CDRL SA


Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo.Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także wregionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.



Kontakt:

AKTUALNOŚCI

CDRL SA


Grupa CDRL podsumowuje I półrocze 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marek Coccodrillo oraz Buslik, w pierwszym półroczu br. uzyskała 180,4 mln przychodów, które były niższe o 20 % w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od początku rokuspółka odnotowała stratę w wysokości 25,8 mln zł wobec zysku w kwocie 0,36 mln zł rokwcześniej. Bezpośredni wpływ na wyniki spółki miały wprowadzone ograniczenia w handlu oraz niepewne nastroje konsumentów spowodowane pandemią koronawirusa SARS-CoV-2.

więcej

Grupa CDRL podsumowuje wyniki finansowe po I kwartale 2020 roku

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale 2020 rokuwypracowała 91,6 mln przychodów wobec 108,0 mln zł rokwcześniej. Jednostkowo, przychody CDRL wyniosły 51,0 mln zł, a EBITDA 3,3 mln zł i była wyższa o 112 proc rdr. Spółka odnotowała również wzrost rentowności sprzedaży.

więcej

5 minut dla wszystkich mam! Wspólna akcja Coccodrillo i Semilac

Możecie być niewyspane, zapracowane, nawet w piżamie! Ale zawsze stawiacie czoła wyzwaniom - tym większym i mniejszym. Zawsze macie czas dla najbliższych, dla dzieci! W podzięce dla wszystkich Mam, za każdą podarowaną chwilę, marki Coccodrillo i Semilac połączyły siły i przygotowały niespodzianki!

więcej

Dogadywanie się jest fajne! Jak rozmawiać z dziećmi podczas pandemii?

Rodzinna rzeczywistość uległa zmianie, praca w domu i opieka nad dziećmi to nie lada wyzwanie. Bądźmy ze sobą blisko, rozmawiajmy, sprawmy by dogadywanie się było fajne mimo wielu ograniczeń! Marka odzieżowa Coccodrillo po raz kolejny włącza się w akcję edukacyjną i przedstawia niezwykłe narzędzie – Otwarte Karty®. Gra stworzona przez Dinksy to świetna zabawa, która pomoże zrozumieć o co chodzi w relacjach międzyludzkich i pozwoli miło spędzić kolejne dni w domu! Przekonajcie się sami!

więcej

Grupa CDRL otwiera polskie i zagraniczne sklepy stacjonarne

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo, w ramach planu odmrażania gospodarki otworzyła około 100 ulicznych salonów stacjonarnych w Polsce, a uruchomienie kolejnych kilkudziesięciu zaplanowane jest na 4 maja. Sprzedaż w salonach zlokalizowanych w galeriach handlowych, będzie uzależniona od decyzji Rządu RP. Równolegle spółka przywraca funkcjonowanie salonów na rynkach zagranicznych. W trosce o bezpieczeństwo klientów, Coccodrillo wprowadza nadzwyczajne środki ostrożności oraz możliwość zakupów przez telefon lub połączenie wideo.

więcej

CDRL podsumowuje wyniki po I kwartale 2020 r.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale br. wygenerowała 72,65 mln zł przychodów w obu markach, o 15 % mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na znaczeniu zyskuje e-commerce – w marcu w polskim sklepie internetowym spółka odnotowała 3,03 mln zł, co jest wynikiem wyższym od ubiegłorocznego o 32 %

więcej

Rekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwartym kwartale 2019 roku, które były najwyższe w historii. Jednostkowe przychody ze sprzedaży CDRL SA wyniosły 62,0 mln zł. W tym okresie białoruska sieć sklepów Buslik wypracowała 67,4 mln zł przychodów w sieci stacjonarnej, natomiast sklep internetowy wygenerował 2,6 mln zł przychodów, czyli o 94 % więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

więcej

Rekordowe przychody i wzrost zysku netto CDRL w III kwartale 2019

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, w III kwartale 2019 rokuwypracował 156,0 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o niemal 120 % względem analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym okresie Grupa osiągnęła 6,0 mln zł zysku netto, co oznacza wzrost o 12 % r/r. Wynik EBITDA wzrósł ponad dwukrotnie i wyniósł 17,8 mln zł. Dynamiczny wzrost skali działalności Grupy to efekt przejęć zrealizowanych na przełomie 2018/2019 roku.

więcej