Aktualności

11.05.2020

Red Dev Studio ogłasza wyniki za pierwszy kwartał Spółka aktualizuje strategię rozwoju, której głównym celem jest stworzenie kilkunastu niskobudżetowych gier do końca br.

Red Dev Studio – notowany na NewConnect producent gier wideo na platformy stacjonarne i mobilne – wypracował w pierwszym kwartale br. ponad 70 tys. zł przychodów netto. Od stycznia do marca spółka osiągnęła nieznaczny zysk, w porównaniu do straty w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na wyniki studia wpłynęły m.in. zawarte w tym okresie istotne kontrakty biznesowe. W styczniu spółka podpisała umowę na wydanie przez Ultimate Games tytułu Drill Deal oraz zawarła umowę na wydanie przez No Gravity Games sześciu gier z portfolio studia. Spółka udzieliła licencji firmie Silver Lynx Games na produkcję planszowej wersji gry Down to Hell. Przeprowadzona przez licencjobiorcę kampania na platformie Kickstarter zakończyła się sukcesem. W niecałą dobę zebrano wyznaczoną kwotę zbiórki (ok. 30 000 USD), a finalnie ponad 50 000 USD. Kwota ta zostanie przeznaczona na produkcję planszowej wersji Down to Hell – autorskiego tytułu studia.

Kilka dni temu Red Dev Studio poinformowało o aktualizacji najbliższych planów spółki. Obecna strategia zakłada m.in. dywersyfikację źródeł przychodów, poprzez stworzenie portfolio kilkunastu gier niskobudżetowych na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier. Studio zakłada także stworzenie w każdym kolejnym rokuco najmniej 12-stu gier niskobudżetowych, co oznacza co najmniej jedną premierę w każdym miesiącu oraz 1-2 większych projektów o budżecie 100-150 tys. zł.

- W pierwszym kwartale br. wypracowaliśmy wynik zgodny z naszymi oczekiwaniami. Co ważne, udało nam się w tym czasie osiągnąć nieznaczny zysk, w porównaniu do sporej straty w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przychody netto wyniosły ponad 70 tys. zł. O wyniku tego okresu zaważyło kilka zawartych w tym czasie kontraktów. Ich dalsze efekty będą odczuwalne przede wszystkim w kolejnych kwartałach. – mówi Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – Dziś najważniejszym źródłem finansowania naszej działalności są przychody ze sprzedaży gier oraz prac zleconych nam przez inne podmioty. W naszej ocenie taki model działania pozwoli nam na wygenerowanie zadowalającego zysku z działalności za 2020 rok. Co warte podkreślenia, nie posiadamy żadnych istotnych zobowiązań. – dodaje prezes Red Dev Studio.

W styczniu Red Dev Studio zakończyło produkcję gry Doubles Hard, nawiązującej do kultowej gry o zbieraniu diamentów - Boulder Dash. – Jestem przekonany, że premiera Doubles Hard pozytywnie przełoży się na wyniki spółki za drugi kwartał br. Tytuł zadebiutował 15 kwietnia na Nintendo Switch. Niebawem pojawi się także na Steam. Była to pierwsza premiera z zaplanowanych debiutów na ten rok. – dodaje Wojciech Sypko.   

Styczeń przyniósł także spółce podpisanie umowy z Ultimate Games, które wyda PC-ową wersję autorskiej gry Red Dev Studio, symulatora platformy wiertniczej– Drill Deal. Jeszcze w drugim kwartale br. tytuł trafi na platformę Steam w wersji early access. Właściwa premiera nastąpi w trzecim kwartale 2020 roku.

W lutym tego rokustudio ogłosiło, że wydawcą swoich sześciu autorskich gier w wersji na Nintendo Switch zostanie No Gravity Games.

Pod koniec marca Silver Lynx Games (posiadacz licencji na wyprodukowanie planszowej wersji gry Down to Hell), w niecałą dobę osiągnęło wyznaczony cel kampanii na platformie Kickstarter. Pozyskane w ten sposób środki zostaną przeznaczone na wykonanie i komercjalizację planszowej wersji gry. Red Dev Studio otrzyma określony w umowie procent przychodów ze sprzedaży gry. Down to Hell w podstawowej wersji dostępny jest już na PC i Nintendo Switch. Przygotowywana przez Silver Lynx Games gra planszowa będzie gotowa jeszcze w tym roku, a jej pojawienie się na rynku z pewnością zwiększy również zainteresowanie wersją elektroniczną.

- Obecna strategia spółki zakłada dywersyfikację źródeł przychodów poprzez stworzenie portfolio 10-15 gier niskobudżetowych na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier.  To dla nas bezpieczny wariant, ponieważ przy dużej liczbie małych gier, które generują stosunkowo niewielkie przychody, ewentualne nieosiągnięcie zakładanego poziomu sprzedaży, nie ograniczy uzyskania zakładanego poziomu przychodów z całego portfolio.
– informuje Wojciech Sypko. –  W każdym rokuplanujemy tworzenie co najmniej 12 gier niskobudżetowych oraz 1-2 większych projektów o budżecie 100-150 tys. zł. Konsekwentna realizacja tego planu powinna istotnie zmniejszyć ryzyko finansowe naszej spółki w perspektywie najbliższych miesięcy. – dodaje.

Tydzień temu spółka rozpoczęła prace produkcyjne nad grą logiczną Gravity Maze w wersji na Nintendo Switch. Wydawcą gry będzie No Gravity Games. – Decyzję o przystąpieniu do produkcji Gravity Maze podjęliśmy ze względu na uzyskanie od wydawcy pozytywnych rekomendacji sprzedażowych projektu. Tytuł ten jest przestrzenną grą logiczną, w której pierwszoplanową rolę odgrywać będzie grawitacja, a gracz przy planowaniu kolejnych ruchów będzie musiał uwzględnić ich konsekwencje, wynikające z podstawowych zasad fizyki. – informuje prezes Red Dev Studio. – Zgodnie z aktualnymi trendami gra Gravity Maze będzie dedykowana na Nintendo Switch. Obecnie konsola ta bije rekordy popularności i stała się jedną z wiodących platform do gier. – dodaje.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Red Dev Studio SA

więcej o Red Dev Studio SA

Red Dev Studio jeszcze w czwartym kwartale rozpocznie produkcję największej gry w swoim portfolio o roboczej nazwie Project X

Red Dev Studio – notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne kontynuuje przygotowania do rozpoczęcia produkcji dużego tytułu o roboczej nazwie Project X. Zgodnie z harmonogramem etap planowania gry zakończy się do 30 września br. Do tego czasu spółka sfinalizuje także budżet i finansowanie Projectu X. Aktualnie zespół pracuje nad wysokobudżetowym projektem – Lovecraft Tales, którego premiera planowana jest na drugi kwartał 2021 roku.

więcej

Red Dev Studio finalizuje prace nad Drill Deal – 31 lipca na Steam trafi prolog gry

Już 31 lipca na platformie Steam zostanie udostępniony prolog gry Drill Deal z portfolio Red Dev Studio. Premiera symulatora platformy wiertniczej w pełnej wersji planowana jest pod koniec września tego roku. Gra osiągnęła siedem z dziesięciu kamieni milowych. We wtorek Red Dev Studio podpisało list intencyjny ze studiem No Gravity Games. Przedmiotem listu jest stworzenie i wydanie produkcji Lovecraft Tales. Gra zostanie wydana w II kwartale 2021 rokuna platformie Steam, docelowo będzie także dostępna w wersji na Nintendo Switch. Budżet projektu to 250 tys. zł.

więcej

Red Dev Studio intensyfikuje prace nad tytułami z portfolio wydawniczego i zapowiada trzy premiery w II kwartale br.

Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier wideo, finalizuje prace nad Powertris i Space Shift, których premiery planowane są w drugim kwartale br. Spółka zakończyła już produkcję logiczno-zręcznościowej gry, Doubles Hard, która lada dzień będzie dostępna w sklepie Steam. Projekt w połowie kwietnia zadebiutował na Nintendo Switch. W czerwcu Red Dev Studio ujawni informacje na temat gry pod roboczym tytułem Project X. Miesiąc później na platformie Steam zadebiutuje prolog symulatora platformy wiertniczej – Drill Deal. Zespół rozpoczyna właśnie prace produkcyjne nad nowym tytułem – Gravity Maze.

więcej

Doubles Hard od Red Dev Studio w sklepie Nintendo już w połowie kwietnia!

15 kwietnia nastąpi premiera Doubles Hard, gry przygotowanej przez notowanego na NewConnect producenta gier na platformy stacjonarne i mobilne - Red Dev Studio. Gra zadebiutuje na platformie Nintendo Switch, a niedługo potem również na Steam. Doubles Hard to gra logiczno-zręcznościowa, inspirowana klasykiem o zbieraniu diamentów. W odróżnieniu od pierwowzoru, rozgrywka toczy się na w pełni trójwymiarowej planszy. Producentem gry jest Red Dev Studio, a rolę wydawcy i dystrybutora pełni Ultimate Games. Już wkrótce na rynek trafi kolejny tytuł w ramach dalszej kooperacji. Będzie to Drill Deal - symulator morskiej platformy wiertniczej.

więcej

Red Dev Studio wypracowało blisko 0,76 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w 2019 rokuJuż wkrótce do sprzedaży trafi Drill Deal - pierwsza gra powstająca w ramach kooperacji z Ultimate Games

Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne, wypracował w 2019 rokuprawie 0,76 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. W tym czasie studio podpisało kilka istotnych kontraktów biznesowych oraz prowadziło intensywną pracę nad autorskimi tytułami. Już wkrótce na rynek trafi Drill Deal, symulator morskiej platformy wiertniczej, zrealizowany z lekkim ,,przymrużeniem oka’’. Red Dev Studio w związku z panującą epidemią i rozprzestrzenianiem się koronawirusa (COVID-19), obecnie nie przewiduje negatywnego wpływu tych czynników na działalność spółki oraz nie planuje w związku z tym przerwania wcześniej założonych planów produkcyjnych studia.

więcej

Red Dev Studio ogłasza wydawcę swoich sześciu tegorocznych produkcji na Nintendo Switch

Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne, zawarł umowę z No Gravity Games na wydanie sześciu gier, których producentem będzie Red Dev Studio. Partner biznesowy wprowadzi tytuły do sprzedaży w wersji na Nintendo Switch. Umowa przewiduje także możliwość ich wydania przez No Gravity Games na inne platformy. Szczegółowy harmonogram premier zostanie ogłoszony wkrótce.

więcej

Red Dev Studio ogłasza wydawcę swoich sześciu tegorocznych produkcji na Nintendo Switch

Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne, zawarł umowę z No Gravity Games na wydanie sześciu gier, których producentem będzie Red Dev Studio. Partner biznesowy wprowadzi tytuły do sprzedaży w wersji na Nintendo Switch. Umowa przewiduje także możliwość ich wydania przez No Gravity Games na inne platformy. Szczegółowy harmonogram premier zostanie ogłoszony wkrótce.

więcej

Red Dev Studio z trójwymiarowym projektem Doubles Hard zmierza na Nintendo Switch i Steam

Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne, poinformował o zakończeniu produkcji i przekazaniu do wydawcy gry Doubles Hard. Gra ukaże się w wersji na konsolę Nintendo Switch oraz na platformie Steam w wersji na PC. Doubles Hard to gra logiczna, inspirowana klasykiem o zbieraniu diamentów, ale zrealizowana w pełnych trzech wymiarach. Red Dev Studio jest producentem tytułu, natomiast wydawcą i dystrybutorem jest spółka Ultimate Games.

więcej

Drill Deal od Red Dev Studio zmierza na Steam!

Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne, podpisał kolejną umowę z Ultimate Games, dzięki której swoją premierę na platformie Steam będzie miał symulator platformy wiertniczej Drill Deal. Gra powstanie dzięki kooperacji trzech spółek, a wydawcą będzie Ultimate Games.

więcej