Plantwear


Plantwear - lider rynku lifestylowych akcesoriów drewnianych w Polsce, producent wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność. Na początku stycznia 2020 r. Plantwear zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.




AKTUALNOŚCI

Plantwear


Produkty Plantwear dostępne w e-sklepie Monnari

Drewniane akcesoria lifestylowe marki Plantwear, poszerzą asortyment znanej marki odzieżowej Monnari. Wraz z początkiem marca, w ramach pilotażu, wybrane produkty spółki trafią do sklepu internetowego kontrahenta. Współpraca ta może znacząco wpłynąć na zwiększenie dostępności produktów Plantwear przy wykorzystaniu zasięgów sklepu e-commerce oraz na dotarcie do nowych grup odbiorców.

więcej

Rekordowe przychody Plantwear w 2020 r.

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w 2020 r. osiągnął 4 mln zł przychodów w IV kwartale 2020 r., kończąc rokz rekordowym poziomem ponad 11,1 mln zł przychodów. Spółka zamknęła kwartał z wynikiem sprzedaży wyższym o 23 % r/r. Kwartalna EBITDA wyniosła 267 tys. zł, przy zysku netto na poziomie 131 tys. zł. Mimo wybuchu pandemii spółka dzięki wytężonej pracy kontynuowała rozwój bazy produktowej Plantwear, uruchomiła nową markę Giftbay, wdrożyła nowe rozwiązania logistyczne i rozpoczęła sprzedaż na rynku rumuńskim.

więcej

Produkty Plantwear znajdą się w ofercie W.KRUK.

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, podpisał umowę współpracy z W.KRUK na sprzedaż produktów w internetowej ofercie najstarszej polskiej marki jubilerskiej oraz dystrybutora luksusowych zegarków. Pilotażowo w ramach umowy będą dostępne wybrane zegarki Plantwear, które dotychczas sprzedawały się bardzo dobrze i wpasowują się stylistyką w gusta klientów W.KRUK.

więcej

Przychody Plantwear wyższe o 35 % r/r w styczniu

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w pierwszym miesiącu 2021 r. osiągnął 723,6 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Na 35 % wzrost wyników wobec 535,7 tys. zł wygenerowanych w ubiegłym roku, wpłynął zarówno wzrost sprzedaży pod marką Plantwear, jak i platformy Giftbay, odpowiadającej za sprzedaż personalizowanych prezentów.

więcej

Ponad 3,5 mln zł przychodów Plantwear w IV kwartale 2020 r.

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w IV kwartale 2020 r. osiągnął ponad 3,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu 2019 rokuo ponad 16 % Narastająco, od stycznia do grudnia 2020 rokuspółka wypracowała około 10,5 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o prawie 17 % r/r.

więcej

Ponad 20 % wzrostu przychodów Plantwear w III kwartale

Plantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w III kwartale 2020 r. odnotował 2 546 tys. zł przychodów oraz 305 tys. zł zysku netto. Przychody wzrosły r/r o ponad 20 % a wynik netto był prawie 5-krotnie lepszy. W minionym kwartale spółka rozpoczęła sprzedaż w Rumunii i dynamicznie zwiększała sprzedaż w nowym serwisie Giftbay.pl. W ostatnich tygodniach Plantwear przeprowadził się do nowej siedziby, dzięki czemu spółka jest w pełni gotowa do najlepszego okresu sprzedażowego w roku i spodziewa się znaczącego wzrostu przychodów w IV kwartale.

więcej

Wzrost przychodów Plantwear w III kwartale 2020 r. o 12,5 % r/r

Plantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w III kwartale 2020 r. osiągnął ponad 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. W lipcu spółka rozpoczęła sprzedaż w Rumunii, gdzie zrealizowanych zostało już ponad 250 zamówień. Dynamicznie wzrasta również popularność serwisu giftbay.pl

więcej

Plantwear podsumowuje wyniki finansowe po II kwartale 2020 r. i zapowiada znaczące zwiększenie skali działalności

Plantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 odnotował 2 181 tys. zł przychodów oraz 64 tys. zł straty netto. Wpływ na wyniki spółki w tym okresie miały niepewne nastroje konsumentów w początkowej fazie pandemii, a także nakłady inwestycyjne związane ze zwiększaniem skali biznesu. Spółka zapowiada realizację nowej strategii opartej na czterech filarach działalności.

więcej

Plantwear rozpoczyna sprzedaż w Rumunii

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, uruchamia sprzedaż swoich produktów na rynku rumuńskim. Od dziś, zakupów w tym kraju można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej plantwear.ro. Docelowo, w Rumunii spółka wdroży również platformę Giftbay – obecnie trwają prace związane z jej tłumaczeniem.

więcej

Wzrost przychodów Plantwear w II kwartale o 32,9 % r/r

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 rokuosiągnął niespełna 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Tylko w czerwcu spółka odnotowała 0,9 mln zł przychodów co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego rokuo 75,9 % Dużym zainteresowaniem cieszy się również nowa platforma Giftbay.pl – uruchomiony na początku kwietnia serwis sprzedażowy dynamicznie zwiększa sprzedaż, przebijając pierwotne plany. W lipcu spółka uruchomi sprzedaż na rynku rumuńskim.

więcej