CDRL SA


Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo.Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także wregionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.



Kontakt:

AKTUALNOŚCI

CDRL SA


Coccodrillo podsumowuje sprzedaż w sierpniu

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, w sierpniu wypracował 15,2 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej – jest to wynik o 4 % wyższy niż w analogicznym okresie 2018 roku. W minionym miesiącu sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 1,8 mln zł.

więcej

Coccodrillo z rekordowymi wynikami sprzedaży w lipcu Wzrost przychodów w e-commerce o 23 % rdr

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, w lipcu wypracował 1,9 mln zł przychodów w krajowym sklepie internetowym – jest to wynik o 23 % wyższy w porównaniu do poprzedniego roku. W minionym miesiącu w polskich sklepach stacjonarnych sprzedaż wyniosła 14 mln zł, co oznacza wzrost o 6 % w stosunku do roku ubiegłego.

więcej

Coccodrillo partnerem Sceny Kulturalnej „Latem bądźmy kulturalni”

Marka Cocodrillo dołączyła do grona firm wspierających wydarzenia w ramach Sceny Kulturalnej. To największy projekt letni na polskim wybrzeżu, realizowany wspólnie z telewizją Polsat. Od 1 lipca do 23 sierpnia, w pięciu nadmorskich miejscowościach, na wypoczywających czeka szereg atrakcji, między innymi kabarety, koncerty oraz przedstawienia dla dzieci.

więcej

Rekordowa sprzedaż Coccodrillo w czerwcu Przychody w polskich sklepach i e-commerce wyższe o 16 % rdr

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, osiągnął 11,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w polskich sklepach stacjonarnych marki Coccodrillo. Oznacza to wzrost o 16 % w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. W krajowym sklepie internetowym spółka wypracowała 1,1 mln zł przychodów, co jest wynikiem o 16 % lepszym od zanotowanych rokwcześniej.

więcej

CDRL wypłaci blisko 5 mln zł dywidendy

Zgodnie z rekomendacją Zarządu, Zwyczajne Walne Zgromadzenie spółki CDRL SA podjęło decyzję o wypłacie dywidendy za 2018 rokw wysokości 0,8 zł na akcję. Łącznie spółka podzieli się ze swoimi akcjonariuszami kwotą 4,8 mln zł z wypracowanego zysku netto, pozostała część zostanie przeznaczona na kapitał zapasowy spółki.

więcej

CDRL SA zaprezentuje markę Coccodrillo na targach we Florencji

Grupa CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, zaprezentuje swoją ofertę na tragach Pitti Immagine Bimbo we Florencji. To jedne z najważniejszych międzynarodowych targów referencyjnych mody dziecięcej i młodzieżowej. Wystawcami są wiodący projektanci i producenci ubrań dedykowanych najmłodszym z całego świata. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20 – 22 czerwca br.

więcej

Coccodrillo kontynuuje wzrosty w maju

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował w maju 1,4 mln zł przychodów w kanale internetowym, co oznacza 18 % wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. W sklepach stacjonarnych sprzedaż wyniosła 12,8 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 2 %

więcej

GK CDRL SA opublikowała wyniki finansowe za I kwartał 2019 roku

• Przychody ze sprzedaży w GK CDRL SA wyniosły w I kwartale 2019 roku108,0 mln zł i wzrosły wobec 2018 rokuo 89,2 % • Jednostkowo spółka CDRL wypracowała 56,8 mln zł przychodów (wzrost o 8 % rdr), 4,9 mln zł zysku netto (wzrost o 41,7 % rdr) oraz 1,6 mln zł EBITDA (wzrost o 1 % rdr). • Na koniec marca br. sieć sklepów marki Coccodrillo liczyła 504 punkty handlowe. • W pierwszym kwartale 2019 rokuspółka zrealizowała serię akwizycji, w tym sieci supermarketów dziecięcych Buslik na Białorusi, spółki Lemon Fashion a także nabyła udziały w spółkach Sale Zabaw Fikołki i Broel.

więcej

Sprzedaż internetowa Coccodrillo wzrosła w marcu o 45 % rdr

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował w marcu 14,2 mln zł przychodów z polskiej sieci Coccodrillo i kanału e-commerce. W Internecie spółka osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,3 mln zł, a w sklepach stacjonarnych 11,9 mln zł. Oznacza to odpowiednio wzrost o 45 % i spadek o 4 %

więcej