Regulamin wydarzenia Sustain Tomorrow Conference
1. INFORMACJE OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa warunki sprzedaży biletów (dalej: Bilet”) oraz warunki uczestnictwa w konferencji „Sustain Tomorrow Conference” organizowanej w Hotelu Novotel Warszawa Centrum przy ul. Marszałkowskiej 94/98 w Warszawie w dniu 29 stycznia 2024 r. (dalej: „Konferencja”). Wszelkie informacje dotyczące Konferencji dostępne są na stronie internetowej: sustaintomorrowconference.pl
- Organizatorami Konferencji są:
- Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, za numerem KRS 0000008283, o numerze NIP: 779-000-11-66, z kapitałem zakładowym w wysokości 50.000,00 PLN („AWR Wprost”) oraz
- Inner Value sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-675 Warszawa), przy ul. Koszykowej 54, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000330603, posiadającą nadany NIP: 716-276-59-95, o kapitale zakładowym w kwocie 7.000,00 zł („Agencja”),
zwani dalej łącznie „Organizatorami”.
- Zakup Biletu oznacza akceptację Regulaminu oraz regulaminu obiektu, w którym organizowana jest Konferencja.
- Wstęp na Konferencję może nastąpić wyłącznie po okazaniu ważnego Biletu. Bilet może być wydrukowany lub wyświetlony na urządzeniu elektronicznym. Potwierdzenie zapłaty lub zamówienia nie jest równoznaczne z posiadaniem Biletu i nie jest dokumentem potwierdzającym możliwość uczestnictwa w Konferencji.
- Organizatorzy mają prawo do skontrolowania Biletu w dowolnym momencie trwania Konferencji.
- Organizatorzy nie są zobowiązani do zwrotu pieniędzy z tytułu niewykorzystanego Biletu.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzania zmian w programie Konferencji, które nie będą jednak odstępować w sposób znaczący od opublikowanej przez Organizatorów agendy Konferencji, a także zmian w zakresie prelegentów Konferencji – bez rekompensaty dla posiadacza Biletu. Takie zmiany nie stanowią również podstawy dla zwrotu Biletu, jak też reklamacji. Organizatorzy poinformują niezwłocznie o zmianach w programie Konferencji na stronie internetowej wskazanej powyżej w § 1 ust. 1 Regulaminu.
2. Termin i miejsce sprzedaży Biletów
- Sprzedaż Biletów prowadzona będzie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej https://www.biletomat.pl/bilety/sustain-tomorrow-conference-warszawa-24658/ na zasadach opisanych w regulaminie dostępnym na stronie tego portalu.
- Sprzedaż Biletów na Konferencję prowadzona będzie w dniach 16-29.01.2024 r.
3. Uczestnicy Konferencji oraz ich obowiązki
- W Konferencji może wziąć udział każda osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (zwana dalej „Uczestnikiem” lub „Klientem”), która zakupiła Bilet na Konferencję o nazwie „Sustain Tomorrow Conference” na stronie internetowej: https://www.biletomat.pl/bilety/sustain-tomorrow-conference-warszawa-24658/.
- Każdy Uczestnik jest zobowiązany do stosowania się do przepisów Regulaminu oraz regulaminu obiektu.
- Organizatorzy mają prawo wezwać Uczestników, którzy nie stosują się do postanowień Regulaminu lub regulaminu obiektu, do opuszczenia terenu Konferencji. Osobom tym nie przysługuje prawo do reklamacji, a także prawo do występowania z jakimikolwiek roszczeniami względem Organizatorów.
- Zabrania się wnoszenia na teren Konferencji broni, alkoholu, niebezpiecznych przedmiotów i narzędzi, materiałów wybuchowych i pirotechnicznych, środków odurzających i substancji psychotropowych oraz innych przedmiotów, które w ocenie Organizatorów mogą spowodować zagrożenie. Osobom posiadającym w/w przedmioty Organizatorzy mogą odmówić wstępu na teren Konferencji lub osoby te mogą zostać wezwane do opuszczenia terenu Konferencji po stwierdzeniu wniesienia takich przedmiotów.
- W trakcie Konferencji bez zgody Organizatorów, zabronione jest wykonywanie zdjęć, rejestrowanie, nagrywanie Konferencji lub utrwalanie jego jakąkolwiek metodą. Wszelkie zdjęcia i filmy, wykonywane przez Uczestników Konferencji podczas jej trwania mogą być wykonywane wyłącznie dla celów prywatnych (prywatny użytek).
- Organizatorzy mają prawo do wyproszenia podczas Konferencji Uczestników przeszkadzających innym Uczestnikom, w szczególności osób pod wpływem alkoholu lub agresywnych. Osoby te tracą jakiekolwiek uprawnienia do reklamacji i roszczeń względem Organizatorów.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej, rozumianej jako m.in. zdarzenie losowe, wojna, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, lock-down, warunki atmosferyczne, ograniczenia funkcjonowania lub zamknięcia miejsca Konferencji, ze względów epidemiologicznych lub inne regulacje związane z epidemią, które uniemożliwiają realizację Konferencji.
4. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane z organizacją Konferencji Uczestnik może składać w formie wiadomości e-mail skierowanej na adres Organizatora – Agencji w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konferencji.
- W związku ze sprzedażą Biletów przez podmiot zewnętrzny – BPM Media sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań, reklamacje w zakresie sprzedaży Biletów należy kierować bezpośrednio do tego podmiotu na zasadach opisanych w udostępnionym przez niego regulaminie.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres do korespondencji Uczestnika składającego reklamację, a także wskazanie przyczyn reklamacji i treści żądania wraz z załączeniem dowodu zakupu Biletu.
- Organizator rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich doręczenia Organizatorowi.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie jest warunkiem dochodzenia roszczeń.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku ze złożoną reklamacją jest Agencja. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu rozpatrzenia reklamacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do rozpatrzenia reklamacji oraz otrzymania odpowiedzi na reklamację. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ich niezbędność do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Organizatora, polegających na rozpatrywaniu reklamacji. Organizator może przetwarzać dane osobowe Uczestników tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których dane zostały zebrane, o ile nie istnieje techniczna, prawna lub inna ważna przyczyna uzasadniająca usunięcie, zniszczenie lub anonimizację tych danych.
5. Dane osobowe
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy Państwa, że:
- Administratorami Pani/Pana danych osobowych są Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, za numerem KRS 0000008283, o numerze NIP: 779-000-11-66, z kapitałem zakładowym w wysokości 50.000,00 PLN, adres e-mail: bazy@pmpg.pl („AWR Wprost”) oraz Inner Value sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-675 Warszawa), przy ul. Koszykowej 54, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000330603, posiadającą nadany NIP: 716-276-59-95, o kapitale zakładowym w kwocie 7.000,00 zł, adres e-mail: rodo@innervalue.pl („Agencja”);
- Pana/Pani dane osobowe są niezbędne do rejestracji uczestnictwa w Konferencji, komunikowania się w celach organizacyjnych oraz udokumentowania jej przebiegu.
- Podstawę przetwarzania danych stanowi art. 6 ust.1. lit a, b i c ww. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w Konferencji.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.
- Odbiorcami przekazanych nam danych osobowych będą:
- osoby upoważnione przez Administratorów do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,
- podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- podmioty świadczące dla Administratora usługi niezbędne do przeprowadzenia Konferencji, wyłącznie w zakresie w jakim jest to niezbędne, na podstawie stosownych umów o powierzeniu danych osobowych;
- partnerzy Administratorów, na podstawie stosownych umów o powierzeniu danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu wycofania zgody lub terminu określonego przepisami prawa.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody (jeśli taka była udzielona) w dowolnym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administratorzy informują, że udział w Konferencji jest jednoznaczny z wyrażeniem świadomej i dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
6. Zgoda na utrwalanie i wykorzystanie wizerunku
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do utrwalania przebiegu Konferencji w formie zapisu fotograficznego, filmowego oraz dźwiękowego w celach dokumentacyjnych, edukacyjnych i promocyjno-marketingowych, co obejmować może zarówno wizerunek jak i zachowania Uczestników.
- Udział w Konferencji oznacza również wyrażenie świadomej i dobrowolnej zgody na nieodpłatne, nieograniczone ilościowo, czasowo i terytorialnie utrwalenie, wykorzystanie, obróbkę, powielenie i wielokrotne rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika utrwalonego na zdjęciach i nagraniach, wykonanych podczas Konferencji bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania, w celach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych Konferencji.
- Zgoda, o której mowa w ust. 2 powyżej, jest jednoznaczna z tym, że fotografie i nagrania wykonane podczas Konferencji mogą być umieszczone w Internecie, w tym przede wszystkim na stronie internetowej Organizatorów oraz portalach społecznościowych, między innymi Facebook, Instagram, itp.
7. Postanowienia końcowe
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu.
- Wprowadzenie zmian w niniejszym Regulaminie nie wymaga zgody Uczestnika.
- Aktualna treść niniejszego Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej sustaintomorrowconference.pl i obowiązuje od dnia publikacji na tej stronie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Kontakt.
©InnerValue Sp. z o.o. 2022
ADRES
Warszawa, 00-675
Koszykowa 54
NIP
716-276-59-95
TELEFON
+48 533 070 320
REGON
060467406
recepcja@innervalue.pl
KRS
0000330603
Kontakt.
©InnerValue Sp. z o.o. 2022
ADRES
Warszawa, 00-675
Koszykowa 54
NIP
716-276-59-95
TELEFON
+48 533 070 320
REGON
060467406
recepcja@innervalue.pl
KRS
0000330603