Aktualności

Marka Cocodrillo dołączyła do grona firm wspierających wydarzenia w ramach Sceny Kulturalnej. To największy projekt letni na polskim wybrzeżu, realizowany wspólnie z telewizją Polsat. Od 1 lipca do 23 sierpnia, w pięciu nadmorskich miejscowościach, na wypoczywających czeka szereg atrakcji, między innymi kabarety, koncerty oraz przedstawienia dla dzieci.

Klabater, wydawca i producent gier wideo rozpoczyna przygotowania do największych w Europie targów poświęconych grom wideo i interaktywnej rozrywce – Gamescom w Kolonii. Podczas sierpniowej imprezy spółka ogłosi nadchodzące tytuły oraz odda w ręce swoich gości grywalne dema trzech najbliższych premier.

The Dust, notowany na NewConnect wrocławski deweloper gier, podpisał umowę inwestycyjną dotyczącą finansowania produkcji gry na motywach książek z serii „Cykl Inkwizytorski” autorstwa Jacka Piekary. Dzięki umowie Spółka pozyska finansowanie o wartości 3 mln zł w formule project finance, wypłacane w transzach od lipca 2019 r. do stycznia 2022 r.

Legimi, pierwsza firma w Polsce wykorzystująca model subskrypcyjny na rynku e-książki zakończyła publiczną ofertę obligacji. Spółka przydzieliła 2 582 obligacji o łącznej wartości emisyjnej 2,582 mln zł, realizując w pełni główny cel emisyjny w postaci refinansowania zadłużenia spółki.

Grupa Pharmena – notowana na GPW biotechnologiczna spółka, z sukcesem zakończyła badania przedkliniczne leku 1-MNA, prowadzone na modelach zwierzęcych w nowym wskazaniu NASH - niealkoholowym stłuszczeniowym zapaleniu wątroby. Wyniki badań leku w modelu NASH potwierdziły pozytywny, istotny wpływ na kluczowe parametry rozwoju niealkoholowego stłuszczeniowego zapalenia wątroby. Dodatkowo lek 1-MNA wykazał działanie przeciwłóknieniowe.

Legimi, pionier na polskim rynku e-książek, właśnie przekroczył próg 40 tys. abonentów oraz 60 tys. klientów (abonenci, klienci korporacyjni, a także biblioteki publiczne). Odnotowując przy tym efektowne dynamiki. Liczba abonentów wzrosła rdr. o 52%, a klientów o 54%.

Polska spółka z branży spożywczej, Ciasteczka z Krakowa nawiązała współpracę z niemiecką siecią marketów spożywczo-przemysłowych ALDI. Produkty na sklepowych półkach pojawią się wraz z początkiem sierpnia. Po pierwszych dostawach spółka z klientem przenalizują odbiór oferty pod kątem poszerzenia asortymentu sklepów ALDI o Ciasteczka z Krakowa również na terenie Niemiec.

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, osiągnął 11,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w polskich sklepach stacjonarnych marki Coccodrillo. Oznacza to wzrost o 16 % w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. W krajowym sklepie internetowym spółka wypracowała 1,1 mln zł przychodów, co jest wynikiem o 16 % lepszym od zanotowanych rokwcześniej.