CDRL SA


Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo.Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także wregionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.



Kontakt:

AKTUALNOŚCI

CDRL SA


CDRL zakończył rok2017 z 505 sklepami, w 2018 będzie ich ponad 540

W 2017 spółka CDRL zwiększyła liczbę sklepów sieci Coccodrillo o 18. W tym rokuliczba nowych placówek może być dwa razy większa. W 2018 Spółka skupi się m.in. na optymalizacji polskiej sieci sprzedaży i intensywnym rozwoju za granicą. Stawia też na rozwój e-commerce i inwestuje w logistykę.

więcej

Zysk netto CDRL wzrósł o 65% w III kwartale 2017 r.

W III kwartale 2017 r. Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zanotowała 66,57 mln zł skonsolidowanych przychodów i 4,26 mln zł zysku netto. Oznacza to, że przychody były o 13,4% wyższe w stosunku do stanu sprzed roku, a zysk netto aż o 65,0%.

więcej