Aktualności

30.10.2019

The Beast Inside bardzo pozytywnie przyjęty przez graczy. Horror dostępny teraz również na GOG i Humble Bundle

Przygodowy horror The Beast Inside z portfolio Movie Games w dwa tygodnie od premiery notuje pozytywne oceny graczy – powyżej 80 % – i bardzo dobre recenzje społeczności i mediów. Tytuł stworzony przez studio Illusion Ray jest dostępny w nowych kanałach dystrybucyjnych – Humble Bundle i Gog.com, a także w Steam Bundle wraz z Agony Unrated i Chernobylite.

Najnowsza produkcja Movie Games pozwala graczowi zanurzyć się w historii mrocznych tajemnic, osobistych tragedii i szaleństwa epoki Wojny Secesyjnej i Zimnej Wojny w USA. Wcielając się naprzemiennie w postacie dwóch bohaterów, opętanych przez mroczne dziedzictwo, gracz walczy z wrogami, rozwiązuje zagadki i odkrywa sekrety, które prowadzą go do zaskakującej prawdy. Dzięki umiejętnemu połączeniu fabuły grozy z napięciem rodem z thrillera i mrożącymi krew w żyłach scenami klasyki horroru, The Beast Inside zjednało sobie graczy na całym świecie.

- Premiera The Beast Inside miała dla nas jeden fundamentalny cel - dowieść, iż zespół Movie Games, dzięki strategicznemu planowaniu budżetu, ścisłej współpracy produkcyjnej i zdywersyfikowanemu marketingowi, potrafi wyprodukować grę, która zaprezentuje wysoką jakość, solidne wykonanie, a także zaangażuje odbiorców
. –  mówi Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games. - Sukces The Beast Inside, to przede wszystkim pomysł Illusion Ray Studio, ale także solidny proces produkcji, osiągnięty dzięki zaangażowaniu Macieja Miąsika, wiceprezesa spółki, czy Damiana Gasińskiego, senior producenta Movie Games. To również umiejętnie przeprowadzone działania promocyjne, których celem jest przede wszystkim zbudowanie społeczności wokół tytułu. Gracze stanowią najbardziej wiarygodną rekomendację. - dodaje Wcześniak.

The Beast Inside uzyskał ostatnio, dzięki poleceniom graczy i ich recenzjom, pierwszą pozycję na liście Steam ‘’Recommended by community’’. Dodatkowo zrealizowane zostały dwie transmisje na żywo z rozgrywki The Beast Inside w wykonaniu Damiana Gasińskiego i Dominiki Szot z zespołu Movie Games, które zgromadziły ponad 2,3 miliona unikalnych odbiorców z całego świata.
Gra została doceniona  również przez media, uzyskując m.in ocenę 76/100 od IGN Spain czy 80/100 od Vandal.

Wyzwanie, jakie postawiła przed nami gra The Beast Inside było ekscytujące przez wzgląd na unikalność tej produkcji. Opracowaliśmy spersonalizowany plan działań marketingowych oparty przede wszystkim na zaangażowaniu społeczności. Dzięki dbaniu o relacje z graczami, za pośrednictwem Discorda, licznym rozmowom, konkursom, udostępnianiu im ekskluzywnych treści, wytworzyliśmy unikalną grupę fanów, których opinia, jako prawdziwych graczy, ma ogromną wartość przy realizacji strategii tzw. marketingu szeptanego. - tłumaczy Dominika Szot, Marketing Manager Movie Games - Polecenia i rekomendacje pozwoliły nam też na osiągnięcie imponującej liczby wyświetleń naszej transmisji na żywo, podczas której momentami liczba oglądających w danym momencie osób przekraczała 7000 osób.

Aktualnie The Beast Inside dostępna jest w ramach halloweenowej promocji Steam w zestawie tzw. bundle o nazwie ‘Best 2019 Polish Horrors’, wraz z grą Agony Unrated od Madmind Studio i Chernobylite od The Farm 51. Ponadto, w ramach akcji związanej z październikowym świętem duchów, gra dostępna jest również czasowo w Humble Store, a także na stałe weszła do oferty Gog.com.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Movie Games S.A

więcej o Movie Games S.A

The Beast Inside rusza na polowanie – premiera już 17 października

11 września w Warszawie odbył się zamknięty pokaz zorganizowany przez Movie Games, podczas którego zaprezentowano najnowsze materiały z gry The Beast Inside, a zespół odpowiedzialny za produkcję i promocję horroru opowiedział o pracy nad tytułem i strategią marketingową. Kluczową informacją było ogłoszenie daty premiery The Beast Inside, która ustalona została na 17 października 2019.

więcej

Movie Games ze znacznym zyskiem w pierwszym półroczu

Movie Games, notowany na NewConnect producent i deweloper gier na PC, PS4, XBOX One i Nintendo Switch wypracował w pierwszej połowie rokublisko 2,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co stanowi 34 % wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2018 roku. W pierwszej połowie 2019 zysk z działalności operacyjnej wyniósł blisko 0,74 mln zł i był o 84 % wyższy niż w pierwszym półroczu 2018. Spółka kończy obecnie prace nad The Beast Inside, tytuł trafi na rynek jeszcze w III kwartale br.

więcej

Movie Games dywersyfikuje działalność i powołuje spółkę portingową

Movie Games, notowany na NewConnect producent i deweloper gier na PC, PS4, XBOX One i Nintendo Switch rozpoczyna działalność portingową (dostosowanie technologiczne gry do wymagań konkretnej platformy oraz pełen całościowy proces jej wydania). Spółka będzie zajmowała się głównie portingiem gier, których jest wydawcą lub producentem. Pierwszym projektem w modelu portingowym będzie Plane Mechanic Simulator. Movie Games zakłada również produkcję gier dedykowanych wyłącznie Nintendo Switch na dalszym etapie rozwoju spółki.

więcej