Aktualności

09.04.2020

2-krotny wzrost liczby aktywnych użytkowników Skinwallet

Zmierzający na NewConnect Skinwallet, właściciel platformy do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, dynamicznie rozwija działalność. W marcu liczba użytkowników, którzy dokonali transakcji była o ponad 100 % wyższa niż w lutym i ponad 170 % wyższa niż jeszcze w grudniu ubiegłego roku. Platforma po raz pierwszy osiągnęła ponad 1 mln zł miesięcznych przychodów.

Skinwallet kontynuuje dynamiczny wzrost i rozwija skalę działalności. Aktywne działania marketingowe, silna pozycja w wynikach wyszukiwania oraz zwiększona widoczność na nowych rynkach przekładają się nie tylko na istotnie wyższą liczbę aktywnych użytkowników, ale również na wzrost przychodów. 

- Rozwijamy działalność na kolejnych rynkach, wprowadzamy nowe systemy płatności oraz handel przedmiotami z kolejnych gier. Słuszność i skuteczność tych działań obserwujemy w bardzo dynamicznym wzroście liczby użytkowników oraz generowanych przychodów. Sprzyja nam również otoczenie rynkowe – większa aktywność graczy, którą widać m.in. po rekordowej popularności CS:GO. Większa ilość graczy przekłada się na większe zainteresowanie przedmiotami w grze i handel nimi. – komentuje Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

W marcu Skinwallet wdrożył system płatniczy Payoneer, który umożliwia użytkownikom przesyłanie środków na karty debetowe oraz na konta bankowe. System ten zostanie wykorzystany do pozyskiwania użytkowników i promowania serwisu na nowych rynkach takich jak Turcja i Brazylia oraz na zwiększaniu zasięgu na pozostałych rynkach, na których Skinwallet jest już obecny. Spółka podpisała również umowę o współpracy z Tipalti – globalnym rozwiązaniem, które umożliwia użytkownikom skorzystanie z lokalnych form wypłat dopasowanych do potrzeb użytkowników. W lutym spółka wdrożyła dwa inne systemy płatności – Payeer oraz Airtm.

- Wdrażamy kolejne systemy płatności, aby zwiększyć atrakcyjność systemu w oczach obecnych i potencjalnych użytkowników. Wprowadzamy też nowe funkcjonalności i pracujemy nad umożliwieniem graczom dokonywania bezpośrednich transakcji oraz wymiany usług między nimi. – dodaje Kornel Szwaja. 

W marcu Skinwallet uruchomił katalog produktów, który jest pierwszym elementem budowanego serwisu transakcji bezpośrednich. Uruchomienie pełnej funkcjonalności wymiany przedmiotów między graczami planowane jest jeszcze w II kwartale br.

Spółce sprzyja rosnący rynek gier i rekordowa popularność wydanego 8 lat temu Counter-Strike: Global Offensive, które pozostaje najważniejszą grą dla spółki. W marcu odnotowano nowy rekord – ponad 1 mln jednocześnie aktywnych graczy, który został poprawiony na początku kwietnia i wyniósł 1,23 mln jednoczesnych graczy. Łączna liczba miesięcznych unikalnych graczy przekracza 20 mln.

Skinwallet w styczniu pozyskał finansowanie w wysokości 3,4 mln zł na dalszy rozwój platformy – m.in. nowe lokalizacje oraz umożliwienie graczom dokonywania bezpośrednich transakcji oraz wymianę usług między nimi. Obecnie spółka jest na etapie rejestracji zmian w KRS oraz przygotowuje Dokument Informacyjny związany z wejściem na NewConnect. Największym akcjonariuszem spółki jest fundusz Tar Heel Capital Pathfinder. 

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Skinwallet

więcej o Skinwallet

Skinwallet uruchomił nowe funkcjonalności platformy Skinwallet Market

Skinwallet, pierwsza spółka z sektora e-sportu notowana na warszawskiej giełdzie, uruchomił dzisiaj część sprzedażową platformy Market. Wśród nowych narzędzi jest przede wszystkim możliwość wymiany i handlu bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Tym samym Market uzupełnia działanie drugiej platformy, Skinwallet Instant, która umożliwia natychmiastową sprzedaż dóbr cyfrowych przez użytkowników.

więcej

Skinwallet uruchomi pełną wersję platformy Market 11 stycznia 2021r.

Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi Skinwallet Market i Skinwallet Instant, zakończył drugi etap prac deweloperskich i ogłosił datę uruchomienia nowych funkcjonalności na platformie Skinwallet Market. Od 11 stycznia użytkownicy będą mieli możliwość dokonywania transakcji bezpośrednio pomiędzy sobą.

więcej

Skinwallet wśród sponsorów charytatywnego turnieju CS:GO - Fight Before Christmas Środki zebrane podczas eventu wesprą fundację Rethink Mental Illness

Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi, został jednym ze sponsorów Fight Before Christmas - charytatywnego turnieju CS:GO. Organizatorem wydarzenia, które odbyło się 6 grudnia br., jest GRID Esports. Celem było wsparcie londyńskiej fundacji charytatywnej Rethink Mental Illness, zajmującej się budowaniem świadomości wokół zdrowia psychicznego. Impreza odbyła się na platformie streamingowej Twitch.

więcej

KNF zatwierdziła Prospekt Answear.com

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła Prospekt Answear.com SA w związku z planowaną Ofertą Publiczną. Spółka ubiega się o wprowadzenie akcji do obrotu na głównym rynku GPW i planuje zakończenie oferty do świąt Bożego Narodzenia. Publikacja Prospektu zaplanowana jest na środę 9 grudnia. Globalnymi koordynatorami oferty, prowadzącymi księgę popytu jest mBank oraz Trigon Dom Maklerski.

więcej

Skinwallet Market zyskał 2,5 tys. nowych użytkowników w pierwszym miesiącu działalności

Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi i pierwsza spółka reprezentująca rynek e-sportu na warszawskiej giełdzie, prezentuje dane operacyjne drugiego uruchomionego przez siebie serwisu – Skinwallet Market. Uruchomiona 5 października br. platforma odpowiada już za ponad 20 % wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych w tym okresie przez spółkę. Tylko w październiku pozyskała 2,5 tys. użytkowników.

więcej

Skinwallet zamyka III kwartał z narastającymi przychodami o 167 % wyższymi niż w analogicznym okresie w 2019 roku

Skinwallet, szczecińska spółka działająca na rynku e-sportu, podsumowuje wyniki za III kwartał. Przychody wygenerowane w trzech pierwszych kwartałach 2020 rokusą aż o 167 procent wyższe niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku. Przewyższają również łączną wartość przychodów wypracowanych w całym 2019 rokuaż o 69 procent. W ostatnich tygodniach spółka skoncentrowała swoje działania na dokończeniu prac nad uruchomioną w październiku platformą Skinwallet Market i zapowiada wdrożenie wszystkich jej funkcjonalności jeszcze w tym roku.

więcej

Zawrotne ceny na rynku e-sportowym Skinwallet ujawnia wartość największych transakcji

Na całym świecie systematycznie rośnie popularność e-sportu, a wraz z nim także trend handlu dobrami cyfrowymi. Szacuje się, że sam rynek obrotu dobrami cyfrowymi osiągnie w 2025 rokuwartość prawie 190 mld USD, a jego średnioroczna dynamika wzrostu może wynieść nawet 22,3 % Skinwallet, właściciel platform do handlu cyfrowymi aktywami, a zarazem pierwsza spółka z tego sektora notowana na warszawskiej giełdzie, prezentuje wybrane, najbardziej wartościowe transakcje. Zarówno wśród graczy, jak i kolekcjonerów prym wiodą skiny (czyli graficzne nakładki na przedmioty i postacie) z gry Counter Strike: Global Offensive.

więcej

Ruszyła platforma Skinwallet Market

Skinwallet, pierwsza spółka z rynku e-sportowego notowana na warszawskiej giełdzie, uruchomiła Skinwallet Market: platformę transakcyjną typu marketplace. Jest to drugi obok funkcjonującej dotychczas platformy typu instant model działalności spółki. Już od 5 października br. fani esportu oraz handlujący dobrami cyfrowymi z gier mogą dokonać zakupu za pośrednictwem nowego systemu. Uruchomienie Skinwallet Market umożliwia dywersyfikację działalności i źródeł przychodów oraz podniesienie poziomu marżowości spółki.

więcej

Już 5 października Skinwallet uruchomi platformę Marketplace

Skinwallet, pierwsza spółka z rynku e-sportowego notowana na warszawskiej giełdzie, ogłosiła datę uruchomienia własnej platformy transakcyjnej typu Marketplace. Od 5 października fani gier esportowych oraz handlu skórkami z gier będą mogli dokonać zakupu za pośrednictwem nowej platformy. Uruchomienie platformy pozwoli Spółce na dywersyfikację swojej działalności i źródeł przychodów oraz na wzrost marżowości.

więcej

Skinwallet coraz bliżej uruchomienia platformy Marketplace

Skinwallet, pierwsza spółka z rynku e-sportowego notowana na warszawskiej giełdzie, jest już na ostatniej prostej na drodze do uruchomienia swojej własnej platformy transakcyjnej typu Marketplace. Spółka zakończyła prace deweloperskie, prowadzi finalne testy platformy oraz dostosowuje systemy płatności. Premiera platformy Marketplace odbędzie się w przeciągu najbliższych kilkunastu dni.

więcej

Akcje Skinwallet SA zadebiutowały na rynku NewConnect W II kwartale spółka osiągnęła rekordowe przychody

Akcje spółki Skinwallet, właściciela platformy do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, zadebiutowały dziś na parkiecie NewConnect. Na otwarciu kurs akcji wzrósł o 70 % do 74,99 zł. Obecny kurs wynosi 88 zł, co oznacza wzrost o ponad 99 % Ponadto Skinwallet zanotował w II kwartale br. rekordowy poziom przychodów, które wyniosły w tym okresie ponad 4 mln zł.

więcej

Skinwallet zadebiutuje na NewConnect 2 września

GPW wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji spółki Skinwallet na rynku NewConnect. Właściciel platformy do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo dołączy do grona spółek notowanych na warszawskiej giełdzie 2 września br. Skinwallet będzie pierwszą spółką z pogranicza rynku gamingu, e-sportu oraz handlu dobrami cyfrowymi, która zadebiutuje na warszawskiej giełdzie. Jest to również pierwsza spółka portfelowa funduszu Tar Heel Capital Pathfinder, która będzie notowana na GPW. W procesie wprowadzenia akcji do obrotu uczestniczyło INC SA

więcej

Skinwallet o krok od debiutu na NewConnect GPW podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia do obrotu akcji spółki

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia do obrotu na rynku NewConnect akcji Skinwallet, właściciela platformy do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo. Spółka czeka na wyznaczenie pierwszego dnia notowań. Skinwallet odnotował w II kwartale rekordowe przychody na poziomie ponad 4 mln zł oraz przekroczył próg rentowności. Będzie to pierwszy podmiot z branży e-sportu oraz handlu dobrami cyfrowymi, który zadebiutuje na warszawskiej giełdzie. W procesie wprowadzenia akcji do obrotu Spółkę wspierał Autoryzowany Doradca – INC.

więcej

Dynamiczny wzrost liczby aktywnych użytkowników platformy Skinwallet

Skinwallet, platforma do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, notuje ciągły wzrost zainteresowania. Liczba aktywnych użytkowników korzystających z platformy w czerwcu wzrosła aż o 300 procent rokdo roku, natomiast łączna liczba użytkowników platformy w I półroczu br. była o 150 procent wyższa niż w całym 2019 roku. Ponadto w czerwcu platforma odnotowała po raz kolejny ponad 1 mln zł przychodów. Spółka intensyfikuje działania marketingowe mające na celu zwiększenie zasięgów oraz kontynuuje przygotowania do debiutu na NewConnect.

więcej

Skinwallet z wyższą wyceną i nowymi inwestorami

Wycena Skinwallet wzrosła o 30%: właściciel platformy do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo pozyskał właśnie nowych inwestorów finansowych w efekcie odsprzedaży akcji przez Napoleon FIZ, fundusz powiązany z głównym akcjonariuszem spółki Tar Heel Capital Pathfinder. Cena sprzedaży akcji została ustalona na poziomie o 30 procent wyższym niż cena emisyjna w styczniu br. THC Pathfinder bezpośrednio nie sprzedawał akcji i pozostaje większościowym akcjonariuszem spółki. Skinwallet finalizuje również prace nad dopuszczeniem akcji do obrotu giełdowego. Debiut spółki na rynku NewConnect powinien nastąpić w przeciągu najbliższych tygodni.

więcej

Skinwallet kontynuuje wzrost i otwiera się na rynki rosyjskojęzyczne

Skinwallet, właściciel platformy do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, kontynuuje dynamiczny rozwój. Maj to kolejny miesiąc, w którym spółka zwiększyła przychody oraz liczbę aktywnych użytkowników platformy - w porównaniu z majem ubiegłego rokuich liczba wzrosła aż 6-krotnie. Równolegle spółka finalizuje prace nad Dokumentem Informacyjnym, który został już złożony na GPW w trybie roboczym.

więcej

Kolejny rekordowy miesiąc Skinwallet

Skinwallet, platforma do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, kontynuuje dynamiczny rozwój. W lutym zanotowała o 25 % więcej użytkowników niż na koniec 2019 r. Jednocześnie platforma po raz kolejny poprawiła miesięczne przychody.

więcej