Harper Hygienics SA


Harper Hygienics SA jest wiodącym producentem na rynku produktów kosmetyczno-higienicznych do oczyszczania skóry. Spółka zajmuje się wytwarzaniem produktów w segmencie personal hygiene, baby hygiene oraz household cleaning, a także działa w segmencie B2B.  Główną marką Spółki jest Cleanic pod którą funkcjonuje szeroki asortyment ponad 40 produktów. Harper Hygienics zatrudnia ponad 500 pracowników, prowadzi ekspansję na rynkach zagranicznych i planuje dalszy rozwój, zarówno w zakresie zasięgu jak i portfolio produktów.

Spółka od 2010 r. notowana jest na głównym rynku GPW.



Kontakt:

AKTUALNOŚCI

Harper Hygienics SA


Harper Hygienics wzmacnia Zarząd

Harper Hygienics, notowany na GPW producent produktów higieniczno-kosmetycznych, wzmocnił Zarząd dwoma menedżerami z doświadczeniem w dużych, międzynarodowych korporacjach. Funkcję Prezesa Zarządu objął dotychczasowy członek Rady Nadzorczej Harper Hygienics Adam Pieniacki, który zastąpił Rafała Szczepkowskiego. Nowym członkiem Zarządu został również Sergejs Binkovskis.

więcej

Harper Hygienics dynamicznie zwiększa roczną sprzedaż

Harper Hygienics – notowany na GPW, wiodący producent na rynku produktów higieniczno - kosmetycznych – opublikował wyniki finansowe za rokobrotowy 2017 (składający się z V kwartałów). Spółka wypracowała ponad 312 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 54% r/r). Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie ponad 6 mln zł. Spółka umacnia swoją pozycję na rynku polskim zwiększając sprzedaż o 23%, rośnie także eksport – o 15% w stosunku do roku ubiegłego.

więcej

Znacząca poprawa wyników Harper Hygienics w publikowanych szacunkach

Harper Hygienics – notowany na GPW, wiodący producent na rynku produktów higieniczno-kosmetycznych – opublikował wstępne wyniki finansowe za I kwartał 2018 r. (tj. V kwartał rokuobrotowego Harper Hygienics). Spółka wypracowała 68,9 mln zł przychodów ze sprzedaży podczas gdy rokwcześniej odnotowała 45,3 mln zł (wzrost o 52 % r/r). Wyraźnej poprawie uległ również wynik EBITDA, który wyniósł 1,5 mln zł wobec straty na poziomie 2,4 mln zł w roku ubiegłym. Jednocześnie wynik netto wyniósł -2,9 mln zł podczas gdy rokwcześniej było to -6,2 mln zł.

więcej