Przez kilka najbliższych dni niemiecka Kolonia stanie się stolicą gamedevu. Od wielu lat, pod koniec wakacji zjeżdżają się tam studia growe z całego świata, aby zaprezentować publiczności swoje najnowsze produkcje. W tym roku obecność potwierdziło CI Games, które przygotowuje się do premiery najważniejszej i największej gry w swojej historii – Lords of The Fallen. Kilka dni wcześniej gra została zaprezentowana na zamkniętych pokazach w Londynie.
Kampania marketingowa Lords of The Fallen nabrała tempa. CI Games realizuje globalną kampanię tytułu w kanałach cyfrowych oraz tradycyjnych na największych rynkach – w tym także w USA.
W dniach 23-27 sierpnia gra będzie prezentowana na targach Gamescom, gdzie rok wcześniej – podczas pokazu Opening Night Live, otwierającego Event – gracze po raz pierwszy obejrzeli zwiastun The Lords of the Fallen. Zaledwie siedem dni później Wishista projektu notowała 30 proc. wyższe wyniki niż Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 na dzień przed premierą. Sam zwiastun zgromadził w tym czasie ponad 6,7 mln. wyświetleń.
W kwietniu br. CI Games podpisało pan-europejską umowę z firmą Plaion (dawniej Koch Media) na dystrybucję Lords of The Fallen w Europie Zachodniej i Środkowej w formie fizycznych nośników. W ocenie zarządu, w dniu premiery, globalny nakład Lords of The Fallen na fizycznych nośnikach przekroczy 500 tys. egzemplarzy, co – zdaniem spółki – będzie stanowić około 25/30 proc. całej sprzedaży, z dużą przewagą po stronie cyfrowej. Prezes CI Games, Marek Tymiński, w jednym z wywiadów podkreślał, że oczekiwania co do premiery są duże, a pomimo niższego budżetu (ok. 200 mln zł) gra aspiruje do segmentu AAA. Dodał też, że ma nadzieję, że nowy Lords of the Fallen przyniesie kilkukrotnie większą sprzedaż niż poprzednia gra i pozwoli przenieść CI Games na nowy – wyższy poziom.
Lords of the Fallen będzie rebootem tytułu wydanego przez CI Games prawie dekadę wcześniej. Akcja rozegra się tysiąc lat po wydarzeniach z pierwszej odsłony i przedstawi nową historię w pięciokrotnie większym świecie. Użytkownicy będą mogli rozpocząć kampanię dla pojedynczego gracza lub wybrać tryb kooperacji. Gra wykorzystuje technologię Unreal Engine 5.
Premierę Lords of the Fallen zapowiedziano na 13 października br. Tytuł będzie dostępny na PC oraz konsolach nowej generacji. W wersji standardowej gra będzie kosztowała 69.99 EUR/USD, za wersję Deluxe trzeba zapłacić 79.99 EUR/USD.
Za produkcję Lords of the Fallen odpowiada wewnętrzne studio – Hexworks. W maju br. sumaryczny poziom wishlist Lords of the Fallen na wszystkie platformy przekroczył 1 mln.
Podczas tegorocznej edycji targów Gamescom twórcy projektu będą dostępni zarówno w strefie biznesowej, jak również w halach dedykowanych graczom. Spółka zapewnia, że Lords of The Fallen znajduje się na ostatniej prostej, a jego realizacja przebiega zgodnie z planem.
Pobierz swój
egzemplarz
Value Review to miesięczne podsumowanie i zapowiedzi najbardziej perspektywicznych pod kątem inwestorskim spółek na GPW.
Przedstawiliśmy je w trzech kategoriach:
- TOP UPCOMING – wydarzenia i zjawiska o największym wpływie na biznes
- COMPANY REVIEW – spółki w bardzo ciekawym momencie biznesowym i inwestorskim
- RISING STARS – mniejsze spółki w wyjątkowo interesującym momencie
Dziękujemy!
Za chwilę na pocztę otrzymasz aktualny egzemplarz Value Review. Nie musisz ponownie zapisywać się za miesiąc - będziemy pamiętać za Ciebie!
Jeśli nie otrzymasz maila przez długi czas prosimy o sprawdzenie zakładki SPAM.
Kontakt.
©InnerValue Sp. z o.o. 2022
ADRES
Warszawa, 00-675
Koszykowa 54
NIP
716-276-59-95
TELEFON
+48 22 292 04 28
REGON
060467406
recepcja@innervalue.pl
KRS
0000330603
Kontakt.
©InnerValue Sp. z o.o. 2022
ADRES
Warszawa, 00-675
Koszykowa 54
NIP
716-276-59-95
TELEFON
+48 22 292 04 28
REGON
060467406
recepcja@innervalue.pl
KRS
0000330603