Aktualności

04.12.2015

"Złoty Spinacz" dla InnerValue za kampanię IPO Selvity

Zgłoszony przez InnerValue i Selvitę projekt "Selvita - jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem" został nagrodzony "Złotym Spinaczem", najbardziej prestiżowym wyróżnieniem w polskiej branży PR. Agencja zwyciężyła w kategorii PR Finansowy i Relacje Inwestorskie drugi rokz rzędu.

Przedmiotem zwycięskiego projektu była trwająca blisko rok kampania edukacyjno-promocyjna związana z emisją akcji i debiutem na głównym rynku GPW największej w Europie Środkowo-Wschodniej innowacyjnej biotechnologicznej spółki. InnerValue tryumfowało w kategorii PR Finansowy i Relacje Inwestorskie drugi rok z rzędu - rok wcześniej agencja otrzymała statuetkę za kampanię towarzyszącą IPO LiveChat Software.

W ramach realizowanego od stycznia do grudnia 2014 r. projektu zorganizowanych zostało kilka spotkań edukacyjnych dla inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych, m.in. seminarium w budynku GPW, w którym udział wzięli uznani zagraniczni eksperci specjalizujący się w wycenie spółek biotechnologicznych.

W komunikacji wykorzystane zostały nowoczesne kanały komunikacji, takie jak transmisje wydarzeń na żywo do Internetu, czaty inwestorskie, czy narzędzie LiveChat na stronie internetowej Spółki.


Nominacje w tegorocznej, 13. edycji konkursu, obejmowały 27 kategorii.


W 2014 r. InnerValue zdobyło „Złotego Spinacza” w tej samej kategorii, za projekt „LiveChat Software - Polscy inwestorzy, amerykańska wycena”, dotyczący kampanii edukacyjno-promocyjnej towarzyszącej IPO spółki.

Konkurs "Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

InnerValue


Selvita i LiveChat Software nominowane do „European Small and Mid-Cap Awards”

Trzy polskie spółki zgłoszone do udziału w konkursie organizowanym przez FESE (Federation of European Securities Exchanges) oraz European Issuers we współpracy z Komisją Europejską zostały zakwalifikowane do krótkiej listy 12 firm nominowanych do nagród w czterech kategoriach. Dwie z nich, od czasu pierwszych ofert publicznych tych spółek, to klienci InnerValue.

więcej

Ruszyła VI edycja projektu Think Paga! Akademia Analiz i Mediów

Już po raz szósty Fundacja im. Lesława A. Pagi zaprasza do współpracy utalentowanych młodych ludzi, którzy marzą o pełnieniu w przyszłości roli ekspertów i liderów opinii. W tym roku do grona partnerów projektu dołączyła firma InnerValue, która jest wiodącą agencją relacji inwestorskich w Polsce.

więcej

InnerValue partnerem merytorycznym Akademii Liderów Rynku Kapitałowego

Agencja relacji inwestorskich InnerValue została partnerem merytorycznym projektu edukacyjnego prowadzonego przez fundację im. Lesława Pagi. InnerValue jest jedyną firmą z obszaru komunikacji, która ma taki tytuł. Partnerami akademii są tak znaczące instytucje jak: Goldman Sachs, JP Morgan, Grupa PKP, GPW czy Credit Suisse.

więcej

ENEA i ENERGA w WIG20

W wyniku rocznej rewizji indeksów warszawskiej giełdy, w skład portfela największych spółek WIG20, weszły Enea i Energa.

więcej

Druga edycja

Druga edycja Capital Market Day organizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych oraz agencję relacji inwestorskich InnerValue odbędzie się w poniedziałek, 30 września.

więcej