15.02.2017
CDRL otworzy nowe sklepy w Polsce, Niemczech i na Słowacji
W ciągu I kwartału spółka CDRL planuje otwarcie 5 nowych sklepów w Polsce. Nowe salony pod marką Coccodrillo powstaną też w niemieckim Stuttgarcie i słowackich Koszycach.
„Rozwój i optymalizacja naszej sieci handlowej to zawsze nasz priorytet. W I kwartale powiększymy naszą sieć w Polsce, ale pracujemy też nad rozwojem zagranicznym” – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.
W zeszłym rokuCDRL zwiększyło swoją sieć handlową w Polsce o 17 nowych salonów. W rezultacie na koniec rokuw Polsce działały już 244 salony pod marką Coccodrillo. Nowe sklepy powstaną w Krakowie (Galeria Krakowska), Zakopanem (na Krupówkach), Kołobrzegu (Galeria Molo), Gdańsku (Centrum Riviera) i Wadowicach.
Na koniec rokusieć CDRL obejmowała też 245 zagranicznych placówek handlowych, z czego 137 na terenie Unii Europejskiej. W 2016 r. spółka powiększyła zagraniczną sieć salonów o 17 punktów handlowych – aż osiem nowych sklepów otworzono w Rumunii.
„Ważnym wydarzeniem będzie dla nas otwarcie naszego pierwszego sklepu w Niemczech. Na tym rynku liczymy bardzo na e-commerce, ale sklep stacjonarny będzie ważnym wsparciem również dla internetowego kanału sprzedaży” – zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła.
Spółka rozwija też internetowy kanał sprzedaży. W tym rokuplanuje uruchomić dwie nowe wersje swojego sklepu internetowego: rumuńską i ukraińską. Obecnie, oprócz polskiej wersji e-sklepu, działają wersje dedykowane dla klientów z Czech, Słowacji, Niemiec i Austrii.
Od początku rokudo końca III kwartału skonsolidowane przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4 % do 151,47 mln zł.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.
CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.