Aktualności

31.08.2016

K2 Internet z wynikami na zeszłorocznym poziomie

Grupa K2 Internet zamknęła pierwsze półrocze na poziomie porównywalnym do roku ubiegłego z przychodami w wysokości 40,7 mln zł. Na wynikach Grupy zaważyły przede wszystkim ograniczenie aktywności reklamowej spółek Skarbu Państwa oraz wydłużające się postępowania przetargowe.

Spowolnienie sprzedaży w pierwszym półroczu było odczuwalne we wszystkich segmentach działalności K2 Internet. Jednocześnie Spółka obserwuje już poprawę w bieżącym półroczu, na co największy wpływ mają pozyskane nowe projekty. Sporo planowanych kampanii marketingowych zostało również przesuniętych na drugą połowę roku. W związku z tym, Zarząd spodziewa się poprawy wyników w drugim półroczu i w efekcie zakończenia 2016 r. na poziomie porównywalnym do ubiegłego roku.

Szczególnie pozytywny wpływ na perspektywy Spółki ma skuteczne pozyskiwanie nowych klientów we wszystkich obszarach działalności. Agencja K2 w drugim kwartale wygrała kilka znaczących przetargów dla rozpoznawalnych marek, takich jak Żubrówka Bison Grass czy Disney Channel. Z kolei funkcjonujący w ramach Agencji K2 Disruptive Lab (który łączy korporacje ze światem start-upów) realizuje projekty o zasięgu globalnym np. dla Shell i Discovery Network. Ponadto współpracuje z tak mocnymi markami jak NEUCA, IKEA, Skanska i PKO Bank Polski.

W segmencie mediowym kontynuowano współpracę ze wszystkimi kluczowymi klientami, przy jednoczesnym rozwoju oferty w ramach Newnited. Współpraca z Codemedia w zakresie wspólnego realizowania kampanii zaowocowała w pierwszym półroczu realizacjami o wartości kilku milionów zł.

Minione półrocze w segmencie rozwiązań IT, w spółce Fabrity upłynęło pod znakiem wzmocnienia zespołów sprzedażowych i pozyskiwania nowych znaczących klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Fabrity uruchomiło centrum kompetencyjne, które dostarcza specjalistyczne usługi dla klientów z Europy Zachodniej i USA oraz rozpoczęło realizację projektów dla pierwszych firm z Wielkiej Brytanii.

Działalność w segmencie infrastrukturalnym reprezentowanym przez spółkę Oktawave, w minionym półroczu koncentrowała się na uruchomieniu nowej infrastruktury i rozbudowie dotychczasowej. Wprowadzone zmiany były odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy mogą teraz korzystać ze znacznie większych zasobów w technologii cloud.

Od kilku miesięcy w K2 Internet trwa przegląd możliwości rozwoju strategicznego i zakończenie tego procesu planowane jest na trzeci kwartał.
- Efektem przeglądu będzie nowa strategia, nad którą pracujemy i będziemy chcieli ją pod koniec rokuzaprezentować rynkowi. Kilkumiesięczny proces umożliwił nam bardzo dokładne zbadanie trendów i możliwości oraz ustalenie pożądanych kierunków wzrostu dla Grupy. Nasze wnioski obejmą zarówno zmianę struktury wewnętrznej, jak i rozwój nowych produktów i usług z wyższą marżowością – mówi Tomasz Tomczyk, Prezes Zarządu K2 Internet.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

CI Games SA

więcej o CI Games SA

CI Games osiągnął 5,2 mln zł zysku netto w I-III kwartale

W III kwartale Grupa CI Games wypracowała 17,7 mln zł, osiągając 7,4 mln zł zysku EBITDA i 3,8 mln zł zysku netto. Wyniki są zgodne z podanymi wcześniej szacunkami. W trzech kwartałach 2017 r. przychody przekroczyły 90 mln zł, zysk EBITDA wyniósł 31 mln zł, a zysk netto 5,2 mln zł. Sprzedaż gry Sniper Ghost Warrior 3 notuje lepsze wyniki od założeń przyjętych po premierze.

więcej

Ponad 73 mln zł przychodów CI Games w I półroczu 2017

CI Games - producent, wydawca i dystrybutor gier, w I półroczu 2017 r. osiągnął 73,2 mln zł skonsolidowanych przychodów. Wynik z działalności operacyjnej wyniósł w tym okresie 4,1 mln zł, a skonsolidowany zysk netto 1,5 mln zł, uwzględniając rezerwę na przeceny oraz potencjalne zwroty.

więcej

CI Games będzie obecne na targach Gamescom

CI Games będzie obecne na tegorocznych targach Gamescom, które odbędą się w Kolonii pomiędzy 22 a 26 sierpnia. Udział w największej europejskiej konferencji dla branży growej będzie okazją do rozmów z partnerami biznesowymi zarówno o obecnych, jak i przyszłych projektach Spółki.

więcej

Sukces CI Games w rankingu „Giełdowa Spółka Roku”

CI Games zajęło drugie miejsce w prestiżowym rankingu „Giełdowa Spółka Roku”, który powstaje w oparciu o oceny profesjonalistów rynku kapitałowego: analityków, maklerów i doradców. Spółka zajęła też drugie miejsce w kategorii „innowacyjność produktów i usług”, oraz trzecie pod względem relacji z inwestorami.

więcej

CI Games podsumowuje 2015 r.

Prace nad grą „Sniper 3: Ghost Warrior”, pierwsze publiczne prezentacje tego tytułu, oraz istotne umowy dystrybucyjne, to najważniejsze wydarzenia 2015 rokudla producenta, wydawcy i dystrybutora gier CI Games.

więcej

Informacja prasowa nt. ugody zawartej pomiędzy CI Games oraz Deck13 Interactive

Zarząd spółki CI Games SA z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że w dniu dzisiejszym Spółka oraz Deck13 Interactive GmbH z siedzibą we Frankfurcie nad Menem („Deck13”) podpisały Poufną Umowę Ugody („Ugoda”), której przedmiotem jest zawarcie porozumienia w sporze istniejącym między Spółką i Deck13 wynikłego na tle wykonywania umowy o współpracy łączącej Spółkę i Deck13 („Umowa”).

więcej

Mikołaj Stroiński skomponuje muzykę do Snipera 3

Mikołaj Stroiński, czołowy polski kompozytor, będzie autorem muzyki do gry Sniper Ghost Warrior 3. Twórca, który właśnie otrzymał trzy nominacje do prestiżowej nagrody Hollywood Music in Media Awards, podpisał umowę z CI Games.

więcej

CI Games pracuje nad Sniperem i generuje gotówkę

Pomimo braku premiery, CI Games w I połowie 2015 r. było w stanie generować pozytywne i znaczące przepływy pieniężne. Dzięki nim, brakowi zadłużenia oraz zagwarantowanemu finansowaniu, spółka może się spokojnie skoncentrować nad pracami nad grą „Sniper: Ghost Warrior 3”, która już zbiera świetne opinie w branżowych mediach.

więcej

CI Games ma dodatkowe finansowanie z PKO BP

CI Games podpisał umowę z Powszechną Kasą Oszczędności Bankiem Polskim Spółką Akcyjną (PKO BP SA) umowę na mocy której otrzyma dwuletnie finansowanie w wysokości 15 mln zł. Dodatkowe środki dadzą spółce pełny komfort pracy nad grami „Sniper 3: Ghost Warrior” oraz „Lords of the Fallen 2”.

więcej

CI Games rozpocznie kampanię marketingową Snipera 3

CI Games mocnym uderzeniem rozpocznie kampanię marketingową najnowszej gry z serii „Sniper: Ghost Warrior”. Na najważniejszych targach branżowych E3 w Los Angeles pokaże dziennikarzom grywalne demo tej produkcji. Seria „Sniper” to jeden z największych, światowych sukcesów polskiej branży gier – do tej pory sprzedano 5,6 mln egzemplarzy obu jej części.

więcej