02.09.2015
LiveChat Software bije swój rekord: ponad 400 nowych klientów w sierpniu
Liczba klientów LiveChat Software powiększyła się o 402 firmy w ciągu sierpnia, to pod tym względem najlepszy miesiąc w historii spółki. Według stanu na 1 września, z rozwiązania „LiveChat” korzysta już 11.917 firm z ponad 130 krajów świata. Rok temu firma z Wrocławia miała 8.495 klientów.
"Kolejny rekord i szybko
rosnąca liczba naszych klientów, to efekt świetnej pracy całego zespołu. Dzięki
niej nie zwalniamy tempa i udowadniamy, że możemy podtrzymywać bardzo
dynamiczny wzrost, a nawet jeszcze bardziej przyśpieszyć" - powiedział
prezes Mariusz Ciepły.
Firmy i instytucje wykorzystują
rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich
strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też
szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie,
zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.
Liczba klientów przekłada się
bezpośrednio na wyniki finansowe LiveChat Software. W I kwartale swojego
roku finansowego (czyli w okresie kwiecień – czerwiec) przychody spółki wzrosły
o 86 % do 11,24 mln zł, wynik EBITDA o 84% do 7,86 mln zł, a zysk netto o
77 % do 5,89 mln zł.
Rozwiązania polskiej firmy
wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy’s,
PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu),
uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver
Canucks).
Na początku kwietnia tego roku,
LiveChat Software, poinformował o osiągnięciu strategicznego celu, jakim był
poziom 10 tys. obsługiwanych klientów. Tym samym potwierdził swoją pozycję,
jednego z absolutnych liderów swojego sektora. W trakcie zaledwie trzech,
kolejnych miesięcy, do grona jego partnerów dołączył kolejny tysiąc firm.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania
typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo
ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez
internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.