Aktualności

01.09.2020

Widget One Click na ratunek

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” rozpoczyna ogólnopolską Kampanię Złotej Wstążki. Celem jest zwiększenie świadomości nt. nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskania środków na ich leczenie. Kampania społeczna, której symbolem jest złota wstążka, rusza 1 września br. Wsparcie kampanii jest teraz jeszcze prostsze dzięki Widgetowi One Click wdrożonemu przez Tpay i QuitSnap do szybkich płatności.

80% dzieci w Polsce, u których wykryto nowotwór, zdrowieje. Innowacyjne metody leczenia  umożliwiają większości małych pacjentów, dzieciństwo wolne od choroby. Jednak najważniejsza, jak podkreślają eksperci, jest szybka diagnoza nowotworu - im wcześniej wykryte, tym większe szanse na powrót do zdrowia. W tym celu, potrzebna jest czujność onkologiczna lekarzy pierwszego kontaktu i rodziców oraz dostęp do nowoczesnych terapii.

- Wspólny projekt Fundacji, integratora płatności Tpay i QuitSnap ułatwia zaangażowanie się w zbiórkę środków potrzebnych na leczenie dzieci z chorobą nowotworową. Rozwiązanie, jakim jest Widget One Click, daje możliwość szybkiego pozyskania środków od darczyńców indywidualnych. Dla nas to nowe rozwiązanie fundraisingowe, a dla Partnerów Kampanii Złotej Wstążki szansa na dodatkowe wsparcie dzieci – powiedział Przemek Pohrybieniuk, prezes Fundacji.

-Choć na co dzień wdrażamy innowacyjne rozwiązania płatnicze, które ułatwiają obsługę płatności oraz pomagają przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż online, to równie ważne jest dla nas wspieranie technologią potrzebujących. Pokazaliśmy to już kilka razy, dlatego jesteśmy pewni, że nasza technologia może znacznie przyczynić się do sukcesu zbiórki “Złota Wstążka” – dodaje Paweł Działak, prezes Tpay.

Widget One Click dedykowany wsparciu fundacji może zostać umieszczony na każdej stronie, np. serwisie informacyjnym, sklepie e-commerce, blogu i zachęcać do przekazania wpłat na pomoc dzieciom. Dzięki temu internauci odwiedzający serwisy będą mogli jednym kliknięciem przelać wybraną kwotę: 10 zł, 20 zł, 50 zł lub dowolną kwotę od serca.

Do kampanii, oprócz Fundacji, zaangażowały się już portale: merlin.pl, limango.pl, klienci banku SGB, a wsparcie medialne zapewniają wyborcza.pl i gazeta.pl. Jednocześnie organizacje zachęcają wszystkich, którzy dysponują taką możliwością, o włączenie się w zbiórkę!

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” już od 29 lat z powodzeniem działa w obszarze onkologii dziecięcej. Z inicjatywy Fundacji powstała jedna z najnowocześniejszych klinik dla dzieci w Polsce – Przylądek Nadziei we Wrocławiu. To jednocześnie największy ośrodek przeszczepowy w Polsce – co drugi przeszczep szpiku u dzieci w Polsce jest przeprowadzany w Przylądku Nadziei. Ośrodek wrocławski przeprowadził pierwsze w Polsce podanie CAR-T-cells u dzieci. Dzięki wsparciu fundacji doświadczeni eksperci poszerzają swoją wiedzę, otrzymują nowoczesny sprzęt medyczny, zapewniając tym samym niezbędną pomoc dzieciom chorym na raka i ich rodzinom.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Tpay

więcej o Tpay

Tpay z rozszerzoną licencją KNF

Komisja Nadzoru Finansowego 31 lipca 2020 r. jednogłośnie podjęła decyzję o rozszerzeniu zakresu usług płatniczych świadczonych przez Krajowy Integrator Płatności, właściciela marki Tpay. Rozszerzenie obejmuje możliwość oferowania przekazów pieniężnych, inicjowania transakcji płatniczej (PIS) oraz dostępu do informacji o rachunku (AIS). Dwie ostatnie to usługi wprowadzone dyrektywą PSD2, która zwiększa zabezpieczenia transakcji internetowych.

więcej