projekty
Kreujemy i komunikujemy
przełomowe momenty.
Realizujemy ambicje i uwalniamy wewnętrzną wartość naszych Klientów,
dzięki posiadanej wiedzy i zdobytemu doświadczeniu
Realizujemy ambicje i uwalniamy wewnętrzną wartość naszych Klientów, dzięki posiadanej wiedzy i zdobytemu doświadczeniu
projekty
Kreujemy i komunikujemy
przełomowe momenty.
Realizujemy ambicje i uwalniamy wewnętrzną wartość naszych klientów,
dzięki posiadanej wiedzy i zdobytemu doświadczeniu
Realizujemy ambicje i uwalniamy wewnętrzną wartość naszych klientów, dzięki posiadanej wiedzy i zdobytemu doświadczeniu
Historie współtworzonych sukcesów.
REKORD POLSKIEGO CROWDINVESTINGU – 4,55 MLN ZŁ
Wspieraliśmy ogłoszenie pierwszych informacji o spółce, emisję akcji spółki Stars.Space oraz launch biznesowy nowej marki kosmetyków Stars from the Stars. Zorganizowaliśmy wspólną konferencję firmy i TikToka. W trakcie kampanii crowdinvestingu spółka zebrała od inwestorów i społeczności zbudowanej wokół marki 4,55 mln zł ustanawiając aktualny do dziś rekord polskiego crowdfundingu udziałowego.
UDANY DEBIUT I DYNAMICZNY ROZWÓJ JEDNEGO Z LIDERÓW E-COMMERCE
Odpowiadaliśmy za komunikację wejścia na giełdę Shoper. Towarzyszyliśmy spółce od momentu budowy rozpoznawalności na rynku kapitałowym, przez komunikację i marketing emisji akcji po giełdowy debiut. Wartość oferty publicznej wyniosła 363 mln zł. Kontynuujemy i rozwijamy współpracę w zakresie prowadzenia bieżących relacji inwestorskich, wspieramy spółkę w przygotowaniu raportowania, komunikacji medialnej, PR-u oraz relacji z zagranicznymi inwestorami.
1 MLD ZŁ WYCENY ORAZ MNOŻENIE PRZEZ DZIELENIE, CZYLI UWALNIANIE WARTOŚCI W IT
Od początku 2018 r. wspieramy komunikację Grupy R22 na rynku finansowym. Odpowiadamy za relacje z mediami
i inwestorami grupy działającej w wielu segmentach rynku IT oraz e-commerce. Wspieraliśmy komunikacyjnie wiele transakcji przejęć, wejście na nowe rynki oraz rekordowe wyniki finansowe. Konsekwentna praca pomogła zbudować wizerunek firmy mającej na siebie pomysł, co wzmocniło reputację na rynku finansowym. To z kolei ułatwiło przeprowadzenie oferty publicznej spółki z Grupy – Vercom.
REKORD POLSKIEGO CROWDINVESTINGU – 4,55 MLN ZŁ
Wspieraliśmy ogłoszenie pierwszych informacji o spółce, emisję akcji spółki Stars.Space oraz launch biznesowy nowej marki kosmetyków Stars from the Stars. Zorganizowaliśmy wspólną konferencję firmy i TikToka. W trakcie kampanii crowdinvestingu spółka zebrała od inwestorów i społeczności zbudowanej wokół marki 4,55 mln zł ustanawiając aktualny do dziś rekord polskiego crowdfundingu udziałowego.
UDANY DEBIUT I DYNAMICZNY ROZWÓJ JEDNEGO Z LIDERÓW E-COMMERCE
Odpowiadaliśmy za komunikację wejścia na giełdę Shoper. Towarzyszyliśmy spółce od momentu budowy rozpoznawalności na rynku kapitałowym, przez komunikację i marketing emisji akcji po giełdowy debiut. Wartość oferty publicznej wyniosła 363 mln zł. Kontynuujemy i rozwijamy współpracę w zakresie prowadzenia bieżących relacji inwestorskich, wspieramy spółkę w przygotowaniu raportowania, komunikacji medialnej, PR-u oraz relacji z zagranicznymi inwestorami.
1 MLD ZŁ WYCENY ORAZ MNOŻENIE PRZEZ DZIELENIE, CZYLI UWALNIANIE WARTOŚCI W IT
Od początku 2018 r. wspieramy komunikację Grupy R22 na rynku finansowym. Odpowiadamy za relacje z mediami
i inwestorami grupy działającej w wielu segmentach rynku IT oraz e-commerce. Wspieraliśmy komunikacyjnie wiele transakcji przejęć, wejście na nowe rynki oraz rekordowe wyniki finansowe. Konsekwentna praca pomogła zbudować wizerunek firmy mającej na siebie pomysł, co wzmocniło reputację na rynku finansowym. To z kolei ułatwiło przeprowadzenie oferty publicznej spółki z Grupy – Vercom.
OD NASZEJKLASY.PL PRZEZ GAMING NA GIEŁDĘ
Odpowiadaliśmy za przygotowanie i realizację strategii komunikacji i marketingu oferty publicznej Ten Square Games. Jej założyciele zgromadzili kapitał m.in. dzięki sprzedaży niegdyś znanego portalu społecznościowego NaszaKlasa.pl. Przeprowadzona w I połowie 2018 r. transakcja - 94 mln zł - była największym IPO w tamtym roku i największym IPO spółki gamingowej do czasu ofert PCF Group w grudniu 2020 r.
JAK MODA W SIECI ROZPALIŁA INWESTORÓW
Odpowiadaliśmy za komunikację z mediami oraz inwestorami indywidualnymi Answear, spółki prowadzącej multibrandową platformę e-commerce. Skutecznie przeprowadzone działania wsparły sukces IPO, dzięki któremu spółka pozyskała 46 mln zł na rozwój, przy wartości całej oferty na poziomie prawie 81 mln zł. Redukcja zapisów inwestorów indywidualnych wyniosła aż 96,6%.
KIEDYŚ TO BYŁO, CZYLI CZASY KIEDY INWESTORZY MYLILI GAMING Z BRANŻĄ FILMOWĄ
Komunikowaliśmy wejście CD Projekt na giełdę poprzez odwrotne przejęcie Optimusa i od zera budowaliśmy rozpoznawalność spółki i branży gamingowej na GPW. We współpracy ze spółką budowaliśmy organiczną edukację na temat produkcji gier video, w czasach gdy większość inwestorów nie traktowała tej branży jako biznes.
Z CD Projekt współpracowaliśmy w latach 2010 – 2015.
OD NASZEJKLASY.PL PRZEZ GAMING NA GIEŁDĘ
Odpowiadaliśmy za przygotowanie i realizację strategii komunikacji i marketingu oferty publicznej Ten Square Games. Jej założyciele zgromadzili kapitał m.in. dzięki sprzedaży niegdyś znanego portalu społecznościowego NaszaKlasa.pl. Przeprowadzona w I połowie 2018 r. transakcja - 94 mln zł - była największym IPO w tamtym roku i największym IPO spółki gamingowej do czasu ofert PCF Group w grudniu 2020 r.
JAK MODA W SIECI ROZPALIŁA INWESTORÓW
Odpowiadaliśmy za komunikację z mediami oraz inwestorami indywidualnymi Answear, spółki prowadzącej multibrandową platformę e-commerce. Skutecznie przeprowadzone działania wsparły sukces IPO, dzięki któremu spółka pozyskała 46 mln zł na rozwój, przy wartości całej oferty na poziomie prawie 81 mln zł. Redukcja zapisów inwestorów indywidualnych wyniosła aż 96,6%.
KIEDYŚ TO BYŁO, CZYLI CZASY KIEDY INWESTORZY MYLILI GAMING Z BRANŻĄ FILMOWĄ
Komunikowaliśmy wejście CD Projekt na giełdę poprzez odwrotne przejęcie Optimusa i od zera budowaliśmy rozpoznawalność spółki i branży gamingowej na GPW. We współpracy ze spółką budowaliśmy organiczną edukację na temat produkcji gier video, w czasach gdy większość inwestorów nie traktowała tej branży jako biznes.
Z CD Projekt współpracowaliśmy w latach 2010 – 2015.
W POSZUKIWANIU LEKU NA RAKA
SPOs 200+ mln zł. Rozpoczęliśmy współpracę z Ryvu (wtedy pod marką Selvita) w 2014 r., kiedy branża biotechnologiczna nie była popularna wśród inwestorów, m.in. ze względu na małą liczbę polskich spółek działających w tym obszarze oraz brak profesjonalnej wiedzy na temat rynku, jego perspektyw i ryzyka wśród analityków i zarządzających. Wspólnie ze spółką przeprowadziliśmy kampanie edukacyjne, które ułatwiły dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz globalnych ekspertów. Konsekwencją długoterminowych działań był wzrost popularności spółki – większe zainteresowanie różnych grup inwestorów, które skutkowało znacznym wzrostem wartości oraz pozyskaniem finansowania na realizację innowacyjnych projektów.
SPIN-OFF, KTÓRY UWOLNIŁ WARTOŚĆ
Model biznesowy notowanej na giełdzie od 2011 r. Selvity obejmował działalność usługową w zakresie badań klinicznych oraz własny dział drug-discovery. Dwustronna komunikacja umożliwiła identyfikację potencjału wynikającego z rozdziału obu działalności. Wspólnie ze spółką, doradcami prawnymi i transakcyjnymi sprawnie przeprowadziliśmy ten proces, tłumacząc mediom i inwestorom jego szczegóły. Sukces transakcji umożliwił efektywniejsza komunikację z inwestorami oraz pozyskanie zróżnicowanego finansowania na dalszy rozwój. Od przeprowadzenia spin-off sumaryczna wartość obu spółek wzrosła blisko 2-krotnie.
DRAGO ENTERTAINMENT NAJWIĘKSZY INWESTYCYJNY SUKCES CROWDFUNDINGU W POLSCE
Drago Entertainment na NewConnect zadebiutowało
w kwietniu 2021 r., jednak przygodę z rynkiem kapitałowym spółka zaczęła już w ostatnich tygodniach 2019 r., kiedy to przeprowadziła pierwszą kampanię crowdfundingu na platformie Smartfunds. Później spółka pozyskała kolejnych inwestorów dzięki ofercie publicznej prezentowanej na CrowdConnect. Firma realizowała strategię rozwoju,
a dzięki sukcesowi premiery Gas Station Simulator, we wrześniu 2021 r. giełdowa wycena przekroczyła 100 mln zł. Oznacza to prawie 6-krotny wzrost wartości względem pierwszej emisji akcji oraz blisko 3-krotny wzrost względem kampanii na CrowdConnect. Wspieraliśmy spółkę na każdym etapie tego procesu – od Sp. z o.o. do przekształcenia w spółkę akcyjną i debiut na giełdzie.
W POSZUKIWANIU LEKU NA RAKA
SPOs 200+ mln zł. Rozpoczęliśmy współpracę z Ryvu (wtedy pod marką Selvita) w 2014 r., kiedy branża biotechnologiczna nie była popularna wśród inwestorów, m.in. ze względu na małą liczbę polskich spółek działających w tym obszarze oraz brak profesjonalnej wiedzy na temat rynku, jego perspektyw i ryzyka wśród analityków i zarządzających. Wspólnie ze spółką przeprowadziliśmy kampanie edukacyjne, które ułatwiły dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz globalnych ekspertów. Konsekwencją długoterminowych działań był wzrost popularności spółki – większe zainteresowanie różnych grup inwestorów, które skutkowało znacznym wzrostem wartości oraz pozyskaniem finansowania na realizację innowacyjnych projektów.
SPIN-OFF, KTÓRY UWOLNIŁ WARTOŚĆ
Model biznesowy notowanej na giełdzie od 2011 r. Selvity obejmował działalność usługową w zakresie badań klinicznych oraz własny dział drug-discovery. Dwustronna komunikacja umożliwiła identyfikację potencjału wynikającego z rozdziału obu działalności. Wspólnie ze spółką, doradcami prawnymi i transakcyjnymi sprawnie przeprowadziliśmy ten proces, tłumacząc mediom i inwestorom jego szczegóły. Sukces transakcji umożliwił efektywniejsza komunikację z inwestorami oraz pozyskanie zróżnicowanego finansowania na dalszy rozwój. Od przeprowadzenia spin-off sumaryczna wartość obu spółek wzrosła blisko 2-krotnie.
DRAGO ENTERTAINMENT NAJWIĘKSZY INWESTYCYJNY SUKCES CROWDFUNDINGU W POLSCE
Drago Entertainment na NewConnect zadebiutowało
w kwietniu 2021 r., jednak przygodę z rynkiem kapitałowym spółka zaczęła już w ostatnich tygodniach 2019 r., kiedy to przeprowadziła pierwszą kampanię crowdfundingu na platformie Smartfunds. Później spółka pozyskała kolejnych inwestorów dzięki ofercie publicznej prezentowanej na CrowdConnect. Firma realizowała strategię rozwoju,
a dzięki sukcesowi premiery Gas Station Simulator, we wrześniu 2021 r. giełdowa wycena przekroczyła 100 mln zł. Oznacza to prawie 6-krotny wzrost wartości względem pierwszej emisji akcji oraz blisko 3-krotny wzrost względem kampanii na CrowdConnect. Wspieraliśmy spółkę na każdym etapie tego procesu – od Sp. z o.o. do przekształcenia w spółkę akcyjną i debiut na giełdzie.
DEKADA PRACY DLA LIDERA DYSTRYBUCJI LEKÓW
Neuca jest jednym z najstarszych klientów firmy, pracujemy z nią od 2011 r. Odpowiadamy za komunikację inwestorską spółki, formułując precyzyjne przekazy, które uwzględniają oczekiwania różnych grup odbiorców i interesariuszy spółki. Rzetelna i konsekwentna polityka informacyjna
i systematyczny rozwój form komunikacji pozwalały poszerzać bazę inwestorów i uwidaczniać wartość spółki na rynku kapitałowym. Towarzyszymy spółce w procesie przechodzenia od klasycznego modelu dystrybucyjnego do kluczowego podmiotu na polskim rynku ochrony zdrowia, zaangażowanego również w biznesy pacjenckie.
Z UKRAIŃSKICH PÓL DO PORTFELI POLSKICH INWESTORÓW
Od ponad 10 lat wspieramy IMC w komunikacji inwestorskiej i biznesowej na polskim rynku. Ze względu na swój międzynarodowy charakter i koncentrację działalności operacyjnej na Ukrainie, w komunikacji musimy uwzględniać ryzyka geopolityczne czy wręcz militarne. Pracując z IMC prowadziliśmy edukację inwestorów
i mediów na temat funkcjonowania biznesów rolniczych.
POLSKO-AMERYKAŃSKI DUET INWESTORÓW Z APETYTEM NA E-COMMERCE W CEE
Odpowiadamy za komunikację funduszu VC/PE o wartości 100 mln EUR, który koncertuje się na inwestycjach w firmy e-commerce z branży health, wellness oraz beauty działające w całej Europie. Zago Capital I ma holistyczne podejście do inwestycji. Jest aktywnym inwestorem, który angażuje się w działalność operacyjną spółek portfelowych. Z sukcesem komunikowaliśmy start funduszu i plany rozwoju, przygotowując strategię komunikacji, główne przekazy oraz aranżując publikacje w najważniejszych mediach biznesowych.
DEKADA PRACY DLA LIDERA DYSTRYBUCJI LEKÓW
Neuca jest jednym z najstarszych klientów firmy, pracujemy z nią od 2011 r. Odpowiadamy za komunikację inwestorską spółki, formułując precyzyjne przekazy, które uwzględniają oczekiwania różnych grup odbiorców i interesariuszy spółki. Rzetelna i konsekwentna polityka informacyjna
i systematyczny rozwój form komunikacji pozwalały poszerzać bazę inwestorów i uwidaczniać wartość spółki na rynku kapitałowym. Towarzyszymy spółce w procesie przechodzenia od klasycznego modelu dystrybucyjnego do kluczowego podmiotu na polskim rynku ochrony zdrowia, zaangażowanego również w biznesy pacjenckie.
Z UKRAIŃSKICH PÓL DO PORTFELI POLSKICH INWESTORÓW
Od ponad 10 lat wspieramy IMC w komunikacji inwestorskiej i biznesowej na polskim rynku. Ze względu na swój międzynarodowy charakter i koncentrację działalności operacyjnej na Ukrainie, w komunikacji musimy uwzględniać ryzyka geopolityczne czy wręcz militarne. Pracując z IMC prowadziliśmy edukację inwestorów
i mediów na temat funkcjonowania biznesów rolniczych.
POLSKO-AMERYKAŃSKI DUET INWESTORÓW Z APETYTEM NA E-COMMERCE W CEE
Odpowiadamy za komunikację funduszu VC/PE o wartości 100 mln EUR, który koncertuje się na inwestycjach w firmy e-commerce z branży health, wellness oraz beauty działające w całej Europie. Zago Capital I ma holistyczne podejście do inwestycji. Jest aktywnym inwestorem, który angażuje się w działalność operacyjną spółek portfelowych. Z sukcesem komunikowaliśmy start funduszu i plany rozwoju, przygotowując strategię komunikacji, główne przekazy oraz aranżując publikacje w najważniejszych mediach biznesowych.
TWÓRCA SPRZEDAŻOWEGO HITU – COOKING SYMULATOR – ZADEBIUTOWAŁ NA GPW
Odpowiadamy za długoterminową komunikację Big Cheese Studio. Oferta publiczna i giełdowy debiut studia, które wspieraliśmy, to największe IPO spółki z Grupy PlayWay. Wartość oferty Big Cheese Studio wyniosła 27,9 mln zł. Redukcja zapisów w transzy małych inwestorów wyniosła 68,68 %. Aktualnie zajmujemy się komunikację spółki i jej flagowych projektów, z których najbardziej rozpoznawalnym jest Cooking Simulator i jego kolejne odsłony. Wolumen sprzedaży flagowej produkcji spółki przekroczył 700 tys., a wraz z dodatkami ponad 1,1 mln. Gra wydana w wersji na PC jest jedną z najpopularniejszych i najlepiej ocenianych gier o tematyce kulinarnej na portalu Steam.
LĄDOWANIE NA MARSIE W TWOIM DOMU
Wspieraliśmy start oraz kolejne sukcesy aplikacji MISSION TO MARS AR, której autorem jest Immersion VR. Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości aplikacja umożliwia przeżycie doświadczeń startu łazika Perseverance i kierowania nim na Czerwonej Planecie. Projekt powstał we współpracy z NASA, na zlecenie Smithsonian Channel. We wrześniu 2021 roku wspieraliśmy debiut na NewConnect spółki córki Immersion – Immersion Games. Pod koniec 2021 r. komunikowaliśmy o nawiązaniu przez Immersion współpracy z największym producentem urządzeń fitness na świecie – iFIT Inc. Dzięki kooperacji, gry warszawskiej spółki zawierające elementy fitness i sportu, będą wspólnie promowane przez obydwie firmy. Obecnie odpowiadamy za komunikację spółki z mediami i inwestorami.
TWÓRCA SPRZEDAŻOWEGO HITU – COOKING SYMULATOR – ZADEBIUTOWAŁ NA GPW
Odpowiadamy za długoterminową komunikację Big Cheese Studio. Oferta publiczna i giełdowy debiut studia, które wspieraliśmy, to największe IPO spółki z Grupy PlayWay. Wartość oferty Big Cheese Studio wyniosła 27,9 mln zł. Redukcja zapisów w transzy małych inwestorów wyniosła 68,68 %. Aktualnie zajmujemy się komunikację spółki i jej flagowych projektów, z których najbardziej rozpoznawalnym jest Cooking Simulator i jego kolejne odsłony. Wolumen sprzedaży flagowej produkcji spółki przekroczył 700 tys., a wraz z dodatkami ponad 1,1 mln. Gra wydana w wersji na PC jest jedną z najpopularniejszych i najlepiej ocenianych gier o tematyce kulinarnej na portalu Steam.
LĄDOWANIE NA MARSIE W TWOIM DOMU
Wspieraliśmy start oraz kolejne sukcesy aplikacji MISSION TO MARS AR, której autorem jest Immersion VR. Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości aplikacja umożliwia przeżycie doświadczeń startu łazika Perseverance i kierowania nim na Czerwonej Planecie. Projekt powstał we współpracy z NASA, na zlecenie Smithsonian Channel. We wrześniu 2021 roku wspieraliśmy debiut na NewConnect spółki córki Immersion – Immersion Games. Pod koniec 2021 r. komunikowaliśmy o nawiązaniu przez Immersion współpracy z największym producentem urządzeń fitness na świecie – iFIT Inc. Dzięki kooperacji, gry warszawskiej spółki zawierające elementy fitness i sportu, będą wspólnie promowane przez obydwie firmy. Obecnie odpowiadamy za komunikację spółki z mediami i inwestorami.
Kontakt.
©InnerValue Sp. z o.o. 2022
ADRES
Warszawa, 00-675
Koszykowa 54
NIP
716-276-59-95
TELEFON
+48 533 070 320
REGON
060467406
recepcja@innervalue.pl
KRS
0000330603
Kontakt.
©InnerValue Sp. z o.o. 2022
ADRES
Warszawa, 00-675
Koszykowa 54
NIP
716-276-59-95
TELEFON
+48 533 070 320
REGON
060467406
recepcja@innervalue.pl
KRS
0000330603