Aktualności

26.09.2019

BoomBit kontynuuje rozwój gier GaaS i podsumowuje I półrocze

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, podsumowuje I półrocze 2019 roku. Grupa skupiała się na dopracowywaniu i optymalizowaniu gier, które wydała w ostatnich miesiącach oraz będących w fazie soft launch i produkcji. Gry wydane przez BoomBit w formule GaaS (Game as a Service) osiągają coraz lepsze wyniki. W I półroczu Grupa osiągnęła 22,2 mln zł przychodów, z czego 14,0 mln zł w samym II kwartale, co oznacza wzrost o 71% względem I kwartału.

Dynamiczny wzrost przychodów Grupy to efekt zarówno rozwoju i optymalizacji istniejącego portfolio gier (m.in. Darts Clus, Tanks A Lot!), jak i premier nowych tytułów (m.in. Idle Coffee Corp). Jednocześnie na poziomie wyniku operacyjnego i netto BoomBit osiagnął stratę, spowodowaną przede wszystkim ograniczoną ilością wydań nowych gier, przy jednoczesnym istotnym wzroście wydatków na User Acquisition, które przekładają się na wzrost przychodów w dłuższym okresie czasu.  Dodatkowo, w ślad za wyższymi przychodami z gier GaaS, istotnie wzrosły koszty rev share. Grupa poniosła również znaczący wysiłek finansowy i organizacyjny związany z debiutem giełdowym.

- Wydane przez nas gry są cały czas optymalizowane i skalowane. Widzimy potencjał dalszego wzrostu monetyzacji oraz liczby użytkowników, a w konsekwencji również przychodów. Naszym celem jest posiadanie portfolio gier, które będą zarabiać w długim okresie, dlatego dokładamy wszelkich starań by gry były najlepszej jakości już w momencie kierowania ich do szerokiego grona odbiorców. – mówi Marcin Olejarz, prezes BoomBit.

W I półroczu spółka realizowała intensywne prace związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem oferty publicznej, której zwieńczeniem był debiut na GPW 14 maja br. Wartość oferty wyniosła 35,1 mln zł, a do spółki trafiło 23,2 mln zł.

- Dzięki środkom finansowym pozyskanym z emisji akcji prowadzimy prace rozwojowe nad kolejnymi grami w formule GaaS oraz prowadzimy zintensyfikowane działania w zakresie akwizycji użytkowników. Przynosi to pozytywne efekty w postaci systematycznie rosnących przychodów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak performują nasze gry GaaS. Pracujemy nad kolejnymi tytułami, a dodatkowo rozmawiamy z zewnętrznymi studiami na temat wydania ich gier w tej formule. Spodziewamy się, że dzięki temu w kolejnych miesiącach wzrośnie nasza baza przychodowa, co przełoży się na nasze wyniki finansowe. – dodaje Hannibal Soares, Wiceprezes BoomBit.

W sierpniu BoomBit osiągnał najwyższe w historii miesięczne przychody w wysokości 5,5 mln zł, co było efektem m.in. rekordowych przychodów z gry Darts Club. Dodatkowo podpisana w lipcu umowa z ByteDance (TikTok) na dystrybucje gry Idle Coffee Corp daje spółce podstawy do dalszego wzrostu na trudnym rynku chińskim.

Grupa BoomBit to również MoonDrip (projekt joint venture z chińskim Habby, wydawcą m.in. gry Archero) oraz SuperScale, który specjalizuje się w optymalizacji oraz skalowaniu gier. Eksperci SuperScale posiadają unikalne doświadczenie i narzędzia pozwalające na poprawę mechanizmów monetyzacji, akwizycji użytkowników, prowadzenia LiveOps oraz wykorzystania Business Intelligence, a w konsekwencji wzrost przychodów z gier. SuperScale wspiera zarówno tytuły wydawane przez BoomBit, jak i świadczy usługi na rzecz innych, rozpoznawalnych globalnie producentów gier mobilnych. Wyniki tych projektów już niedługo mogą pozytywnie wpłynąć na wyniki BoomBit.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

BoomBit

więcej o BoomBit

W sierpniu BoomBit zwiększył przychody o 17% m/m

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, osiągnął w sierpniu rekordowe miesięczne przychody. Wyniosły one 5,5 mln zł, co oznacza wzrost o 17,2% względem lipca. Grupa systematycznie rozwija portfolio gier GaaS, utrzymując poziom wydatków na User Acquisition, których efekt będzie widoczny w przychodach za kolejne miesiace.

więcej

Globalna premiera najnowszej gry BoomBit – Mighty Heroes

Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafiła gra Mighty Heroes Grupy BoomBit, polskiego dewelopera i wydawcy gier na platformy mobilne. To stworzona w modelu GaaS kolekcjonerska gra karciana, w której gracze wcielają się w potężnych bohaterów walczących ze sobą przy użyciu niesamowitych czarów i fantastycznych popleczników. Wczoraj rozpoczęła się promocja (tzw. featuring) gry w AppStore.

więcej

Przychody BoomBit wzrosły w lipcu o blisko 20%

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, osiągnął w lipcu przychody na poziomie 4,65 mln zł. To wynik o 19,3% lepszy niż w czerwcu. Grupa przygotowuje się do premier nowych gier GaaS oraz zwiększa wydatki na User Acquisition, co ma umożliwić osiąganie coraz wyższych przychodów w kolejnych miesiącach.

więcej

BoomBit przygotowuje się do premier gier w III kwartale i rozpędza User Acquisition

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, wierzy w sukces gier w formule GaaS, których premiery zaplanowane są na III kwartał br. W połączeniu ze zwiększonymi wydatkami na User Acquisition mają pozwolić Grupie na osiąganie coraz wyższych przychodów w kolejnych miesiącach. Zespół BoomBit kontynuuje również prace nad optymalizacją gier, które Grupa wyda do końca roku.

więcej

BoomBit podsumowuje I kwartał, coraz lepsze wyniki gier GaaS

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, podsumowuje I kwartał 2019 roku. Grupa skupiała się na dopracowywaniu i optymalizowaniu gier, które wydała w ostatnich dwóch miesiącach oraz wyda do końca roku. Jak pokazał opublikowany dziś raport dot. przychodów osiągniętych w kwietniu i szacunkowych przychodów w maju – gry wydane przez BoomBit w formule GaaS (Game as a Service) osiągają coraz lepsze wyniki. Pierwsze trzy miesiące br. to także okres intensywnej pracy nad prospektem emisyjnym, których efektem było przeprowadzenie Pierwszej Publicznej Oferty Akcji w kwietniu i debiut na głównym rynku GPW w Warszawie 14 maja br.

więcej

Dziś globalna premiera najnowszej gry BoomBit – Idle Coffee Corp

Do App Store i Google Play na całym świecie trafiła dziś gra Idle Coffee Corp Grupy BoomBit, międzynarodowego dewelopera i wydawcy gier na platformy mobilne. To stworzona w modelu GaaS gra typu idle, polegająca na rozwijaniu własnych kawiarni, w celu stworzenia prawdziwego kawowego imperium.

więcej

Inwestorzy indywidualni złożyli blisko 3,2 tys. zapisów na akcje BoomBit

BoomBit SA, międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych, poinformował o przydziale akcji w swojej pierwszej ofercie publicznej akcji. Zainteresowanie ofertą ze strony inwestorów indywidualnych okazało się bardzo duże – liczba zapisów w tej transzy wyniosła 3 183, a stopa redukcji wyniosła 53,45%. Wartość oferty BoomBit wyniosła 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł), a kapitalizacja Spółki w momencie debiutu na GPW osiągnie ok. 255 mln zł.

więcej

BoomBit pozyska środki na realizację wszystkich planów rozwoju

BoomBit pozyskał od inwestorów deklaracje objęcia wszystkich akcji nowej emisji po cenie wynoszącej 19 zł za akcję. Redukcja w transzy dla inwestorów indywidualnych może wynieść nawet 59%. Dodatkowo zostanie sprzedanych 550 tys. akcji oferowanych przez dotychczasowych akcjonariuszy. Oznacza to, że wartość oferty może wynieść do 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł), a kapitalizacja Spółki w momencie debiutu na GPW może osiągnąć ok. 255 mln zł.

więcej

Tanks A Lot! Grupy BoomBit podbija Chiny

Tanks A Lot! Grupy BoomBit, międzynarodowego producenta i wydawcy gier mobilnych, podbija serca chińskich graczy. Według szacunków Spółki, w ciągu 3 dni od otrzymania tytułu gry dnia od tamtejszego AppStore’a, BoomBit osiągnął przychody z gry w wysokości ponad 0,5 mln złotych. Tanks A Lot! znajduje się w TOP17 najlepszych gier free-to-play na system iOS w Chinach, zajmując w szczytowym momencie 5. miejsce.

więcej

Oferta BoomBit może być największym gamingowym IPO w historii GPW - Zarząd ustalił cenę maksymalną akcji na poziomie 35,50 zł

Zarząd BoomBit, międzynarodowego producenta i wydawcy gier mobilnych, ustalił maksymalną cenę akcji w rozpoczętej dziś Ofercie Publicznej na 35,50 zł. Wartość Oferty może zatem przekroczyć 100 mln zł, co sprawia, że IPO BoomBit może być największe w historii polskiej branży gamingowej na GPW. Zapisy dla inwestorów indywidualnych będą prowadzone w dniach 9-16 kwietnia.

więcej

KNF zatwierdził Prospekt Emisyjny BoomBit SA

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła Prospekt Emisyjny BoomBit SA w związku z planowaną Ofertą Publiczną. Spółka ubiega się o wprowadzenie akcji do obrotu na głównym rynku GPW i planuje debiut w maju br. Oferującym jest Vestor Dom Maklerski.

więcej

Build a Bridge! BoomBita debiutuje na platformie Nintendo Switch

Gra Build a Bridge! - jeden z flagowych tytułów BoomBita, polskiego dewelopera i wydawcy gier na platformy mobilne – trafiła na konsole Nintendo Switch. To symulator budowy mostów, który podbił serca graczy mobilnych z całego świata oraz został wyróżniony przez Google Play tytułem najbardziej innowacyjnej gry 2017 roku.

więcej