6751b15d87b7c3.01813023

Answear.com spodziewa się poprawy rentowności w 2025 roku

ValueReview  |  Styczeń 2025

Answear.com S.A spodziewa się poprawy rentowności w 2025 roku, wskazując na stopniową odbudowę marż po okresie intensywnych inwestycji.

W IV kwartale 2024 r. spółka odnotowała ponad 22-proc. wzrost sprzedaży rok do roku, co pozwoliło na przyspieszenie dynamiki rocznych przychodów do 19,2 proc. wobec 17,6 proc. po trzech kwartałach. Jednocześnie Answear.com wskazuje na poprawę rentowności, wspieraną optymalizacją wydatków marketingowych oraz zwiększoną efektywnością operacyjną.

W minionym roku spółka realizowała kluczowe inwestycje, w tym rozwój przejętej marki PRM oraz repozycjonowanie Answear.com. Główne nakłady przypadły na pierwsze trzy kwartały, co w ocenie firmy powinno pozwolić na lepsze wyniki w 2025 roku.

W IV kwartale kontynuowano szerokozasięgową kampanię marketingową, co wiązało się z wyższymi kosztami, jednak ich wpływ na wyniki był mniejszy niż w poprzednich okresach. Answear.com liczy, że efekty podjętych działań będą stopniowo przekładać się na dalszą poprawę marż w nadchodzących kwartałach.

Pobierz swój

egzemplarz

Value Review to miesięczne podsumowanie i zapowiedzi najbardziej perspektywicznych pod kątem inwestorskim spółek na GPW.
Przedstawiliśmy je w trzech kategoriach:

  • TOP UPCOMING – wydarzenia i zjawiska o największym wpływie na biznes
  • COMPANY REVIEW – spółki w bardzo ciekawym momencie biznesowym i inwestorskim
  • RISING STARS – mniejsze spółki w wyjątkowo interesującym momencie