Answear

Kontakt:

AKTUALNOŚCI

Answear


Answear.com ze wzrostem przychodów o 56 % w I półroczu 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I półrocze 2021 r. W minionym okresie Spółka wypracowała bardzo dobre wyniki finansowe, przychody zwiększyły się o 56 % rdr. do blisko 270 mln zł, z kolei EBITDA urosła o przeszło 44 % do 17,6 mln zł. Konsekwentny wzrost skali biznesu to przede wszytskim efekt stale poszerzanej oferty produktowej oraz szerokozasięgowej kampanii marketingowej.

więcej

Answear.com wchodzi na rynek grecki

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, stawia kolejny duży krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczyna działalność na rynku greckim. Jest to jeden z największych rynków w tej części Europy, relatywnie bogaty z dynamicznie rozwijającym się e-commerce i stosunkową małą konkurencją. Answear.com do końca tego rokuzamierza rozpocząć swoją działalność na jeszcze jednym nowym rynku.

więcej

Sprzedaż online Answear.com wzrosła o 37 % rdr. w II kwartale 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w II kwartale 2021 r. 153 mln zł sprzedaży online, co przekłada się na wzrost o 37 % rdr. Skutkowało to również wzrostem przychodów ze sprzedaży, które w II kwartale zwiększyły się o 39 % rdr. i wyniosły 145 mln zł. W całym pierwszym półroczu sprzedaż online wzrosła o 53%, a przychody o 55%.

więcej

Answear.com wprowadził dwie nowe kolekcje marki własnej

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wprowadził do sprzedaży, we współpracy ze znaną modelką i prezenterką telewizyjną Pauliną Krupińską, dwie nowe kolekcje marki własnej answear.LAB. W obu projektach firma postawiła na wysoką jakość, certyfikowane materiały oraz produkcję jak najmniej szkodliwą dla środowiska.

więcej

Answear.com przeniósł się do nowej platformy e-commerce

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, pomyślnie zakończył proces migracji polskiej wersji sklepu Answear.com do nowej platformy. Nowe środowisko charakteryzuje się wysokim UX (user experience), szybkością działania oraz udoskonalonym procesem zakupowym. Polski sklep jest ostatnim, który zmigrował do nowego systemu, wcześniej przepięte zostały sklepy w: Bułgarii, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Czechach oraz Ukrainie.

więcej

Answear.com z dynamicznym wzrostem w I kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował w minionym kwartale bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody zwiększyły się rdr. o 78 % do 123,5 mln zł, z kolei EBITDA i zysk netto wyniosły odpowiednio 8 mln zł i 3 mln zł wobec zanotowanej straty w porównywalnym okresie zeszłego roku. Dynamiczny wzrost skali biznesu to efekt m.in. stale poszerzanej oferty produktowej, zniesienia barier finansowych w rozwoju po wejściu na giełdę, szerokozasięgowej kampanii marketingowej oraz migracji coraz większej liczby klientów do kanału online.

więcej

Plantwear szykuje kolejne kroki w realizacji budowy hub’u e-commerce

Notowany na NewConnect wiodący internetowy sprzedawca drewnianych akcesoriów lifestylowych oraz spersonalizowanych prezentów Plantwear, kontynuuje rozwój obecnych i nowych marek. Spółka podsumowała wyniki za I kwartał 2021 r., wypracowując 2 343 tys. zł przychodów, w tym 2 253 tys. zł ze sprzedaży netto w porównaniu do 2 078 tys. zł w ubiegłym roku, z ponad 8% wzrostem r/r. Dzięki działaniom optymalizującym koszty pozyskania klienta, Plantwear odnotował 83 tys. zł zysku netto.

więcej

Answear.com z ponad 30 mln zł EBITDA w 2020 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje 2020 r. W tym czasie Spółka realizowała strategię dynamicznego wzrostu przy stabilnej rentowności, dającej mozliwość dalszego skalowania biznesu. Answear.com zakończyl miniony rokz 409,5 mln zł przychodów, 30,2 mln zł EBITDA oraz 8,5 mln zł zysku netto.

więcej

Answear.com ze sprzedażą online o 82 % większą rdr. w I kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w I kw. 2021 r. 127 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 82 % rdr., co przekłada się na równie dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, które w analogicznym okresie urosły o 76 % rdr. i wyniosły 122 mln zł.

więcej

Answear.com skorzystał na niskich temperaturach

Mroźna pogoda w ostatnich tygodniach wspiera sprzedaż na platformie multibrandowej Answear.com. Według aktualnych danych sprzedaż kolekcji jesień-zima 2020 jest znacznie lepsza niż w ostatnim rokui powyżej celu sprzedażowego, jaki Spółka wyznaczyła sobie przed sezonem. Answear.com jest także dobrze przygotowany na zbliżające się ocieplenie, już teraz w ofercie dominuje nowa wiosenna kolekcja, którą uzupełniają nowe marki.

więcej