Aktualności

13.09.2021

Immersion Games SA zadebiutowała na rynku NewConnect i zawarła umowę z Pico VR Disc Ninja jeszcze w tym rokupojawi się na rynku chińskim

Immersion Games SA, spółka zależna światowej klasy studia Immersion, dołączyła do grona firm notowanych na NewConnect. Do obrotu trafiło łącznie 520 000 akcji zwykłych na okaziciela serii A i D, o wartości nominalnej 1,00 zł za każdą akcję. Immersion Games SA jest 370 spółką notowaną na NewConnect, w tym 21. debiutantem w tym roku. Jednocześnie producent gier VR ogłasza zawarcie umowy z Pico VR, dzięki której największy tytuł studia – Disc Ninja, jeszcze w tym rokuzadebiutuje także na rynku chińskim.

 Właśnie zrealizowaliśmy jeden z naszych kluczowych celów na ten roki dołączyliśmy do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Uroczystość debiutu, to ukoronowanie naszego zaangażowania oraz pracy, jakie włożyliśmy w rozwój firmy. Wejście na parkiet było ukierunkowane m.in. zainteresowaniem naszą działalnością szerszego grona partnerów biznesowych i inwestorów oraz instytucji finansowych. Dołożymy wszelkich starań, aby swoją działalnością przekraczać ich oczekiwania – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

Rolę doradcy w procesie upublicznienia spółki pełnił Navigator Capital SA

5 sierpnia na rynku polskim odbyła się premiera Disc Ninja – największego projektu studia. Gra w wirtualnego disc golfa trafiła w ręce fanów gogli VR Oculus Quest i Oculus Quest 2. Tytuł VR umożliwia graczom podróż szlakiem bambusowych lasów oraz japońskich miast. W grze użytkownicy pokonują kilkanaście rozbudowanych tras. Rozgrywka oferuje także dużą grywalność, poprzez zabawę na 15 zróżnicowanych mapach i w ramach 2 trybów: single i multiplayer.

- Disc Ninja to nasz autorski projekt, w którym dostrzegamy duży potencjał w skali globalnej. Inspiracją do stworzenia gry był popularny w Stanach Zjednoczonych disc golf oraz kultura japońska. Naszym celem było jednocześnie jak najdokładniejsze odwzorowanie rozgrywki i osadzenie jej w wyjątkowej oprawie wizualnej. Liczymy, że mechanika i stylistyka Disc Ninja zyskają przychylność graczy na całym świecie. Pierwszy cel już osiągnęliśmy, widzimy że Disc Ninja wyróżnia się spośród symulatorów sportowych w VR, dostępnych na rynku światowym. Istotnym jest więc fakt, właśnie podpisaliśmy umowę ze znaną marką Pico VR na wydanie Disc Ninja na rynku chińskim. Zdradzę, że premierę planujemy jeszcze w tym roku. Czekamy na pierwsze opinie chińskich użytkowników, to niezwykle wymagający gracze – informuje Bartosz Rosłoński.

Pico VR to trzeci co do wielkości producent sprzętu VR na świecie. Niedawno firma poinformowała o tym, że właściciel TikToka, ByteDance, przejął chiński biznes. – To kolejny dowód na to, że Pico to topowa i zarazem bardzo doceniana marka VR na świecie. Cieszę się, że nasza gra już niedługo będzie dostępna na dwóch najważniejszych platformach Virtual Reality. To dla nas potwierdzenie, że obraliśmy słuszną ścieżkę rozwoju produktu – podsumowuje Bartosz Rosłoński.

Aktualnie Immersion Games pracuje także nad kontynuacją przygodowej serii Extreme Escape. To interaktywne przygody inspirowane prawdziwymi historiami przetrwania w ekstremalnych sytuacjach. Tytuł będzie łączył w sobie elementy survivalu z łamigłówkami znanymi z popularnych escape roomów. Niebawem spółka zaprezentuje więcej szczegółów w tym temacie. Środki na realizację bieżących projektów Immersion Games pochodzą z przeprowadzonych na przełomie rokuprywatnych emisji akcji studia. Wówczas spółka pozyskała od inwestorów instytucjonalnych oraz indywidualnych łącznie 4,5 mln zł.

Studio wywodzi się od Immersion. Spółka matka od 2014 realizuje projekty i produkty w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Immersion działa w skali globalnej, koncentrując się na rynku amerykańskim. W portfolio spółki są m.in. projekty powstałe we współpracy ze światowymi markami, takimi jak Facebook, HBO, Coca-Cola, rząd USA, Discovery. Immersion jest autorem dwóch kosmicznych aplikacji, w tym nagradzanego rozwiązania Mission to Mars AR.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

IMMERSION GAMES

więcej o IMMERSION GAMES

Immersion Games zadebiutuje na rynku NewConnect już 13 września!

Giełda Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji producenta gier VR – Immersion Games SA Debiut na rynku NewConnect nastąpi 13 września. Do obrotu trafi łącznie 520 000 akcji zwykłych na okaziciela serii A i D, o wartości nominalnej 1,00 zł za każdą akcję. W sierpniu spółka wydała swój największy tytuł Disc Ninja. Projekt dostępny jest w wersji na gogle VR Oculus Quest, należące do Facebooka. Immersion Games to także spółka zależna światowej klasy marki Immersion, autora kosmicznej aplikacji Mission to Mars AR.

więcej

GPW podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia akcji Immersion Games do obrotu na rynku NewConnect!

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie zatwierdziła Dokument Informacyjny Immersion Games i podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia akcji spółki do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect. W dniu debiutu do obrotu trafi 100 000 akcji zwykłych na okaziciela serii A oraz 420 000 akcji zwykłych na okaziciela serii D o wartości nominalnej 1,00 PLN każda akcja. Spółka zależna Immersion VR czeka na wyznaczenie pierwszego dnia notowań. W procesie dołączenia Immersion Games do rynku NewConnect wspiera ją Navigator Capital.

więcej

Immersion przygotowało nową aplikację AR dla Toyoty

Immersion, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR – twórca rozwiązań m.in. dla Coca-Coli, McDonald’s czy HBO, stworzyło nową wersję aplikacji ‘Land Cruiser 5 Continents’ dla koncernu Toyota. Rozwiązanie pozwala na przejazd w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) najnowszym flagowym SUV-em japońskiego producenta - Toyotą Land Cruiser J300, której premiera odbyła się w czerwcu tego roku.

więcej

Disc Ninja zadebiutuje 5 sierpnia na Oculus Quest! Immersion Games prezentuje najnowszy trailer gry

Immersion Games – producent gier VR z grupy Immersion, jednego z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie, ogłosił datę premiery Disc Ninja na platformie Oculus Quest. Autorski projekt studia 5 sierpnia zadebiutuje na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2. Wraz z zapowiedzią opublikowano najnowszy trailer gry. Spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect, które spodziewane jest w Q3 br.

więcej

Immersion Games coraz bliżej debiutu na NewConnect! Spółka zależna Immersion VR złożyła Dokument Informacyjny do GPW w Warszawie

Immersion Games, producent gier VR, zrealizował kolejny krok w drodze na rynek NewConnect i złożył Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Niedawno spółka zależna Immersion VR powołała sześcioosobową Radę Nadzorczą, która będzie pełnić nadzór nad działalnością firmy przez pięć lat. Immersion Games pracuje obecnie nad dwoma autorskimi grami w technologii Virtual Reality – Disc Ninja oraz nowym projektem pełnym przygód w ramach serii Extreme Escape.

więcej

Aplikacja MISSION TO MARS AR Immersion VR nominowana do Webby Awards!

Kosmiczna aplikacja MISSION TO MARS AR, dedykowana misji na Marsa, otrzymała nominację do Webby Awards, międzynarodowej nagrody przyznawanej corocznie przez International Academy of Digital Arts and Sciences. Twórcą projektu jest Immersion VR, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie. Aplikacja ubiega się o wyróżnienie w kategorii Edukacja.

więcej

Immersion Games powołało członków Rady Nadzorczej

Immersion Games, producent gier VR oraz PC, powołał sześcioosobową Radę Nadzorczą Spółki. Przez pięć lat nadzór nad działalnością firmy sprawować będą – Zofia Kłudka, Piotr Baczyński, Dawid Sukacz, Jędrzej Szcześniak, Chris Chin oraz Paul Jastrzębski. Członkowie Rady Immersion Games to specjaliści w obszarze gamedev i technologii. W swoim dotychczasowym doświadczeniu mają m.in. liczne współprace z dużymi firmami z obu sektorów. Immersion Games jeszcze w tym rokuplanuje debiut na rynku publicznym NewConnect.

więcej

Lądowanie robota Perseverance na Marsie już 18 lutego! Immersion VR autorem innowacyjnej aplikacji MISSION TO MARS AR

Immersion VR, polskie studio VR/AR realizujące projekty dla globalnych marek, prezentuje innowacyjny projekt w rozszerzonej rzeczywistości (AR), umożliwiający eksplorację Marsa. Aplikacja spółki – MISSION TO MARS AR – jest częścią promocji filmu dokumentalnego wyprodukowanego przez Smithsonian Channel, dotyczącego lądowania Perseverance na Czerwonej Planecie. Łazik zakończy swoją międzyplanetarną podróż 18 lutego. Kilka dni wcześniej premierę będzie miał telewizyjny dokument – MAKING TRACKS ON MARS.

więcej

Immersion Games z sukcesem zakończyło prywatną emisję akcji! Spółka pozyskała od inwestorów 4,5 mln zł

Immersion Games, producent gier VR należący do Immersion – jednego z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie, pozyskało od inwestorów w Q4 2020 r. łącznie 4,5 mln zł. W ramach przeprowadzonej w grudniu emisji prywatnej objęte zostały wszystkie oferowane akcje spółki. Stopa nadsubskrypcji wyniosła 59 % Akcje nabyli inwestorzy prywatni oraz instytucje finansowe. Emisję wspierał Dom Maklerski Navigator. W pierwszej połowie br. Immersion Games planuje wejść na rynek publiczny NewConnect.

więcej

Immersion ma umowę z kolejną dużą zagraniczną marką!

Immersion, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR, nominowane do nagrody Emmy, które tworzyło rozwiązania wirtualnej rzeczywistości m.in. dla Coca-Coli, McDonald’s czy HBO, ma umowę z kolejną dużą zagraniczną marką. Tym razem warszawska firma stworzyła aplikację dla Toyoty, która pozwala na przejazd flagowym SUV-em japońskiego producenta w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Pod koniec ub. rokuImmersion powołało spółkę zależną, której działalność skoncentrowana jest na produkcji gier w wersji VR, AR oraz PC. Immersion Games, w drugim kwartale 2021 rokuplanuje debiut na rynku NewConnect.

więcej

Immersion powołuje spółkę zależną Immersion Games Spółka planuje debiut na NewConnect w pierwszym półroczu 2021

Immersion, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie, które zrealizowało projekty, m.in. dla Smithsonian Institute, HBO, Museum of Natural History, Coca Cola, czy McDonald’s – powołuje spółkę zależną pod nazwą Immersion Games. Działalność nowego studia obejmuje produkcję gier w wersji VR, AR oraz PC. W drugim kwartale 2021 rokustudio planuje debiut na rynku publicznym NewConnect.

więcej