Aktualności

29.07.2020

Plantwear rozpoczyna sprzedaż w Rumunii

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, uruchamia sprzedaż swoich produktów na rynku rumuńskim. Od dziś, zakupów w tym kraju można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej plantwear.ro. Docelowo, w Rumunii spółka wdroży również platformę Giftbay – obecnie trwają prace związane z jej tłumaczeniem.

- Wiążemy duże nadzieje z rozpoczęciem sprzedaży produktów Plantwear w Rumunii. Rynek e-commerce w tym kraju odnotowuje kilkunastoprocentowe wzrosty, a dodatkowo, z naszych analiz wynika, że nie mamy tam konkurencji. Liczymy więc, że zainteresowanie naszą ofertą będzie bardzo duże – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Uruchomienie platformy plantwear.ro poprzedził szereg prac wdrożeniowych, do których zaliczało się przetłumaczenie witryny internetowej oraz zaplanowanie rozwiązań logistycznych. Plantwear zawarł umowę z DPD Romania, na mocy której, we wstępnej fazie zamówienia będą realizowane na zasadzie konsolidacji. Spółka opracowała kampanie marketingowe oraz reklamowe za pośrednictwem Facebook Ads oraz Google Ads, które będą skalowane wraz z rosnącymi wynikami sprzedaży na rynku rumuńskim.

W Rumunii Plantwear planuje również uruchomienie serwisu Giftbay, który oferuje spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Platforma zadebiutowała na rynku polskim w kwietniu, a już w drugim miesiącu działalności wypracowała ponad 30 000 zł przychodu. Trwa tłumaczenie witryny na język rumuński i angielski – zakończenie zaplanowane jest na wrzesień b.r.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Plantwear

więcej o Plantwear

Plantwear podsumowuje wyniki finansowe po II kwartale 2020 r. i zapowiada znaczące zwiększenie skali działalności

Plantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 odnotował 2 181 tys. zł przychodów oraz 64 tys. zł straty netto. Wpływ na wyniki spółki w tym okresie miały niepewne nastroje konsumentów w początkowej fazie pandemii, a także nakłady inwestycyjne związane ze zwiększaniem skali biznesu. Spółka zapowiada realizację nowej strategii opartej na czterech filarach działalności.

więcej

Wzrost przychodów Plantwear w II kwartale o 32,9 % r/r

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 rokuosiągnął niespełna 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Tylko w czerwcu spółka odnotowała 0,9 mln zł przychodów co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego rokuo 75,9 % Dużym zainteresowaniem cieszy się również nowa platforma Giftbay.pl – uruchomiony na początku kwietnia serwis sprzedażowy dynamicznie zwiększa sprzedaż, przebijając pierwotne plany. W lipcu spółka uruchomi sprzedaż na rynku rumuńskim.

więcej

Planwear z blisko 2,4 mln zł przychodów w I kwartale 2020 r.

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w I kwartale 2020 rokuosiągnął niespełna 2,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Początek rokubył dla spółki czasem intensywnego rozwoju. Firma uruchomiła nową platformę sprzedażową Giftbay.pl, rozpoczęła sprzedaż na rynku ukraińskim, a także zakupiła nieruchomość, tym samym znacząco zwiększając możliwości produkcyjne.

więcej

Plantwear wypracował 2,08 mln przychodów w I kwartale 2020 r.

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w I kwartale 2020 r. wygenerował 2,08 mln przychodów. Oznacza to wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego rokuo 5 % W 2019 rokuspółka zakończyła I kwartał z przychodami na poziomie niespełna 2 mln zł.

więcej

Plantwear rozpoczyna sprzedaż maseczek bawełnianych

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, wprowadził do sprzedaży bawełniane maseczki ochronne. Decyzja o poszerzeniu asortymentu wynika z dużego zapotrzebowania zgłaszanego przez klientów w związku z nałożeniem przez Rząd RP nakazu zasłaniania twarzy (nosa i ust) w przestrzeni publicznej od 16 kwietnia 2020.

więcej

Plantwear startuje z nowym serwisem e-commerce Giftbay.pl

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, poszerza zakres działalności. Spółka uruchomiła właśnie nową platformę e-commerce Giftbay.pl, za pośrednictwem której będzie oferować spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Platforma zawiera ponad 200 wersji produktowych z podziałem na kategorie, okazję oraz relację z obdarowanym. Personalizacja dokonywana jest na gotowych produktach, co zapewnia krótki termin realizacji zamówień.

więcej

Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r.

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, osiągnął w IV kwartale 2019 r. niespełna 3,3 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. W tym czasie zysk netto wyniósł 0,46 mln zł. Od stycznia do grudnia ubiegłego rokuspółka wypracowała blisko 9,4 mln zł przychodów netto i prawie 0,8 mln zł zysku. Od 8 stycznia 2020 akcje spółki Plantwear notowane są na NewConnect.

więcej

Jutro, 8 stycznia Plantwear zadebiutuje na NewConnect

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji Plantwear. Producent drewnianych akcesoriów lifestylowych zadebiutuje na rynku NewConnect 8 stycznia. Funkcję autoryzowanego doradcy w procesie wprowadzenia akcji do obrotu pełniło INC SA

więcej

Prawie dwukrotny wzrost sprzedaży Plantwear w 2019 r.

Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przychody w całym 2019 r. wyniosły 9,1 mln zł i były o 92 % wyższe niż rokwcześniej. W samym IV kwartale 2019 r. sprzedaży wyniosła 3,0 mln zł. Już jutro Plantwear zadebiutuje na rynku NewConnect.

więcej

Plantwear planuje zmiany w programie motywacyjnym

Zarząd Plantwear, producenta drewnianych akcesoriów lifestylowych, podjął decyzję o wprowadzeniu zmian w programie motywacyjnym skierowanym do pracowników spółki. Władze firmy uznały, że cele zapisane w programie okazały się zbyt łatwe do osiągnięcia, a potencjalne wynagrodzenie pod postacią akcji zbyt wygórowane. Decyzja ta została podjęta na podstawie analizy dotychczasowych wyników finansowych firmy w 2019 roku.

więcej

Plantwear blisko debiutu na NewConnect

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie zatwierdziła Dokument Informacyjny spółki Plantwear i podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia do obrotu na rynku NewConnect akcji producenta drewnianych akcesoriów lifestylowych. Debiut na NewConnect planowany jest na styczeń 2020 roku.

więcej