Aktualności

18.12.2019

Plantwear planuje zmiany w programie motywacyjnym

Zarząd Plantwear, producenta drewnianych akcesoriów lifestylowych, podjął decyzję o wprowadzeniu zmian w programie motywacyjnym skierowanym do pracowników spółki. Władze firmy uznały, że cele zapisane w programie okazały się zbyt łatwe do osiągnięcia, a potencjalne wynagrodzenie pod postacią akcji zbyt wygórowane. Decyzja ta została podjęta na podstawie analizy dotychczasowych wyników finansowych firmy w 2019 roku.

Uchwalony na początku 2019 r. program motywacyjny na lata 2019-2021 zakładał, że może być zrealizowany w przypadku osiągnięcia przez spółkę zysku netto nie mniejszego niż 750 tys. zł (I transza) oraz 1 mln zł (II transza) w którymkolwiek z lat 2019-2021. Zgodnie z pierwotnymi założeniami po osiągnieciu wyznaczonych celów, uprawnieni pracownicy spółki (w tym zarząd) mogli objąć do 200 tys. akcji w I transzy oraz do 250 tys. akcji w II transzy. Równoczesne przekroczenie dwóch progów miało uprawniać do objęcia akcji w liczbie stanowiącej sumę akcji dla poszczególnych transz. Akcje miały być emitowane po cenie nominalnej, tj. 0,10 zł za jedną akcję i objęte 18 miesięcznym zobowiązaniem o niezbywalności. Łącznie akcje emitowane w ramach programu motywacyjnego miały stanowić 31% akcji ogółem w spółce.

- W momencie ustalania zasad programu motywacyjnego, plany te wydawały się bardzo ambitne. Ponieważ już teraz możemy powiedzieć, że wyniki finansowe Plantwear rosną szybciej niż pierwotnie zakładaliśmy, zdecydowaliśmy się ograniczyć liczbę akcji w programie. W naszej ocenie nowa konstrukcja programu zapewni odpowiedni bilans pomiędzy celami a nagrodami, zarówno dla kluczowych pracowników, jak i mniejszościowych akcjonariuszy.  – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear SA

Zgodnie z nowymi założeniami, maksymalna liczba akcji zostanie ograniczona do 72,6 tys. sztuk, przy czym objęcie nie więcej niż 35,85 tys. akcji będzie możliwe po osiągnięciu w latach 2019-2021 zysku netto w wysokości nie mniejszym niż 750 tys. zł, a nie więcej niż 36,75 tys. akcji przy osiągnieciu zysku netto nie mniejszego niż 1 mln zł. Pozostałe warunki programu motywacyjnego, w tym cena emisyjna oraz zobowiązanie do niezbywania akcji w okresie 18 miesięcy pozostaną bez zmian. Tym samy akcje z programu motywacyjnego będą stanowiły docelowo maksymalnie 5% wszystkich akcji spółki.

Emitent oraz większościowy akcjonariusz - Pan Wiktor Pyrzyk - zobowiązali się do dokonania zwołania oraz odbycia do końca lutego roku2020 r. Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia, na którym będzie głosował za zmianą parametrów przyjętego programu opcyjnego.

Spółka przygotowuje się do debiutu na NewConnect, który odbędzie się w styczniu 2020 roku. W listopadzie spółka złożyła dokument informacyjny na GPW, 12 grudnia br. Zarząd GPW podjął uchwałę o wprowadzeniu do obrotu akcji serii C i D spółki.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Plantwear

więcej o Plantwear

Plantwear rozpoczyna sprzedaż w Rumunii

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, uruchamia sprzedaż swoich produktów na rynku rumuńskim. Od dziś, zakupów w tym kraju można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej plantwear.ro. Docelowo, w Rumunii spółka wdroży również platformę Giftbay – obecnie trwają prace związane z jej tłumaczeniem.

więcej

Wzrost przychodów Plantwear w II kwartale o 32,9 % r/r

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 rokuosiągnął niespełna 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Tylko w czerwcu spółka odnotowała 0,9 mln zł przychodów co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego rokuo 75,9 % Dużym zainteresowaniem cieszy się również nowa platforma Giftbay.pl – uruchomiony na początku kwietnia serwis sprzedażowy dynamicznie zwiększa sprzedaż, przebijając pierwotne plany. W lipcu spółka uruchomi sprzedaż na rynku rumuńskim.

więcej

Planwear z blisko 2,4 mln zł przychodów w I kwartale 2020 r.

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w I kwartale 2020 rokuosiągnął niespełna 2,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Początek rokubył dla spółki czasem intensywnego rozwoju. Firma uruchomiła nową platformę sprzedażową Giftbay.pl, rozpoczęła sprzedaż na rynku ukraińskim, a także zakupiła nieruchomość, tym samym znacząco zwiększając możliwości produkcyjne.

więcej

Plantwear wypracował 2,08 mln przychodów w I kwartale 2020 r.

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w I kwartale 2020 r. wygenerował 2,08 mln przychodów. Oznacza to wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego rokuo 5 % W 2019 rokuspółka zakończyła I kwartał z przychodami na poziomie niespełna 2 mln zł.

więcej

Plantwear rozpoczyna sprzedaż maseczek bawełnianych

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, wprowadził do sprzedaży bawełniane maseczki ochronne. Decyzja o poszerzeniu asortymentu wynika z dużego zapotrzebowania zgłaszanego przez klientów w związku z nałożeniem przez Rząd RP nakazu zasłaniania twarzy (nosa i ust) w przestrzeni publicznej od 16 kwietnia 2020.

więcej

Plantwear startuje z nowym serwisem e-commerce Giftbay.pl

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, poszerza zakres działalności. Spółka uruchomiła właśnie nową platformę e-commerce Giftbay.pl, za pośrednictwem której będzie oferować spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Platforma zawiera ponad 200 wersji produktowych z podziałem na kategorie, okazję oraz relację z obdarowanym. Personalizacja dokonywana jest na gotowych produktach, co zapewnia krótki termin realizacji zamówień.

więcej

Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r.

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, osiągnął w IV kwartale 2019 r. niespełna 3,3 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. W tym czasie zysk netto wyniósł 0,46 mln zł. Od stycznia do grudnia ubiegłego rokuspółka wypracowała blisko 9,4 mln zł przychodów netto i prawie 0,8 mln zł zysku. Od 8 stycznia 2020 akcje spółki Plantwear notowane są na NewConnect.

więcej

Jutro, 8 stycznia Plantwear zadebiutuje na NewConnect

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji Plantwear. Producent drewnianych akcesoriów lifestylowych zadebiutuje na rynku NewConnect 8 stycznia. Funkcję autoryzowanego doradcy w procesie wprowadzenia akcji do obrotu pełniło INC SA

więcej

Prawie dwukrotny wzrost sprzedaży Plantwear w 2019 r.

Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przychody w całym 2019 r. wyniosły 9,1 mln zł i były o 92 % wyższe niż rokwcześniej. W samym IV kwartale 2019 r. sprzedaży wyniosła 3,0 mln zł. Już jutro Plantwear zadebiutuje na rynku NewConnect.

więcej

Plantwear blisko debiutu na NewConnect

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie zatwierdziła Dokument Informacyjny spółki Plantwear i podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia do obrotu na rynku NewConnect akcji producenta drewnianych akcesoriów lifestylowych. Debiut na NewConnect planowany jest na styczeń 2020 roku.

więcej