Aktualności

18.01.2016

Polski LiveChat wygrywa w globalnym rankingu GetRank

Rozwiązanie LiveChat wrocławskiej spółki LiveChat Software zostało uznane za najlepsze na świecie w kategorii „Customer Service & Support Software” prestiżowego rankingu GetRank. Zestawienie jest publikowane kwartalnie przez serwis GetApp.com należący do firmy Nubera z Grupy Gartner.

„Pierwsze miejsce w bardzo istotnym dla naszej branży rankingu stanowi duży sukces, tym bardziej że ocena końcowa jest uzależniona od opinii użytkowników. To również docenienie ciężkiej pracy i potwierdzenie, że idziemy w dobrą stronę, bo LiveChat jest stale rozwijany, modyfikowany i ulepszany” – powiedział Szymon Klimczak, dyrektor marketingu LiveChat Software.

Ranking GetRank to zestawienie najważniejszych rozwiązań dostępnych w modelu cloud. Każde z nich jest oceniane co trzy miesiące m.in. pod względem oceny użytkowników, jakości aplikacji mobilnych, bezpieczeństwa itd.

Maksymalnie w rankingu można uzyskać notę w wysokości 100 pkt. Bieżący wynik LiveChat to 86/100. Pozwolił on polskiej firmie znacząco wyprzedzić inne rozwiązania – pełne wyniki można znaleźć tutaj.  

„LiveChat osiągnął pierwsze miejsce w kategorii Customer Service, w wyniku znaczącej poprawy ocen. Dzięki 93 recenzjom, ponad 50 integracjom z innymi produktami SaaS oraz jednej z najwyższych ocen w zakresie bezpieczeństwa wskoczył na pozycję lidera tego zestawienia, a jego ogólna ocena wzrosła aż o 13 punktów w stosunku do naszego rankingu z IV kwartału zeszłego roku” – powiedziała Suzie Blaszkiewicz, project manager odpowiedzialna za GetRank.

Warto też zaznaczyć, że LiveChat konkuruje w bardzo mocno obsadzonej kategorii. W zestawieniu GetRank kategoria „Customer Service & Support Software” obejmuje rozwiązania z zakresów: Call Center, Customer Service, Feedback and Reviews Management, Help Desk & Ticketing, IT Service Management (ITSM), Live Chat i Remote Support.

GetApp.com to jeden z najważniejszych i najbardziej wpływowych serwisów B2B zajmujących się rozwiązaniami dla biznesu w modelu cloud. Analizuje i ocenia dostępne aplikacje, przede wszystkim pod względem ich użyteczności i korzyści dla klientów biznesowych (głównie mniejszych i średnich przedsiębiorstw).

LiveChat Software to notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie spółka informatyczna. Spółka działa na rynku globalnym, a z jej rozwiązania LiveChat korzysta obecnie 13,5 tys. firm, instytucji i urzędów z całego świata. W zeszłym rokurynkowa wycena LiveChat Software na giełdzie przekroczyła poziom miliarda złotych.

W ubiegłym rokuLiveChat Software zwiększył swoją bazę klientów o 43% do 13 493 firm (stan na 1 stycznia 2016 r.), a w samym grudniu pozyskał 326 klientów netto (wliczając odejścia).

LiveChat Software został też nominowany w zeszłym rokudo nagrody Federacji Europejskich Giełd Papierów Wartościowych w kategorii „most internationally-minded newcomer”.

Liczba klientów przekłada się bezpośrednio na wyniki finansowe. 26 listopada spółka przedstawiła raport za I połowę swojego rokufinansowego 2015/16 (czyli okres 1 kwietnia – 30 września). W tym czasie jej zysk netto wzrósł o 70 % do 12,71 mln zł, a skonsolidowane przychody o 65 % do 23,7 mln zł.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

LiveChat Software SA

więcej o LiveChat Software SA

Prawie 25 tys. firm korzysta z rozwiązania LiveChat

LiveChat Software zwiększył w czerwcu bazę klientów o 236 firm. Według stanu na 1 lipca 2018 r. z rozwiązania LiveChat korzysta już 24.891 klientów. Spółka sukcesywnie rozwija flagowy produkt, budując wielokanałowe narzędzie komunikacji firm z konsumentami.

więcej

24 655 firm korzystało z rozwiązania LiveChat w maju

LiveChat Software zwiększył w maju bazę klientów o 243 firmy. Według stanu na 1 czerwca 2018 r. z rozwiązania LiveChat korzysta już 24 655 klientów. Spółka wprowadziła także dużą aktualizację flagowego produktu oraz kontynuuje rozwój nowych aplikacji.

więcej

LiveChat Software ma ponad 24 tys. klientów

Baza klientów LiveChat Software wzrosła w marcu o 374 firmy. Według stanu na 1 kwietnia z rozwiązania LiveChat korzysta już 24.065 klientów. Są wśród nich przedsiębiorstwa, urzędy oraz uczelnie z około 150 krajów świata.

więcej

LiveChat zaprasza na maraton programowania Hack&Talk

Wrocław - 19 marca 2017 r. - To już 3. edycja całodziennego Hackatonu, organizowanego przez firmę LiveChat we Wrocławiu. Tym razem organizatorzy zachęcają uczestników do stworzenia rozwiązania komunikacji biznesowej na miarę 2028 roku.

więcej

LiveChat Software ma już ponad 22 tys. klientów

W ciągu października baza abonencka LiveChat Software wzrosła o 292 klientów netto. Oznacza to, że z rozwiązania LiveChat korzysta już łącznie 22.229 firm i instytucji z całego świata. Przed rokiem spółka miała 17.409 klientów.

więcej

Założyciele LiveChat Software kupują akcje spółki

Założyciele i menedżerowie LiveChat Software odkupili część akcji wystawionych na sprzedaż przez inwestora finansowego. Prezes Mariusz Ciepły, przewodniczący Rady Nadzorczej Maciej Jarzębowski i członek Rady Nadzorczej Jakub Sitarz kupili łącznie 30 tys. akcji płacąc po 45 zł za sztukę.

więcej

LiveChat Software ma już ponad 21 tysięcy klientów

W ciągu trzech miesięcy liczba klientów LiveChat Software wzrosła o ponad tysiąc, dzięki czemu wrocławska spółka ma ich już ponad 21 tys. Tylko w lipcu LiveChat pozyskał 254 klientów netto i według stanu na 1 sierpnia miał ich już 21.019.

więcej

Zysk netto Grupy LiveChat Software wzrósł o 53% w 2016/17 r. obr.

Skonsolidowane przychody Grupy LiveChat Software wzrosły o 44% do 76,25 mln zł w roku finansowym, który zakończył się 31 marca. Jeszcze szybciej rósł zysk netto, który wyniósł 42,92 mln zł i był o 53% wyższy niż w poprzednim roku. W związku z tym Zarząd zarekomendował wypłatę dywidendy w rekordowej wysokości 1,41 zł na akcję.

więcej

Zysk LiveChat Software wzrósł o 48,1% w I połowie rokufinansowego

Skonsolidowany zysk netto LiveChat Software w I połowie 2016/17 rokufinansowego wyniósł 18,83 mln zł i był o 48,1% wyższy od osiągniętego przed rokiem. W tym samym czasie przychody wzrosły o 45,9% do 34,55 mln zł. Tak dynamiczny rozwój to zasługa zarówno szybko rosnącej bazy klientów LiveChat Software, ale też bardzo efektywnego modelu biznesowego i utrzymywania dyscypliny kosztowej. Wśród nowych klientów spółki znalazły się m.in.: Sony Mobile, telewizja CBS, Stripe, czy Hulu.

więcej

LiveChat Software zwiększa zyski i marże

Skonsolidowany zysk netto LiveChat Software wzrósł w I kwartale 2016/17 rokufinansowego o 54,4% do 9,09 mln zł. Przychody zwiększyły się o 47,5% do 16,58 mln zł. Spółka nie tylko rozwijała swój biznes, ale też skutecznie zwiększała efektywność.

więcej

Akcjonariusze LiveChat Software zdecydowali o rekordowej dywidendzie

LiveChat Software przeznaczy na dywidendę 27,81 mln zł, zdecydowało wczoraj Walne Zgromadzenie spółki. Oznacza to wypłatę w wysokości 1,08 zł na akcję. Spółka, zgodnie ze swoją polityką dywidendą, przeznaczyła dla akcjonariuszy praktycznie cały jednostkowy zysk, który w 2015/16 rokufinansowym wyniósł 27,92 mln zł.

więcej

LiveChat wyróżniony w ratingu G2 Crowd

Rozwiązanie polskiej spółki LiveChat Software zostało uznane za najlepsze w swojej kategorii w prestiżowym raporcie „Live Chat Grid Report Spring 2016” przygotowanym przez G2 Crowd. W porównaniu do jesiennej edycji raportu polski LiveChat poprawił noty zarówno w kategorii „market presence”, jak i „consumer satisfaction”.

więcej

LiveChat Software nadal szybko rośnie

Zysk netto LiveChat Software wyniósł 19,96 mln zł w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku finansowego 2015/16 (rozpoczętego 1 kwietnia). To o 54,6% więcej niż przed rokiem. Tylko w samym III kwartale (październik – grudzień) wrocławska firma zarobiła „na czysto” 7,25 mln zł.

więcej

Liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 43% w 2015 r.

LiveChat Software ma już około 13,5 tys. klientów. Tyle firm i instytucji z całego świata wykorzystuje rozwiązanie wrocławskiej firmy, żeby komunikować się z internautami odwiedzającymi ich strony internetowe. Wśród nich są m.in. znane marki (Orange, NetApp, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair i wiele innych), urzędy (Departament Stanu USA), uczelnie i kluby sportowe.

więcej

LiveChat Software zwiększa zysk o 70 %

Wrocławski LiveChat Software utrzymuje dynamiczne tempo wzrostu, w I połowie rokufinansowego 2015/16 (rozpoczętego 1 kwietnia) jej zysk netto wzrósł o 70 % do 12,71 mln zł. Spółka zawsze notowała bardzo wysoką rentowność, a w ostatnim okresie udało się jej podnieść marże jeszcze wyżej.

więcej

LiveChat Software z 460 nowymi klientami w październiku

LiveChat Software zwiększył w październiku liczbę swoich klientów o 460 nowych firm. Spółka z Wrocławia po raz kolejny w tym rokupoprawiła swój własny rekord (w sierpniu pozyskała 402 klientów). Według stanu na 1 listopada z jej rozwiązania korzysta już 12.744 przedsiębiorstw z całego świata, wobec 9.040 przed rokiem.

więcej

Ponad 12 tysięcy klientów LiveChat Software

Już 12.284 firm z całego świata komunikuje się z klientami odwiedzającymi ich strony internetowe za pośrednictwem rozwiązania spółki LiveChat Software. Oznacza to, że ta liczba wzrosła o 367 firm w ciągu miesiąca i aż o 3.582 w ciągu roku.

więcej

LiveChat Software dynamicznie zaczyna rokfinansowy: 84% wzrostu EBITDA i 77% wzrostu zysku netto

LiveChat Software, jeden z liderów globalnego rynku rozwiązań live chat, zanotował w okresie kwiecień – czerwiec 5,89 mln zł zysku netto, 7,86 mln zł EBITDA oraz 11,24 mln zł przychodów. Oznacza to wzrost o odpowiednio 77, 84 oraz 86 procent. Tak dobre wyniki to efekt szybkiego tempa pozyskiwania nowych klientów i wykorzystania możliwości jakie daje świadczenia usług w modelu SaaS (Software as a Service).

więcej

LiveChat Software wypłaci rekordową dywidendę

Walne Zgromadzenie LiveChat Software SA zdecydowało o przeznaczeniu na dywidendę 18,282 mln zł, czyli praktycznie całego zysku za 2014/15 r. finansowy. Na kapitał zapasowy trafi 167 tys. zł. Zyski spółki rosną bardzo dynamicznie, a wraz z nimi również dywidenda.

więcej

Ponad 11 tysięcy firm korzysta z rozwiązania LiveChat Software

Liczba firm i instytucji, które komunikują się z osobami odwiedzającymi ich strony www, dzięki rozwiązaniu „LiveChat” przekroczyła 11 tysięcy. Wśród nich znajdują się m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

więcej

Livechat Software podnosi prognozy

Zysk netto LiveChat Software w 2014/15 rokuobrotowym wyniesie 18,51 mln zł netto. Spółka podwyższyła prognozę, publikując jednocześnie wstępne wyniki szacunkowe. Zgodnie z nimi zysk netto okaże się o ok. 24 % lepszy od prognozowanego, wynik EBITDA o ok. 27 % a przychody o ponad 30 %

więcej

Ponad 10 tysięcy klientów LiveChat Software

Już ponad 10 tysięcy firm z całego świata komunikuje się ze swoimi klientami wykorzystując rozwiązanie wrocławskiego LiveChat Software. Dzięki temu spółka zrealizowała, w zakładanym terminie, jeden ze swoich strategicznych celów. Wśród pozyskanych ostatnio klientów znajdują się takie marki jak PBS (amerykańska sieć telewizji publicznych), NetApp, TP-Link, Macy’s, Pizza Hut oraz kanadyjski klub hokejowy Vancouver Canucks.

więcej

LiveChat Software publikuje świetne wyniki finansowe

Po dziewięciu miesiącach 2014/15 roku obrotowego, wrocławska spółka LiveChat Software wypracowała już 12,91 mln zł skonsolidowanego zysku netto. To wynik o 89% lepszy od osiągniętego przed rokiem. W tym okresie przychody spółki wzrosły o blisko 81% do 22,50 mln zł.

więcej

Livechat na platformie 1&1

LiveChat, informatyczne narzędzie wspierające sprzedaż oraz relacje z klientem wrocławskiej firmy LiveChat Software znalazł się na platformie 1&1, z której korzysta 300 tys. firm z całego świata.

więcej

Livechat rozpoczyna IPO

Spółka LiveChat Software, jeden z liderów globalnego rynku oprogramowania typu live chat, opublikowała dziś Prospekt Emisyjny w związku z ofertą publiczną akcji serii A.

więcej