Plantwear


Plantwear - lider rynku lifestylowych akcesoriów drewnianych w Polsce, producent wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność. Na początku stycznia 2020 r. Plantwear zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.




Kontakt:

AKTUALNOŚCI

Plantwear


Ponad 20 % wzrostu przychodów Plantwear w III kwartale

Plantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w III kwartale 2020 r. odnotował 2 546 tys. zł przychodów oraz 305 tys. zł zysku netto. Przychody wzrosły r/r o ponad 20 % a wynik netto był prawie 5-krotnie lepszy. W minionym kwartale spółka rozpoczęła sprzedaż w Rumunii i dynamicznie zwiększała sprzedaż w nowym serwisie Giftbay.pl. W ostatnich tygodniach Plantwear przeprowadził się do nowej siedziby, dzięki czemu spółka jest w pełni gotowa do najlepszego okresu sprzedażowego w roku i spodziewa się znaczącego wzrostu przychodów w IV kwartale.

więcej

Wzrost przychodów Plantwear w III kwartale 2020 r. o 12,5 % r/r

Plantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w III kwartale 2020 r. osiągnął ponad 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. W lipcu spółka rozpoczęła sprzedaż w Rumunii, gdzie zrealizowanych zostało już ponad 250 zamówień. Dynamicznie wzrasta również popularność serwisu giftbay.pl

więcej

Plantwear podsumowuje wyniki finansowe po II kwartale 2020 r. i zapowiada znaczące zwiększenie skali działalności

Plantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 odnotował 2 181 tys. zł przychodów oraz 64 tys. zł straty netto. Wpływ na wyniki spółki w tym okresie miały niepewne nastroje konsumentów w początkowej fazie pandemii, a także nakłady inwestycyjne związane ze zwiększaniem skali biznesu. Spółka zapowiada realizację nowej strategii opartej na czterech filarach działalności.

więcej

Plantwear rozpoczyna sprzedaż w Rumunii

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, uruchamia sprzedaż swoich produktów na rynku rumuńskim. Od dziś, zakupów w tym kraju można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej plantwear.ro. Docelowo, w Rumunii spółka wdroży również platformę Giftbay – obecnie trwają prace związane z jej tłumaczeniem.

więcej

Wzrost przychodów Plantwear w II kwartale o 32,9 % r/r

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 rokuosiągnął niespełna 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Tylko w czerwcu spółka odnotowała 0,9 mln zł przychodów co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego rokuo 75,9 % Dużym zainteresowaniem cieszy się również nowa platforma Giftbay.pl – uruchomiony na początku kwietnia serwis sprzedażowy dynamicznie zwiększa sprzedaż, przebijając pierwotne plany. W lipcu spółka uruchomi sprzedaż na rynku rumuńskim.

więcej

Planwear z blisko 2,4 mln zł przychodów w I kwartale 2020 r.

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w I kwartale 2020 rokuosiągnął niespełna 2,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Początek rokubył dla spółki czasem intensywnego rozwoju. Firma uruchomiła nową platformę sprzedażową Giftbay.pl, rozpoczęła sprzedaż na rynku ukraińskim, a także zakupiła nieruchomość, tym samym znacząco zwiększając możliwości produkcyjne.

więcej

Plantwear wypracował 2,08 mln przychodów w I kwartale 2020 r.

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w I kwartale 2020 r. wygenerował 2,08 mln przychodów. Oznacza to wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego rokuo 5 % W 2019 rokuspółka zakończyła I kwartał z przychodami na poziomie niespełna 2 mln zł.

więcej

Plantwear rozpoczyna sprzedaż maseczek bawełnianych

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, wprowadził do sprzedaży bawełniane maseczki ochronne. Decyzja o poszerzeniu asortymentu wynika z dużego zapotrzebowania zgłaszanego przez klientów w związku z nałożeniem przez Rząd RP nakazu zasłaniania twarzy (nosa i ust) w przestrzeni publicznej od 16 kwietnia 2020.

więcej

Plantwear startuje z nowym serwisem e-commerce Giftbay.pl

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, poszerza zakres działalności. Spółka uruchomiła właśnie nową platformę e-commerce Giftbay.pl, za pośrednictwem której będzie oferować spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Platforma zawiera ponad 200 wersji produktowych z podziałem na kategorie, okazję oraz relację z obdarowanym. Personalizacja dokonywana jest na gotowych produktach, co zapewnia krótki termin realizacji zamówień.

więcej

Blisko 3,3 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto Plantwear w IV kwartale 2019 r.

Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, osiągnął w IV kwartale 2019 r. niespełna 3,3 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. W tym czasie zysk netto wyniósł 0,46 mln zł. Od stycznia do grudnia ubiegłego rokuspółka wypracowała blisko 9,4 mln zł przychodów netto i prawie 0,8 mln zł zysku. Od 8 stycznia 2020 akcje spółki Plantwear notowane są na NewConnect.

więcej