Aktualności

28.11.2019

Gaming Factory rozszerza portfolio produkcyjne

Gaming Factory, producent i wydawca gier na PC i na konsole, odkupił od spółki Ultimate Games, notowanej na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, prawa do dziewięciu gier z jej portfolio. To kolejny punkt do realizacji strategii Gaming Factory, mówiący o rozwoju produkcji własnych oraz własnego działu wydawnictwa. Efekty pracy nad projektami spółka zaprezentuje w 2020 roku.

- Jednym z naszych kluczowych założeń jest stałe poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym i zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów. Jednocześnie aktywnie rozwijamy współpracę m.in. z firmami zewnętrznymi, czego dowodem jest m.in. finalizacja zakupu dziewięciu praw do gier od Ultimate Games. Cztery z nich są związane z tematyką bitewną. W naszym przekonaniu te tytuły są bardzo obiecujące, dostrzegamy w nich duży potencjał. O postępach prac w tym zakresie będziemy informowali na bieżąco – komentuje Mateusz Adamkiewicz, Prezes Gaming Factory.

Gaming Factory pracuje obecnie nad ponad 20-stoma produkcjami na PC o zróżnicowanej tematyce. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoon-y, gry akcji czy horrory. Studio zakłada intensywny rozwój projektów własnych i systematyczne zwiększanie przychodów z produkcji gier.

- Podjęliśmy decyzję o sprzedaży wybranych praw gier Ultimate Games, ponieważ stawiamy obecnie na rozwój symulatorów, w tym głównie gier wędkarskich, oraz tworzonych na licencji Discovery Channel, a te tytuły nie wpisywały się w naszą strategię i dotychczasowe portfolio wydawnicze. Jednocześnie pozwoli to nam zoptymalizować wewnętrzne prace naszych zespołów i przyśpieszyć prace nad wydaniem innych gier. Jestem przekonany, że Gaming Factory rozwinie te projekty we właściwy sposób
. – mówi Mateusz Zawadzki, prezes Ultimate Games.

25 listopada br. Ultimate Games i Gaming Factory powołali nową spółką Ultimate VR, której główną działalnością ma być przystosowanie gier z portfolio obu firm do technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Obie spółki będą w niej posiadały równe udziały – po 45 % Pozostałe 10 % udziałów otrzyma zespół.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Gaming Factory SA

więcej o Gaming Factory SA

Gaming Factory złożyło Prospekt Emisyjny do KNF-u Spółka stawia na produkcję własnych tytułów oraz rozwój wydawnictwa

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, złożył do Komisji Nadzoru Finansowego Prospekt Emisyjny, w związku z ubieganiem się o wprowadzenie akcji do obrotu na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka chce zadebiutować w pierwszej połowie 2020 roku. W październiku firma zaprezentowała nową strategię rozwoju – głównym obszarem jej działalności jest produkcja własnych tytułów oraz wydawanie w ciągu rokuokoło dziesięciu gier. Kilka dni temu firma poinformowała o powołaniu nowej spółki, która zajmie się przystosowaniem gier do technologii wirtualnej rzeczywistości (VR).

więcej

Gaming Factory ogłasza nowy tytuł z portfolio wydawniczego FoodBall – „kanapowe Rocket League” – zadebiutuje w Q3/Q4 2020 roku

Gaming Factory SA, ogłasza nowy tytuł z portfolio wydawniczego. W Q3/Q4 2020 rokudo sprzedaży trafi FoodBall autorstwa studia Cat-astrophe Games. To unikalne połączenie gry sportowej, wyścigów i jedzenia. Tytuł zaoferuje m.in. tryb fabularny, zróżnicowane postaci/pojazdy oraz rozbudowany kanapowy tryb wieloosobowy. Gra w pierwszej kolejności będzie dostępna w wersji na Nintendo Switch i PC. Docelowo pojawi się także na Xbox One i być może na innych platformach.

więcej

Gaming Factory w drodze na GPW Spółka ogłasza strategię rozwoju

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, który w 2020 rokuchce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, prezentuje strategię rozwoju i ogłasza najbliższe plany. Model spółki zakłada produkcję własnych tytułów oraz  wydawanie w ciągu rokuokoło 10 gier. Wśród kluczowych założeń Gaming Factory jest m.in. poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym i zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów.

więcej