Listopad 2023

DRAGO entertainment zamierza wydawać jeden symulator premium rocznie

DRAGO entertainment ogłosiło strategię rozwoju na lata 2024–2025, skoncentrowaną na tworzeniu autorskich gier z segmentu symulator & survival i planując wprowadzenie jednego symulatora premium rocznie. Kluczowe elementy to rozwijanie kompetencji zespołu, rozbudowa działalności wydawniczej oraz ekspansja gry “Gas Station Simulator” na nowe rynki. Analiza finansów wskazuje, że większość planowanego rozwoju będzie finansowana ze środków własnych, co podkreśla ogłoszony plan firmy.

W połowie października br. przedstawiciele DRAGO entertainment przedstawili założenia strategii rozwoju na lata 2024–2025. Spółka zobowiązała się do kontynuacji prac nad autorskimi grami z segmentu symulator & survival. W zakresie gier opartych o własne IP, spółka planuje wydawać rocznie jeden symulator premium. Równocześnie zamierza dalej koncentrować się na rozbudowie działalności wydawniczej, opartej na grach typu symulator.

Jednym z kluczowych elementów strategii jest rozwijanie kompetencji zespołu DRAGO entertainment oraz poszerzanie współpracy z zewnętrznymi wykonawcami. Piotr Żygadło, Dyrektor ds. operacyjnych spółki, uważa że rozwijanie umiejętności zespołu jest istotnym filarem strategii rozwoju firmy.

Spółka planuje wprowadzenie swojej flagowej gry “Gas Station Simulator” na jak największą liczbę rynków, chcąc w pełni wykorzystać potencjał tytułu. Równocześnie DRAGO entertainment podjęło decyzję o przeprowadzeniu rebrandingu, obejmującego między innymi prezentację nowego logo firmy.

Na podstawie analizy obecnej sytuacji finansowej spółki, zarząd nie przewiduje konieczności sięgania po dodatkowy kapitał zewnętrzny. Większość kierunków rozwoju będzie realizowana ze środków własnych. Strategia DRAGO entertainment na lata 2024–2025 stanowi zatem ukierunkowany plan rozwoju, uwzględniający rozbudowę oferty, kompetencji zespołu oraz ekspansję na nowe rynki z mocnym zaangażowaniem w kreatywność i innowacje.

Z początkiem przyszłego roku, na rynku zadebiutować ma największy tytuł studia –,, Winter Survival’’. Premiera gry w wersji Early Access wyznaczona odbędzie się 28 lutego.

16 października 2023 roku akcje spółki DRAGO entertainment S.A. zostały przeniesione z rynku alternatywnego na Główny Rynek GPW w Warszawie. To jedno najstarszych polskich studiów gier w Polsce, specjalizujące się w tworzeniu autorskich gier z gatunku symulator & survival. 

Pobierz swój

egzemplarz

Value Review to miesięczne podsumowanie i zapowiedzi najbardziej perspektywicznych pod kątem inwestorskim spółek na GPW.
Przedstawiliśmy je w trzech kategoriach:

  • TOP UPCOMING – wydarzenia i zjawiska o największym wpływie na biznes
  • COMPANY REVIEW – spółki w bardzo ciekawym momencie biznesowym i inwestorskim
  • RISING STARS – mniejsze spółki w wyjątkowo interesującym momencie

Kontakt.

©InnerValue Sp. z o.o. 2022

ADRES

Warszawa, 00-675

Koszykowa 54

NIP

716-276-59-95

TELEFON

+48 22 292 04 28

REGON

060467406

E-MAIL

recepcja@innervalue.pl

KRS

0000330603

Kontakt.

©InnerValue Sp. z o.o. 2022

ADRES

Warszawa, 00-675

Koszykowa 54

NIP

716-276-59-95

TELEFON

+48 22 292 04 28

REGON

060467406

E-MAIL

recepcja@innervalue.pl

KRS

0000330603