08.08.2019
Coccodrillo z rekordowymi wynikami sprzedaży w lipcu Wzrost przychodów w e-commerce o 23 % rdr
Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, w lipcu wypracował 1,9 mln zł przychodów w krajowym sklepie internetowym – jest to wynik o 23 % wyższy w porównaniu do poprzedniego roku. W minionym miesiącu w polskich sklepach stacjonarnych sprzedaż wyniosła 14 mln zł, co oznacza wzrost o 6 % w stosunku do roku ubiegłego.
- Cieszą nas coraz lepsze wyniki sprzedaży Grupy CDRL, a w szczególności
wzrost zainteresowania naszym kanałem e-commerce. Letnia oferta
produktowa została przyjęta z dużym entuzjazmem wśród naszych klientów.
Rekordy sprzedażowe potwierdzają słuszność przyjętej i realizowanej
przez nas strategii – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL SA.
Narastająco,
od stycznia do lipca bieżącego roku, polska sieć detaliczna marki
Coccodrillo wypracowała 84,5 mln zł przychodu, co oznacza wzrost o 5
proc w porównaniu do analogicznego okresu rokuubiegłego. W tym okresie,
w krajowym kanale internetowym, sprzedaż wyniosła 13,2 mln zł i była
wyższa od ubiegłorocznej o 23 %
Wraz z początkiem lipca marka
Cocodrillo dołączyła do grona firm wspierających wydarzenia w ramach
Sceny Kulturalnej. To największy projekt letni na polskim wybrzeżu,
realizowany wspólnie z telewizją Polsat. Od 1 lipca do 23 sierpnia, w
pięciu nadmorskich miejscowościach, na wypoczywających czeka szereg
atrakcji, między innymi kabarety, koncerty oraz przedstawienia dla
dzieci. W związku z tym projektem powstały specjalne spoty reklamowe
promujące markę oraz wydarzenie. Będą one wyświetlane w trakcie
kulturalnych wydarzeń oraz zostaną wyemitowane w telewizji Polsat i
Polsat News – spółka szacuje, że dotrą one do prawie 1 mln tys. widzów.