United Label


United Label to platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych deweloperów gier indie. Spółka należy do Grupy CI Games, z którą aktywnie współpracuje. Spółka operuje globalnie, podpisując umowy wydawnicze z zagranicznymi deweloperami. United Label ma podpisane umowy licencji wyłącznej ze studiami deweloperskimi z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie trzech gier. W jej harmonogramie wydawniczym znajdują się gry: Eldest Souls – Fallen Flag Studios, Tails of Iron – Odd Bug Studios oraz Horae ­– Lunaris Iris. Pierwsza gra wydawcy - Röki, miała swoją premierę na platformie PC oraz Nintendo Switch.

Więcej informacji na temat United Label znajduje się pod adresem: www.unitedlabelgames.com




AKTUALNOŚCI

United Label


United Label złożyło Dokument Informacyjny na GPW

United Label, globalna platforma wydawnicza dla niezależnych producentów gier indie, złożyła Dokument Informacyjny na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka zamierza zadebiutować na NewConnect jeszcze w tym roku. W ostatnich tygodniach spółka brała udział w targach gamingowych PAX Online, gdzie zaprezentowała trailer oraz gameplay gier Röki oraz Eldest Souls. Pierwsza z nich miała swoją drugą premierę 15 października na platformie Nintendo Switch i spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Druga gra – Eldest Souls - znajduje się w rankingu TOP 100 najbardziej oczekiwanych gier na Steam. Do swojej wishlisty grę dodało już 80 tys. osób.

więcej

United Label zaprezentowało nowości na targach PAX Online – jeszcze dwie premiery w 2020 r.

United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, była obecna ze swoim panelem na jednych z największych targów poświęconych grom wideo i interaktywnej rozrywce – PAX Online. Podczas pokazu, na wrześniowym wydarzeniu, spółka zaprezentowała graczom trailery oraz grywalne dema swoich dwóch najbliższych premier - Röki na Nintendo Switch oraz Eldest Souls na PC. Premiery zapowiedzianych gier odbędą się już w IV kwartale tego roku. Prawie 156 tys. graczy dodało te tytuły do swoich wishlist na platformie Steam.

więcej

Tomasz Andrzejczak nowym prezesem Letus Capital

Letus Capital, notowana na warszawskiej giełdzie spółka działająca w obszarze finansów, nowych technologii oraz fotowoltaiki, ma nowego prezesa. Decyzją Rady Nadzorczej został nim Tomasz Andrzejczak, dotychczasowy wiceprezes zarządu spółki. Zmiana na stanowisku prezesa związana jest z aktualizacja strategii rozwoju i większej koncentracji na relacji projektów technologicznych w ramach Inkubatora Innowacji oraz na działalności w obszarze fotowoltaiki.

więcej

Udany start United Label

Röki, pierwsza gra platformy wydawniczej United Label, miała swoją premierę 23 lipca. Gra zebrała bardzo dobre recenzje branżowych ekspertów oraz graczy. Mimo zaledwie kilku dni od premiery, spółka jest zadowolona z jej przebiegu, widoczności gry w serwisie Steam oraz zainteresowania graczy i mediów.

więcej

Duży sukces kampanii crowdinvestingu United Label Spółka pozyskała od inwestorów łącznie 4,4 mln zł

United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, z dużym sukcesem zakończyła swoją kampanię crowdinvestingową przeprowadzoną na platformie CrowdConnect.pl. Inwestorzy zapisali się na wszystkie akcje dostępne w ramach II transzy o wartości 1,4 mln zł. W ramach całej oferty publicznej spółka pozyskała 4,4 mln zł. United Label zamierza przeznaczyć te środki na przeskalowanie działalności poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego oraz na finalizacje prac obecnych tytułów. Na przełomie III / IV kwartału spółka chce zadebiutować na NewConnect.

więcej

Startuje druga transza emisji akcji United Label

United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, rozpoczyna dziś drugą transze emisji akcji, z której chce pozyskać od inwestorów 1,4 mln zł. Oferta akcji zaprezentowana jest na platformie crowdinvestingu CrowdConnect.pl. Zapisy i wpłaty będą przyjmowane od godziny 14:00 bezpośrednio przez Spółkę. Z pierwszej transzy emisji United Label pozyskało już 3 mln zł. Pozyskane środki od inwestorów United Label zamierza przeznaczyć na przeskalowanie działalności poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego oraz finalizacje prac obecnych tytułów. Spółka ma w planach debiut na NewConnect w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

więcej

Startuje emisja akcji United Label – spółka chce pozyskać 4,4 mln zł

United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, rozpoczyna emisję akcji. 22 czerwca rozpoczęły się zapisy w ramach pierwszej transzy skierowanej do większych inwestorów. Tydzień później, 1 lipca rozpocznie się druga transza, która będzie prezentowana na platformie CrowdConnect.pl i będzie otwarta dla wszystkich zainteresowanych. United Label chce pozyskać od inwestorów około 4,4 mln zł. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na finalizację prac nad aktualnym portfolio wydawniczym oraz dalszą jego rozbudowę – pozyskanie, realizację i wydanie nowych gier. W trakcie trwającego Steam Game Festival gracze mieli okazję zagrać w demo gier Röki i Eldest Souls. Duże zainteresowanie przekłada się na dynamiczny wzrost wishlist tych tytułów.

więcej