gry tej spółki są w fazie soft launch.

W kwietniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną, której wartość wyniosła 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł). BoomBit zadebiutował na głównym rynku GPW 14 maja br.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

BoomBit

więcej o BoomBit

BoomBit przygotowuje się do premier gier w III kwartale i rozpędza User Acquisition

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, wierzy w sukces gier w formule GaaS, których premiery zaplanowane są na III kwartał br. W połączeniu ze zwiększonymi wydatkami na User Acquisition mają pozwolić Grupie na osiąganie coraz wyższych przychodów w kolejnych miesiącach. Zespół BoomBit kontynuuje również prace nad optymalizacją gier, które Grupa wyda do końca roku.

więcej

BoomBit podsumowuje I kwartał, coraz lepsze wyniki gier GaaS

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, podsumowuje I kwartał 2019 roku. Grupa skupiała się na dopracowywaniu i optymalizowaniu gier, które wydała w ostatnich dwóch miesiącach oraz wyda do końca roku. Jak pokazał opublikowany dziś raport dot. przychodów osiągniętych w kwietniu i szacunkowych przychodów w maju – gry wydane przez BoomBit w formule GaaS (Game as a Service) osiągają coraz lepsze wyniki. Pierwsze trzy miesiące br. to także okres intensywnej pracy nad prospektem emisyjnym, których efektem było przeprowadzenie Pierwszej Publicznej Oferty Akcji w kwietniu i debiut na głównym rynku GPW w Warszawie 14 maja br.

więcej

Dziś globalna premiera najnowszej gry BoomBit – Idle Coffee Corp

Do App Store i Google Play na całym świecie trafiła dziś gra Idle Coffee Corp Grupy BoomBit, międzynarodowego dewelopera i wydawcy gier na platformy mobilne. To stworzona w modelu GaaS gra typu idle, polegająca na rozwijaniu własnych kawiarni, w celu stworzenia prawdziwego kawowego imperium.

więcej

Inwestorzy indywidualni złożyli blisko 3,2 tys. zapisów na akcje BoomBit

BoomBit SA, międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych, poinformował o przydziale akcji w swojej pierwszej ofercie publicznej akcji. Zainteresowanie ofertą ze strony inwestorów indywidualnych okazało się bardzo duże – liczba zapisów w tej transzy wyniosła 3 183, a stopa redukcji wyniosła 53,45%. Wartość oferty BoomBit wyniosła 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł), a kapitalizacja Spółki w momencie debiutu na GPW osiągnie ok. 255 mln zł.

więcej

BoomBit pozyska środki na realizację wszystkich planów rozwoju

BoomBit pozyskał od inwestorów deklaracje objęcia wszystkich akcji nowej emisji po cenie wynoszącej 19 zł za akcję. Redukcja w transzy dla inwestorów indywidualnych może wynieść nawet 59%. Dodatkowo zostanie sprzedanych 550 tys. akcji oferowanych przez dotychczasowych akcjonariuszy. Oznacza to, że wartość oferty może wynieść do 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł), a kapitalizacja Spółki w momencie debiutu na GPW może osiągnąć ok. 255 mln zł.

więcej

Tanks A Lot! Grupy BoomBit podbija Chiny

Tanks A Lot! Grupy BoomBit, międzynarodowego producenta i wydawcy gier mobilnych, podbija serca chińskich graczy. Według szacunków Spółki, w ciągu 3 dni od otrzymania tytułu gry dnia od tamtejszego AppStore’a, BoomBit osiągnął przychody z gry w wysokości ponad 0,5 mln złotych. Tanks A Lot! znajduje się w TOP17 najlepszych gier free-to-play na system iOS w Chinach, zajmując w szczytowym momencie 5. miejsce.

więcej

Oferta BoomBit może być największym gamingowym IPO w historii GPW - Zarząd ustalił cenę maksymalną akcji na poziomie 35,50 zł

Zarząd BoomBit, międzynarodowego producenta i wydawcy gier mobilnych, ustalił maksymalną cenę akcji w rozpoczętej dziś Ofercie Publicznej na 35,50 zł. Wartość Oferty może zatem przekroczyć 100 mln zł, co sprawia, że IPO BoomBit może być największe w historii polskiej branży gamingowej na GPW. Zapisy dla inwestorów indywidualnych będą prowadzone w dniach 9-16 kwietnia.

więcej

KNF zatwierdził Prospekt Emisyjny BoomBit SA

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła Prospekt Emisyjny BoomBit SA w związku z planowaną Ofertą Publiczną. Spółka ubiega się o wprowadzenie akcji do obrotu na głównym rynku GPW i planuje debiut w maju br. Oferującym jest Vestor Dom Maklerski.

więcej

Build a Bridge! BoomBita debiutuje na platformie Nintendo Switch

Gra Build a Bridge! - jeden z flagowych tytułów BoomBita, polskiego dewelopera i wydawcy gier na platformy mobilne – trafiła na konsole Nintendo Switch. To symulator budowy mostów, który podbił serca graczy mobilnych z całego świata oraz został wyróżniony przez Google Play tytułem najbardziej innowacyjnej gry 2017 roku.

więcej