CDRL SA


Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo.Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także wregionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.



Kontakt:

AKTUALNOŚCI

CDRL SA


Sprzedaż internetowa Coccodrillo wzrosła w marcu o 45 % rdr

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował w marcu 14,2 mln zł przychodów z polskiej sieci Coccodrillo i kanału e-commerce. W Internecie spółka osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,3 mln zł, a w sklepach stacjonarnych 11,9 mln zł. Oznacza to odpowiednio wzrost o 45 % i spadek o 4 %

więcej

CDRL z bardzo dobrymi wynikami za 2018 rok. Grupa rozwija się organicznie i przez przejęcia

Skonsolidowany zysk netto wyniósł w 2018 roku23,4 mln zł i wzrósł wobec 2017 r. o ponad 80 % Spółka odnotowała rekordową marżę na sprzedaży w wysokości 56 % EBITDA wyniosła 33,8 mln zł, EBIT ukształtował się na poziomie 29,0 mln zł, oznacza to wzrost o odpowiednio 16,4 % i 16,5 % Grupa znacząco obniżyła koszty finansowe, które spadły rdr o 66,5 % do 3,0 mln zł. W listopadzie 2018 rokuzakończona została budowa nowej hali magazynowej (III), która posłuży głównie obsłudze rosnącego kanału e-commerce. Dzięki inwestycji spółka zoptymalizuje procesy logistyczne i obniży koszty obsługi. W pierwszym kwartale 2019 rokuspółka dokonała akwizycji sieci supermarketów dziecięcych Buslik na Białorusi, spółki Lemon Fashion a także nabyła udziały w spółkach Sale Zabaw Fikołki i Broel.

więcej

Grupa CDRL przejmuje pakiet większościowy w spółce Broel

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, objął udziały nowej emisji w spółce Broel. W wyniku transakcji CDRL będzie właścicielem 70 % udziałów i 70 % głosów na zgromadzeniu wspólników, za które wniósł do spółki wkład pieniężny w wysokości 2515 tys. zł. Broel to renomowany polski producent czapek i akcesoriów dziecięcych.

więcej

Przychody Coccodrillo z e-commerce wzrosły w lutym o 65 % rdr

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował kolejny rekordowy miesiąc. Przychody z krajowej sieci detalicznej Coccodrillo wyniosły w lutym 8,5 mln zł, a w kanale e-commerce 2,1 mln zł. Oznacza to wzrost o odpowiednio 7 % i 65 % rdr.

więcej

Grupa CDRL objęła udziały w Lemon Fashion i Sale Zabaw Fikołki

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo i sieci Buslik na Białorusi, objął pakiet większościowy spółki odzieżowej Lemon Fashion w wysokości 69 % i 30 % udziałów spółki Sale Zabaw Fikołki. Koszt zakupu części przejmowanych podmiotów wyniósł odpowiednio, 1,35 mln USD i 6 mln zł. Tym samym Grupa zostanie zasilona o odzież i akcesoria pod m.in. markami Lemon Explore, Petit Bijou oraz sale zabaw dla dzieci Fikołki. Te transakcje to kolejne akwizycje po przejęciu w ostatnich tygodniach sieci Buslik.

więcej

CDRL urośnie dwukrotnie przez przejęcie sieci supermarketów na Białorusi

Spółka CDRL uzgodniła warunki zakupu 90-proc. udziałów w Handlowo-Przemysłowej Grupie West Ost Union z Białorusi, zarządzającej siecią supermarketów Buslik. Obecnie przejmowany podmiot generuje ponad 65 mln USD przychodów i powyżej 2 mln USD EBITDA. Grupa West Ost Union posiada kompleksową ofertę dla dzieci do 12 lat, m.in. odzież dziecięcą, obuwie, żywność, akcesoria dla niemowląt, kosmetyki, zabawki i meble. Łączna cena sprzedawanych udziałów wynosi 6,39 mln USD, spółka chce sfinansować transakcję ze środków własnych lub przy wykorzystaniu zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z emisji obligacji.

więcej