15 LAT MISTRZOWSKICH IPO

Wyzwalamy giełdową  prawdziwą pełną
potęgę Twojej firmy

Od 2010 roku przekuwamy wizje w giełdowe sukcesy. InnerValue – architekt ponad 200 triumfalnych debiutów na GPW i NewConnect. Nie tylko doradzamy – tworzymy historię polskiego rynku kapitałowego. W 2021 za naszymi plecami stanęła POŁOWA wszystkich spółek debiutujących na warszawskim parkiecie.

Komunikujemy blisko 30% giełdowych debiutów w Polsce

Twoje IPO to nie transakcja. To precyzyjnie poprowadzona kampania, gdzie każda złotówka znajduje właściciela, a Twoja firma osiąga wycenę, na którą zasługuje.

2025

IPO na GPW

PLN 1 695M

2021

IPO na GPW

PLN 81M

2021

IPO na GPW

PLN 225M

2021

M&A

PLN 547M

2022

SPO

PLN 60M

2024

Wezwanie na akcje

PLN 1 125M

2020

IPO

PLN 28M

2022

IPO na GPW

PLN 94M

2021

Wezwanie na akcje

PLN 509M

Uwalniamy kapitał.
Budujemy legendy.

W procesach IPO pełnimy rolę doradcy komunikacyjnego, wspierając spółkę w przygotowaniu strategii komunikacji, kluczowych przekazów, taktyk i scenariuszy komunikacji kryzysowej, a później w egzekucji komunikacji na poszczególnych etapach, sprawnie poruszając się w zmiennym otoczeniu wielu różnych grup interesariuszy, w tym regulatorów.

Odpowiadamy kompleksowo za komunikację do mediów i inwestorów indywidualnych, a w niektórych procesach również inwestorów.

Wspieramy spółki również w komunikacji marketingowej, organizacji wydarzeń, przegotowaniu strony internetowej.

Doświadczenie z realizacji dziesiątek projektów IPO
i M&A.

Oferta publiczna spółki Diagnostyka S.A. w 2025 roku była jedną z największych w historii Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Niech wyniki mówią same za siebie. Poznaj nasze możliwości na podstawie IPO Diagnostyki i podejmij świadomą decyzję!

Success story komunikacji IPO Diagnostyki.
  • Jedna z największych IPO na GPW w ostatnich latach. Wartość transakcji 1,7 mld PLN. Gigantyczne zainteresowanie inwestorów. Kilkukrotne pokrycie książki popytu inwestorów instytucjonalnych. Redukcja zapisów inwestorów indywidualnych o 94%.
  • Kompleksowy, dwujęzyczny (ENG, PL) projekt komunikacyjny.
  • Kompleksowe wsparcie spółki w komunikacji korporacyjnej,
  • Zbudowanie pozytywnej narracji na temat spółki
    i pozytywnego oczekiwania na IPO
  • Ponad 400 publikacji w mediach mainstremowych, biznesowych
    i branżowych, w tym publikacje w mediach zagranicznych
  • Zbalansowanie przekazów i mix formatów – kierowanym
    do inwestorów treściom towarzyszyły angażujące treści skierowane do szerszego grona odbiorców; połączenie mediów tradycyjnych i elektronicznych oraz digital marketingu
  • Dywersyfikacja przekazów – komunikacji dot. atrakcyjności modelu biznesowego towarzyszyły materiały dot. misyjności działalności
Przygotowanie i pre-IPO
  • Kompleksowe wsparcie spółki w komunikacji korporacyjnej
  • Przygotowanie procesów wewnętrznych dot. komunikacji
  • Przygotowanie procedur i dokumentów dotyczących komunikacji kryzysowej (m.in. crisis management tactics oraz leakage protocol)
  • Przygotowanie procedury na ewentualne zapytania do biura zarządu lub biura PR
  • Szkolenie medialne dla członków zarządu – zarówno w zakresie wystąpień publicznych, jak i odpowiedzi na niewygodne pytania
  • Przygotowanie strategii komunikacji
  • Komunikacja do mediów branżowych
  • Wsparcie udziału w konferencjach
  • Organizacja konferencji prasowej
  • Przygotowanie materiałów informacyjnych dot. IPO, w tym komunikatów prasowych Intention to Float
  • Przygotowanie treści materiałów promocyjnych, w tym treści strony internetowej, teaser inwestorskiego, bannerów
  • Zaplanowanie kampanii marketingowej
  • Monitoring mediów
  • Aranżacja publikacji w mediach branżowych i biznesowych
IPO
  • Intensyfikacja komunikacji korporacyjnej i rozpoczęcie komunikacji inwestorskiej
  • Szeroka komunikacja dot. planów giełdowych (ITF) oraz publikacji prospektu (i startu zapisów)
  • Dotarcie do głównych mediów giełdowych (Parkiet, Puls Biznesu, Strefa Inwestorów, Stockwatch) oraz biznesowych (m.in. Business Insider, Interia, Forbes), jak i informacyjnych (PAP, ISBnews, Reuters, Bloomberg)
  • Aranżacja publikacji na temat spółki i oferty
  • Organizacja webinaru dla inwestorów indywidualnych
  • Realizacja planu marketingowego
  • Organizacja uroczystości giełdowego debiutu – m.in. wsparcie spółki w selekcji gości, koordynacja logistyki przestrzeni, cateringu, zaproszenie mediów, ustalenie scenariusza wydarzenia z GPW
Post-IPO
  • Kontynuacja współpracy w zakresie komunikacji korporacyjnego oraz relacji inwestorskich
  • Wsparcie spółki w rozpoczęciu procesu raportowania giełdowego
  • Onboarding nowego dyrektora ds. relacji inwestorskich
  • Przygotowanie treści serwisu relacji inwestorskich na stronę www oraz wsparcie procesu projektowania i wdrażania serwisu
  • Przygotowanie planu komunikacji medialnej spółki, uwzględniając pozycjonowanie eksperckie
  • Przygotowanie założeń dot. komunikacji spółki i zarządu
    w mediach społecznościowych
  • Wsparcie spółki w opracowaniu wytycznych dot. komunikacji korporacyjnej, do pracowników oraz samych pracowników po IPO
  • Monitoring mediów

Cele komunikacji PR
w procesie IPO

Komunikacja PR w procesie IPO buduje zaufanie inwestorów i interesariuszy poprzez jasne przedstawienie strategii, modelu biznesowego i przewag konkurencyjnych spółki, co pozytywnie wpływa na jej wizerunek inwestycyjny i zwiększa szanse powodzenia oferty publicznej.

Budowanie pozytywnego
wizerunku spółki

Zwiększanie rozpoznawalności marki

Edukowanie rynku

Sukces IPO, zwiększenie wyceny

Budowanie zaufania do spółki i zarządu
Zapobieganie potencjalnym zagrożeniom

Efektywna budowa wizerunku w mediach.

Skutecznie wspieramy komunikację medialną w procesie IPO, co potwierdza nasz udział w 38% debiutów giełdowych w latach 2020-2023.

Skuteczna komunikacja IPO

Koordynujemy komunikację medialną w synergii z relacjami inwestorskimi, tworząc spójny przekaz. Wspólnie opracowujemy equity story podkreślającą wartość i potencjał Twojej firmy, co wpływa na wycenę i zainteresowanie inwestorów.

Holistyczna komunikacja biznesowa i inwestorska.

Oferujemy holistyczną komunikację biznesową i inwestorską, integrując przekazy, materiały informacyjne oraz spotkania z mediami i inwestorami. Profesjonalne zarządzanie relacjami z interesariuszami wzmacnia pozycję rynkową firmy i buduje zaufanie.

Kompleksowe wsparcie.

Potrzeba czegoś więcej? Odkryj nasze usługi dodatkowe – od zarządzania reputacją online, przez produkcję wideo i organizację wydarzeń inwestorskich, po profesjonalne sesje zdjęciowe kadry zarządzającej – które zapewnią Twojej spółce solidne fundamenty komunikacyjne na długo po debiucie giełdowym!

Poznaj szczegółowy zakres usług dodatkowych
  • Doradztwo biznesowe i transakcyjne
  • Obowiązku informacyjne
  • Raportowanie niefinansowe
  • Wdrażanie i komunikacja aktywności ESG
  • Prowadzenie profili firmowych i indywidualnych w mediach społecznościowych
  • Wsparcie graficzne (grafiki, banery, infografiki, prezentacje, landing page)
  • Przygotowanie profilu na Wikipedii
  • Zarządzanie reputacją w sieci
  • Nagrywanie wideo i przygotowywanie animizacji
  • Przygotowanie brandingu spółki
  • Organizacja wydarzeń
  • Kampanie marketingowe
  • Sesje zdjęciowe
Komunikacja 50% giełdowych debiutów
Uwolnij potencjał swojej spółki z IPO

Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak doświadczony zespół ekspertów może przeprowadzić Twoją firmę przez proces debiutu giełdowego.