Aktualności

07.04.2021

Answear.com ze sprzedażą online o 82 % większą rdr. w I kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w I kw. 2021 r. 127 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 82 % rdr., co przekłada się na równie dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, które w analogicznym okresie urosły o 76 % rdr. i wyniosły 122 mln zł.

- Wprowadzone w pierwszym kwartale lockdown'y, na wszystkich rynkach, na których działamy, pomagają w osiąganiu wyższej dynamiki sprzedaży Spółki, przyczyniając się do utrwalania obserwowanego trendu przechodzenia klientów z zakupów offline do online.  Zamknięcie sklepów stacjonarnych skłania klientów do zakupów internetowych, więc pozyskujemy nowych klientów, jednocześnie poprawiając wskaźniki odwiedzin, średniego koszyka oraz konwersji i w efekcie wzmacniając dynamikę wzrostów sprzedaży. – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Mroźna pogoda, której byliśmy świadkami w Polsce w I kw. br. również wsparła sprzedaż na platformie Answear.com. Sprzedaż kolekcji jesień-zima wypadła znacznie lepiej niż w ostatnim rokui powyżej celu sprzedażowego. Answear jest dobrze przygotowany na zbliżające się ocieplenie. W obecnej ofercie dominuje nowa kolekcja wiosenna, którą uzupełniają nowe marki m.in.: Elisabetta Franchi, Tory Burch, Penny Black, Max Mara Leisure, The Kooples, Liviana Conti, Stella McCartney, 4F, Wolford, Samsoe Samsoe, Uvex, czy CMP.

- Jesteśmy platformą multibrandową działającą w interencie, taki model działania umożliwia nam elastyczne działanie i szybkie reagowanie na aktualne panujące trendy na rynku oraz dostosowanie oferty do aktualnych potrzeb kosumentów. Można było się o tym przekonać w ostatnim czasie, podczas kolejnych lockdown’ów, gdzie rósł popyt na ubrania casualowe, a spadał na ubrania formalne, a także podczas ostatniej przedłużonej zimy, kiedy klienci nawet w marcu chętnie kupowali ciepłe ubrania. Naturalnie Answear z racji dostępności w ofercie wielu marek mógł zaspakając zgłaszane potrzeby klientów, co w efekcie pozytywnie wpłynęło na sprzedaż Spółki. – dodaje Krzysztof Bajołek.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Answear

więcej o Answear

Answear.com skorzystał na niskich temperaturach

Mroźna pogoda w ostatnich tygodniach wspiera sprzedaż na platformie multibrandowej Answear.com. Według aktualnych danych sprzedaż kolekcji jesień-zima 2020 jest znacznie lepsza niż w ostatnim rokui powyżej celu sprzedażowego, jaki Spółka wyznaczyła sobie przed sezonem. Answear.com jest także dobrze przygotowany na zbliżające się ocieplenie, już teraz w ofercie dominuje nowa wiosenna kolekcja, którą uzupełniają nowe marki.

więcej

Answear.com z sukcesem debiutuje na głównym rynku GPW

Akcje Answear.com, wiodącego e-commerce sprzedającego modę w Europie Środkowo-Wschodniej, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W grudniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości przeszło 80 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł 29,9 zł, co oznacza wzrost o blisko 20 % względem ceny z Oferty. Po 30 minutach handlu kurs akcji wynosi 37 zł, co oznacza wzrost o 48 %

więcej

Answear.com ze sprzedażą 144 mln zł w IV kw. 2020

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w Europie Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w IV kw. 2020 r. 144 mln zł przychodów ze sprzedaży, oznacza to wzrost o 37 % rdr. W całym 2020 r. przychody zwiększyły się o 31 % rdr., wynosząc 408 mln zł. Dynamicznie wzrosła również sprzedaż on-line, która w IV kw. 2020 r. wyniosła 159 mln zł, implikuje to wzrost o 42 % rdr. Z kolei w całym 2020 r. wartość ta wzrosła o 33 % i wyniosła 433 mln zł.

więcej

Answear.com pozyskał w Ofercie ok. 45 mln zł. Redukcja zapisów w transzy indywidualnej wyniosła 96,6 %

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, przydzielił akcje oferowane w publicznej ofercie akcji. Cena emisyjna została ustalona na 25,00 zł, co oznacza, że do spółki trafi około 45 mln zł, a wartość całej oferty wyniosła przeszło 80 mln zł. Oferta Answear.com cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród inwestorów indywidualnych, w wyniku czego redukcja w tej transzy wyniosła 96,6 % Spółka planuje debiut na GPW na 8 stycznia 2021 r.

więcej

Cena akcji Answear.com w IPO ustalona na 25,00 zł

Oferta publiczna akcji Answear.com spotkała się z dużym zainteresowaniem inwestorów. Cena jednej akcji w Ofercie została ustalona na 25 zł. Oznacza to, że wartość oferty minimalnie przekroczy 80 mln zł. Przy uwzględnieniu ceny akcji w Ofercie, kapitalizacja Spółki w momencie debiutu na GPW osiągnie wartość prawie 430 mln zł. Dzięki emisji nowych akcji Answear.com pozyska ok 45 mln zł.

więcej

Ruszają zapisy na akcje Answear.com

W czwartek 10 grudnia rozpoczynają się zapisy na akcje Answear.com. Inwestorzy indywidualni mogą zapisać się na akcje Spółki w jednym z domów maklerskich uczestniczących w konsorcjum do 17 grudnia. Cena maksymalna została ustalona na 36,5 zł za akcję, oznacza to, że łączna wartość oferty może wynieść nawet 159 mln zł.

więcej

Rusza IPO Answear.com. Spółka chce pozyskać ok. 65 ml zł na rozwój

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna Pierwszą Ofertę Publiczną Akcji. Z emisji nowych akcji Spółka oczekuje pozyskać ok. 65 mln zł na dalszy rozwój, a wartość całej Oferty może wynieść nawet do 159 mln zł. Zapisy dla inwestorów indywidualnych będą prowadzone w dniach 10 17 grudnia.

więcej

Answear.com o krok od debiutu na GPW

Answear.com, wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej finalizuje postępowanie prospektowe i przygotowuje się do rozpoczęcia pierwszej oferty publicznej. Spółka planuje zadebiutować na rynku głównym do końca 2020 roku.

więcej

Ponad 3-kroty wzrost EBITDA Answear.com

Answear.com, wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, kontynuuje dynamiczny wzrost w 2020 r. W trzech kwartałach br. spółka zaraportowała 263 mln zł przychodów, 18 mln zł EBITDA oraz 12 mln zł zysku z działalności operacyjnej. W połowie września br. Answear.com złożył prospekt emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka liczy na debiut do końca 2020 r.

więcej

Answear.com kontynuuje dynamiczny wzrost od początku roku

Answear.com, wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje operacyjnie 9 miesięcy 2020 r. W tym czasie spółka kontynuowała wzrost, poprawiając kluczowe wskaźniki efektywności biznesu, w tym liczbę dokonanych transakcji, która wyniosła 1,74 mln, przy średniej wartości zamówienia 224 zł netto. Bezpośrednio przełożyło się to na zwiększenie sprzedaży. W połowie września br. Answear.com złożył prospekt emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka liczy na debiut do końca 2020 r.

więcej